HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Telefonos játék

2010.05.14. 06:00 Blackhawk

Azt várom mikor következik be ugyanez a magyar játékoknál... 3 órán át tartó hazudozás és pénzcsalás után már én sem bírnám tovább.

Küldte: szbenedek

 Konkrétan erre a műsorra gondoltam:

Olyan feladatokat adnak amelyeket lehetetlen megoldani... Most komolyan, hogy lehet ilyen kérdést feltenni: "Önnek mi jut eszébe a sárga színről?" úristen... Pont hallottam mikor a szőke(nem a videón látható) műsorvezetőnő ezt mondja: "nekem eddig 4 dolog jutott eszembe", mindezt 20 perc alatt. Gratulálok, 3 órás a műsor, anyám, vajon hány dolog jutott eszébe? 8x lejár a műsoridő, 25x lejár az idő, 143x visszaszámol, kibírhatatlan.
Amikor ezt a bejegyzést írtam pont ment ez a műsor, a következő volt a feladvány: Egy házaspárnak 4 lánya van és minden lánygyermeknek egy fiútestvére van. Hány fős a család? Nem néztem végig, volt egy telefonáló aki ezt mondta: 10. Ez a válasz persze nem volt jó, gondolom azért mert úgy is értelmezhetjük hogy mindegyiknek 1 fiútestvére van, , vagyis egyetlen fiúgyermek van ebben a családban, ami azt jelenti, hogy összesen 7-en vannak, de lemerném fogadni, hogy 319 volt a helyes válasz.

Erről rengeteget lehetne beszélni, úgyhogy a többit rátok bízom. ;)

Aki nézni szeretné: ATV - Többet ésszel.

Egyébként én akárhányszor láttam ezt a műsort(mert éppen odakapcsolt édesanyám) mindig más műsorvezetőt láttam benne, ezen nem csodálkozom, szerintem ezeket az embereket a műsor után agyonverik az utcán.

24 komment

Címkék: telefon tv játék műsor csalás

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr542001663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dima0037 2010.05.14. 06:24:45

Ezeket nézni tök poén, de el kell ismerni, hogy tényleg hazudoznak. Amelyik az RTL-en megy, az még úgy ahogy jó és fair, de a többi az tényleg borzasztó.
Egyszer szánalomból belenéztem egy ilyen műsorba, és az volt a feladvány, hogy meg volt adva egy betű egy állatnév végén, és ki kellet találni a szót. Ez ment úgy fél óráig, már "segítségként" adtak hozzá még egy csomó betűt, lement már a műsoridő. A végén a táblán ez volt: P___SKA
Egy okos ember rájöhetne, hogy ez valószínűleg a poloska. De nem. A válasz: PARAJPOLOSKA...
A műsor persze rögtön be is fejeződött a megoldás megmondása után, nehogy jöjjenek reklamáló telefonok...

Kolonel 2010.05.14. 09:24:08

Igen, az RTL-es még egész jó, de az ilyenek nagytöbbsége nem csak értelmetlen, de idegesítő és kibírhatatlan (főleg ez az ATV-s).
Ez az 1675 meg nem tudom hogy jött ki neki, de aki a feladványt készítette, biztos, hogy nem járt sokat matekórára. (mert bizony -39 a megoldás...)
Meg azt nem értem, hogy a műsorvezetőknek is megszabják ezt a hülye ripacskodós ordibálást, meg, hogy a nézőt szidja, hogy miért nem telefonál, miközben nagyon jól tudja, hogy csak a kolegák nem kapcsolnak be senkit. (Bár ennél a műsornál már lassan tényleg el tudom hinni, hogy nem hívja őket a kutya sem.)

Mindenesetre én azzal védekezem, hogy nem is nézem, aztán hogyha elég sokan teszünk így, egy idő után veszteséges lesz, és leveszik mindenhonnan.

Solmenir 2010.05.14. 10:30:06

Egy időben, amikor ebéd közben ment a tv, és mindegyik adón ugyanez ment, nézegettem ezeket. Egészen mesterien akarják a sok hülye embert leszedni pénzzel, csak ne lenne ennyire idegesítő, meg ne látszana ennyire, hogy át akarnak verni. Némelyiktől szerintem epilepsziás rohamot simán lehetne kapni. Egy van, ami egész jó, az igen/nem, fekete/fehér játék, sokat lehet röhögni a sok idiótán, aki már az első szónál kiesik :D Bár szerintem direkt kapcsolják be többször is azokat, akiknek abszolút nem megy.

Ragon 2010.05.14. 11:56:51

különben ha a feladat alapján csináljuk akkor a megolás 89 lenne, mert ADJA ÖSSZE az ábrán látható számokat, tehát 2+20+20+2++2+22+21, de akár lehentne venni az előjeleket is és akkor már csak 5, de lehet hogy az egészre gondoltak előjelekkel eggyüt pl a 400 000 Ft meg 2 000 000 Ft is beleszámít csak ugye 400+000+2+000+000-ként meg a telefonszám 06-1-877-2533 kivonásként stb.

Guli 2010.05.14. 14:31:19

Hát erre csak a klasszikus jut eszembe: "Ebben az lett volna a pláne, hogy kisemmizzelek" :P

Goff97 · http://ndmusic.blog.hu 2010.05.14. 16:58:53

@Guli: "De hogy a fenébe kerül ide ez a freskó?!" :D

deemer 2010.05.14. 19:05:53

Azt írja adja össze az ábrán szereplő összes számot.
Az ábra nálam az Einsteines cucc. Telefonszám, stb. nem tartozik ide. Amúgy se része a feladványak.

Mellesleg gratulálok a 15-höz, legalább mondott volna -39-et. Az legalább logikus. De a diplomám ehhez kevés, pedig műszaki.

Ez az egész egy faszság, és sose mutatják meg, hogy gondolták az összeadást.

ORTT, mi az atya úristenért nincs már régen betiltva ez a kurva nagy faszság?

Lámasál 2010.05.14. 19:15:53

hát én kipróbáltam szabályosan, szabálytalanul, levezettem másodfokú egyenletre de ha csak a "táblára írt" számokról van szó akkor ezermittoménmennyi biztos nem jöhet ki

AR5T7 2010.05.14. 23:53:52

a megoldás nem 1????csak mert 2x(20-20x2) az egy nagy nulla...szó szerint...0+2-22+21 az 1. 2-22 az -20+21 az 1. nem? vagy most mivan? (MATEK ÉRETTSÉGI NEVETSÉGESEN KÖNNYŰ VOLT, 15 ÉVES ÖCSÉM MEGCSINLTA MIN 3-ASRA, bezzeg az ő felvételije olyan szintá volt amitől én agyfaszt kaptam..mi megy itt?) bocs....számokról beugrott

mark222 · http://izig.uw.hu 2010.05.15. 09:16:26

AR5T7

Hát öcsém elég gáz hogy megvan a matekérettségid,és ezt nem tudod kiszámolni...
olyan alapvető dolgokat hagytál figyelm,en kívül, mint a műveleti sorrend

nézzük csak meg alaposabban:

2x(20-20x2) ez kérlek úgy kezdjük el,hogy a zárójelen belül megnézzük,hogy melyik a magasabb rendű művelet,és itt bizony a szorzás az,magyarul elvégzed a szorzást akkor mara 2x(20-40) -->2x(-20)=-40 aztán most jöhet a második rész +2-22+21=+1 ezt helyesen számoltad és ha a kettőt összeadod a feladat szerint az ..::!!-39!!::..

CYBERMARKO 2010.05.15. 10:57:52

nemis tudom miértelme van ezeknek a szaroknak

Bigmate 2010.05.15. 14:28:48

1675? Amúgy meg kicsit sem idegesítő a végén felgyülemlő sok effekt.

evil93 2010.05.15. 19:56:43

birom ezeket a hangeffekteket, meg a kameramozgást xd am meg röhejes ez a visszaszámlálás ::DDDD nemtudom nekem 10 mp elszámolása nem tart 1 percig :DDDD tehát birom h. még utána percekig tart :DD és akkor nulla !! johogy nem számol minusz végtelenig :DDDD ja meg nullánál azok a hangok tisztára olyanok mint az msnes aknakeresöben xdd

Csebby 2010.05.15. 22:19:19

@AR5T7: Aztaqrva hát most ehhez hadd ne kelljen hozzáfűznöm semmit :D ez már tényleg fail és sztem beszélgess el a matektanároddal :D:D

deemer 2010.05.16. 19:33:36

Ne bántsátok szerencétlen Ar5t7-t, benézte, evvan, előfordul :P

@Renkee2010: szerintem meg nem szavazás :) -39.

dizib 2010.05.17. 00:42:47

Szerintem meg mind hülyék vagytok! :D Nem az a feladat, hogy megoldd az egyenletet :) Arra van megoldás... :) Itt össze kell adni a képejn szereplő összes számot...

Mesterlovesz 2010.05.20. 14:18:05

ezen szakadtam a röhögéstől.....XDXDXDXD
amikor visszaszámol 10másodpercet fél óra alatt aztán előveszi a borítékot erre még 10 másodperc jön és "teljjjjjjjesen vééééletlenül" az utolsó másodpercben kapcsolnak be valakit....erre azt hinné az ember hogy végre megnyeri...mennyi a válasz?....NEM XD hát azt hittem lefordulok a székről....aztán megmondta hogy a megfejtés 1675 (kiszámoltam h -39) szakadtam a röhögéstől...

Mesterlovesz 2010.05.20. 14:20:50

@Renkee2010: a zárójeles kifejezést rosszul számoltad ki (szorzással kezdd!)és kijön hogy -39

Zwitter · http://combine.hu/ 2010.05.21. 07:38:03

Ez eredmény: 1 Szerintem is, és a számológép szerint is.

FuckinCrazy 2010.05.21. 13:51:49

A parajpoloskáról jutott eszembe:

Öreg bácsi betelefonál a tévés vetélkedőbe. A műsorvezető kérdéseket tesz fel neki, és ha háromból legalább kettőre jól válaszol, hatalmas összeget nyerhet.
Első kérdés:
-Mi az a kis méretű használati tárgy, amivel felhívhatja az ismerőseit bárhonnan?
-Mobiltelefon.
-Jó, jó, de mi konkrétan a Sony-Ericsson W205-re gondoltunk.
Második kérdés:
-Mi az, ami négy kereke van, ötszemélyes és az utakon közlekedik?
-Hát, autó.
-Hááát, majdnem jó, de mi konkrétan a Suzukira gondoltunk. Sajnálom, de ez két rossz válasz, úgyhogy Ön ma nem nyert.
-Azért kérdezhetek én is valamit?
-Jól, van, öregem, nem bánom kérdezzen!
-Mi az, utcasarkon áll és pénzért árulja a testét?
-Mi lenne? Hát kurva.
-Jó válasz, de én konkrétan az anyádra gondoltam.
:-)

moczy 2010.05.25. 14:23:34

Én az ilyeneken iszonyatosan fel tudom rántani magam, de aztán csak röhögök... ÁÁÁ egyépként valaki tudja, hogy ez hogyan jött ki neki??????????

Csodálkoznék...

Strife 2010.06.13. 22:47:18

Ez nekem miért -39? Már nem azért, de vagy tízszer leellenőriztem windows számológép, google calculator, számológép, telefon stb.
A másik matek része: milyen másodpercek ezek? Egy másodperc az ő fejében, a valóságban öt.

UI: egy 2-es matekos ^^

Ben Reaper 2010.07.15. 17:37:48

akiknek nincs meg a 8 általános ne írjon kommentet!!! :)

köszike :D
süti beállítások módosítása