HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Kész a "Star Wars Uncut"

2012.01.26. 20:46 freddyD

Majdnem pontosan másfél éve írtam itt a ROFL-Net blogon egy projektről, ami baromi jónak hangzott. Hadd idézzem az akkori leírást:

A Star Wars filmet feldaraboltak egyenként 15 másodperces jelenetekre, ahol a vállalkozókedvüek azt a maguk módján leutánozzák. Legyen az legóval, bábukkal, állatokkal,rajzfilmként satöbbi. Azt ők elküldik majd ha minden jelenet megérkezett, az egészet egybevágják és egyben megnézhető az egész film egy igen alternatív köntösben.

Nos, jelentem a film kész :)

 

Star Wars Uncut: Director's Cut from Casey Pugh on Vimeo.

3 komment

Címkék: paródia

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr283870409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Max17 2012.01.29. 23:10:38

Jéé, még emlékszem arra a hajdani bejegyzésre. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen rég Rofl-net függő vagyok.

bioLarzen 2012.01.31. 23:29:32

A buckalakó macska mindent visz :D

bio

VidraMD 2012.02.02. 14:44:44

Megnéztem az egészet. Marha jó meg lett csinálva néhány helyen, meg az összevágás is remek :D

Különösen az animációk tetszettek, meg amikor egy kicsit elszakadtak az eredeti történettől és beleraktak valami sajátos csavart. De minden egyéb kreatív ötlet nyerő volt :)

Igazából nem gondoltam volna, de nem zavaró (illetve csak ritkán) hogy folyton változnak a szereplők. Nem mintha olyan gyakran láttam volna az Új reményt, de az agyam már automatikusan tudja, hogy ki kicsoda.

Ajánlom mindenkinek, ha van szabad 2 órája és nevetni akar egy jót.
süti beállítások módosítása