HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Nekem kell egy ilyen :D

2011.12.02. 13:00 Blackhawk

Vagy legalább azt a Hummert adták volna ide :D

7 komment

Címkék: kocsi autó állat műsor top gear

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr683431616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2011.12.02. 16:46:52

Ha nem veszek semmi kaját egy hónapra, akkor talán tudnék vele menni pár kilométert :D.

De tényleg, hatalmas egy dög!

VidraMD 2011.12.02. 17:22:41

Viccesebb volna, ha ebben a videóban semmi se lett volna megrendezve :D

Szerintem amúgy az a Hummer már tönkrement, csak külsőre látszott éppnek. 6:50-nél látszik szerintem leginkább.

Mesterlovesz 2011.12.02. 20:52:44

de mi a f****ból van ez a dög h túlél egy atomtámadást is...? én RPG vel lőttem volna rá, kiváncsi vagyok h arra mit reagált volna, de így is látványos volt....

Raptor22 2011.12.03. 11:46:43

RPG.... És meik típussal? Gondolom te az RPG-7re gondoltál, és igen ki bírta volna az autó. Szerinted viccből olyan nagy az autó? Nem, az azért van mert páncélozva van.... Attól még hogy CoDban egy rpg szétszakít egy T-72est, még nem biztos hogy a valóságban is.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2011.12.03. 11:55:36

@Raptor22: jah mondjuk egy Javelin rakétát nem bírna már ki.

Mesterlovesz 2011.12.03. 19:43:14

nem arra gondoltam, hogy darabokra szakad, csak arra lettem volna kiváncsi, hogy mennyire sérül....am meg sztem mindenki RPG 7 re gondol aki csak annyit mond h RPG..... Javelinnel meg egyértelmű a dolog szerintem.... darabjait se találod meg
süti beállítások módosítása