HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Viccek tripla dózisban

2011.09.25. 06:00 freddyD

- Te Batman, képzeld, ahogy repülök, meglátom a Macskanőt egy tetőn, amint széttárt lábakkal meztelenül fekszik egy matracon, és kéjesen vonaglik. Annyira megkívántam, hogy odarepültem, s durr bele...

- És nagyon meglepődött a Macskanő?

- Hát igen... de közel sem annyira, mint a Láthatatlan Ember...   

 

 

18 éves lány bevallja az anyjának, hogy teherbe esett.Az anya elkezd mérgében sírni:- Ki volt az a disznó, aki ezt tette veled? Tudni akarom! - toporzékol.A lány erre előveszi a mobilját, és telefonálni kezd.Fél óra múlva egy Ferrari áll meg a ház előtt; egy őszülő halántékú, finom úr, Armani öltönyben kiszáll és kopogtat az ajtón.Leül a nappaliban az apával és az anyával szemben, és közli velük:- A lányuk most értesített a problémáról. Sajnos nem vehetem el őt családi állapotom miatt, viszont gondoskodom a születendő gyerekről.Először is fizetem a lányuk összes kiadását élete végéig. Ha lánya születik, biztosítok számára két kereskedést, egy családi házat, egy tengerparti villát, továbbá 5 000 000 $-t a bankszámláján.Ha fiú születik, neki adok néhány gyárat és 10 000 000 $-t a bankszámláján.Viszont, ha elvetél, nem igazán tudom, akkor hogyan segíthetnék.Önök mit javasolnak?Mire az apa, aki eddig néma csendben hallgatta az előadást, ráteszi a férfi vállára a kezét, a szemébe néz és így szól szelíden:- Akkor megdugod újra.

 

 

Fizikusok bújócskáznak. Einstein a hunyó, úgyhogy eltakarja a szemét és elkezd visszaszámolni 50-től.A fizikusok meg elbújnak. Egyedül Newton nem talál egyetlen szabad helyet sem, így leül a földre és rajzol maga köré egy 1x1 méteres négyzetet.Einstein persze azonnal megtalálja:- Megvagy,Newton!- Nem, nem, drága barátom, tévedsz! Én egy Newton vagyok egy négyzetméteren, úgyhogy tulajdonképpen Pascalt fogtad meg.

8 komment

Címkék: vicc

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr713247574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FCBM31 2011.09.25. 08:22:38

A második az nagyon ütött. :D De a többi is jó. :)

adam-in 2011.09.25. 12:30:23

Nekem mind a három nagyon ütött!

Kb fél éve mikor ezeket először hallottam... D;

VidraMD 2011.09.25. 14:26:47

Az elsőt hallottam, a másik kettő még új volt.
Ezentúl tuti a fizikus poénnal fárasztom az ilyen érdeklődésű ismerőseimet (és mindenki mást) :D

McKenny 2011.09.27. 11:45:40

a newtonost háromszor hallottam eddig, de még mindig megmosolyogtat :D
süti beállítások módosítása