HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Vicc

2011.05.28. 06:00 Blackhawk

Három denevér ül az ereszen. Egyikük megunja a beszélgetést és elrepül. 10 perc múlva múlva véresen jön vissza.
- Hát veled mi történt?
- Látjátok a völgyben a birkákat?
- Igen.
- Kiszívtam a vérüket.
Elmegy a másik is. 20 perc múlva véresen jön vissza.
- Mi történt veled?
- Látjátok a völgyben a marhákat?
- Igen.
- Kiszívtam mindnek a vérét.
Na a harmadik is kedvet kap, elrepül ő is.
Öt perc múlva véresen jön vissza, de nem csak a szája széle, hanem mindene csupa vér.
- Veled mi történt?
- Látjátok azt a bazi nagy tornyot?
- Igen.
- Na, én meg nem láttam.

Bónusz:

- Mit mond a krumpli a sivatagban?
- ???
- Semmit.
 

4 komment

Címkék: vicc

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr682934447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VidraMD 2011.05.28. 12:38:51

Ismerem, nekem már szakállas :D
A bónusz viszont még új, és tetszik. ;)

rAzOr 2011.05.28. 14:24:03

Bónusz vicc: Egy ember beszélget.

Mesterlovesz 2011.05.29. 14:32:04

sztem egyik se volt vicces :/

jucccka · http://onlinefilm.blog.hu/ 2011.06.15. 20:25:31

a krumplis nagyon tetszik. bár semmi értelme. :D
süti beállítások módosítása