HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Állatkerti séta Gálvölgyivel

2011.05.05. 06:01 freddyD

Kicsit fárasztó, de azért jópofa. Főleg az utolsó 

14 komment

Címkék: gálvölgyi

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr492860650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AR5T7 2011.05.05. 08:19:22

hat ez valahogy nem jott be....

deemer 2011.05.05. 09:29:14

Pedig ez még akkor volt amikor viccesnek számított...

RevanCH 2011.05.05. 14:08:00

Itt még vicces volt Gálvölgyi

Kolonel 2011.05.05. 20:13:34

Gyááá, mennyire tudtam, hogy lesz egy "Amikor még Gálvölgyi vicces volt..." komment, és hogy unom már...

A zoo csemegés poénon nagyot röhögtem. :D
Lehet, hogy az ifjabbak már nem értik.

HyperKiller 2011.05.05. 21:48:58

Szerintem régi műsorvezetőt parodizált
akinek meg nem tetszik:

www.nyan.cat/

Edem 2011.05.06. 09:21:09

Gálvölgyi még most is vicces. Mindig is az lesz. Aki meg nem érti a showjában lévő jelenetek mondanivalóját, az ne nézze.

AR5T7 2011.05.06. 11:03:35

@Edem: Ezen a tegla egyszeru altalad nevezett 'mondanivalon, mit nem lehet erteni? nem tetszik. kesz. es aruld mar el, ha nem nezem meg, akkor honnan kene tudnom, hogy milyen? iq fighter hulyegyerek

AR5T7 2011.05.06. 11:06:56

@Edem: nemmellesleg, attol hogy neked tetszik, nem azt jelenti hogy mindenkinek fog is. en szemeylszerint kedvelem galvolgyit, de ez egeszen biztosan nem egyike a legutosebb poenjainak...mindenkinek mas az izlese, es ez kulonosen igaz a humorra. Te nem csinalsz mast, mint elvetemulten probalod masra is ratuskolni a te sajat velemeyedet, aminel alacsonaybb,sunyibb es undoritobb dolog nincs. koszontem

deemer 2011.05.06. 11:25:39

Szó nem volt a show-járól, mert arra még rá lehet fogni, hogy más fajta humor. Bár jelzem, sehol nincs már a régi formájától, lehet nektek ez a "gyúrjunk vazze" a csúcs, de az a ti problémátok.

De amit az a szerencsétlen a heti hetesben művel(t), az már egyenesen égő, lényegében a "köpködő vulgáris b.lfasz" jelző illik rá talán a legjobban. Nem hibáztatom, nyilván hozza amit várnak tőle. Attól még nem vicces.

@Kolonel: szerintem senkit sem izgat mi untat, szóval az első bekezdést akár ki is hagyhattad volna :)

@Edem: nem is nézem. Attól viccesebb lesz? Aligha.

Kolonel 2011.05.06. 17:18:20

@deemer: csak azt akartam mondani, hogy ez a fajta komment nálam már lassan átlép az elsőzés kategóriájába, azaz kezd roppant irritálóvá válni.
Mivel már közel sem ez az első Gálvölgyis bejegyzés ROFL-neten, gondolom nem én vagyok az egyetlen, akit zavar, ezért gondoltam, hogy picit leugatom a két előttem lévő hozzászólást. :P

Edem 2011.05.06. 21:06:37

@AR5T7: kedves barátom. 1: nem ismersz engem, rgo nem tudhatod, hogy mi volt a szándékom a kommentemmel. 2: Nem igazán érdekel, hogy kinek mi tetszik (sose érdekelt) és nem akartam meggyőzni senkit sem, hogy szeresse. 3: Tudod, én örülök, annak,hogyha minél kevesebben szeretik azt, amit én, mert így legalább tudom, hogy egyre kevesebben szeretik a minőségi dolgokat (igen, a minőségi is relatív, vedd úgy, hogy a nekem minőségi dolgora gondolok itt).

"Ezen a tegla egyszeru altalad nevezett 'mondanivalon, mit nem lehet erteni? " - kérlek. Az elmúlt kb 2 évben mindenki szidja a Gálvölgyi show-t, hogy így rosszabb, úgy rosszabb, kizárólag azért!!!!!! mert nem értik az átvitt értelmet a jelenetek mögött. Vagy ha értik, és nem tetszik nekik, akkor miért nézik meg a részeket? Ezért írtam azt, hogy akinek nem tetszik, ne nézze. Ha látja valaki, hogy gálvölgyi és tudja hogy neki nem fog tetszeni, akkor ne nézze meg. Én sem teszem ezt a barátok köztökkel. Nem nézem, mert tudom, hogy számomra baromság, egy hulladék. Ugyanez a valóvilág, és még sorolhatnám.

És még valami...nem tudom, hogy mi alapján iqfighterezel le. Én is írhatnám, hogy egy tudálékos hülyegyerek vagy, de nem teszem, mert nem lenne igazságos, hiszen nem ismerlek.

Szép napot

AR5T7 2011.05.07. 11:56:34

@Edem: Ezt ha nem banod, megmosolyogtam. Ertekelem, hogy ertelmesen, valos alapon irtal vissza. ez manapsag ritka. a 2. bekezdesed utolso szakaval teljes mertekben egyetertek. a 'událékos hülyegyerek, pedig talan nem is all olyan messze a valosagtol :p

Edem 2011.05.07. 14:30:55

@AR5T7: akkor örülök neki:D
süti beállítások módosítása