HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

A nap akcentusa

2009.12.29. 05:18 freddyD

28 komment

Címkék: reklám

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr191627682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Altair47 2009.12.29. 08:01:50

Ne már, basszus freddy, nagyon tisztellek és szeretem a blogodat - RPCJ-vel együtt! DE, Cristiano Ronaldot is... és nem érzem jogosnak ezt a postot. Most Ronaldo akcentusán kéne röhögni? Egy-ketten biztos röhögnek majd rajta, hogy "hehe suta focista". De irtó nagy tehetség és ő is biztos kiröhögne minket a magyar akcentusunkkal. Nézőpont kérdése...

Altair47 2009.12.29. 08:06:56

...szóval ő megteheti, hogy egy reklámban így beszéljen. A világ legdrágább játékosa. :P

Twix · http://fogalmam.blog.hu/ 2009.12.29. 10:01:04

na igen, és akkor mit csináljunk ha a világ legdrágább játékosa? nekem pl semmit sem jelent, hogy ő a legdrágább játékos. és igenis rohadt nevetséges, hogy egy világsztárnak ilyen amatőr Neander György kiejtése van, még én is szebben beszélek angolul pedig esküszöm évente kábé egyszer beszélek külföldiekkel.
további vitákból hagyjatok ki;D

kfa 2009.12.29. 10:17:28

Te hülye vagy Twix. Ronaldo nem politikus vagy kormányszóvivő hanem focista. Úgy beszél ahogy akar, a lábáért kell szeretni vagy nem szeretni.

K1fl1 · http://roflnet.blog.hu/ 2009.12.29. 10:22:04

Itt látszik meg h focisták 90%-ának 8 általános azt csá...o.O

Bigmate 2009.12.29. 10:35:30

Azért megnézném hogy TI hogy beszélnétek portugálul...Biztos kijönne 1-2 érdekes szó. Amúgy meg így van,a lábáért kel szeretni egy focistát nem az idióta akcentusai miatt.

Meth, Not even once 2009.12.29. 10:40:24

Amúgy ha valaki szereti az ilyen akcentusokat itt egy játék ahol ki kell találni honnan valók az akcentusok :) www.languagetrainersgroup.com/accent_game.html

Leeroy · http://moziarcok.blog.hu/ 2009.12.29. 10:41:25

Nekem tetszett. Ez egy jó poszt volt ,nem értem mit kell ezen így felháborodni. Vicces volt.Akámelyik másik hírességgel fordulna ez elő ,akit nem a beszéde alapján értékelünk -pl. egy másik ,jelentéktelenebb sportoló- mindenki szakadna a röhögéstől ,és csak nagy LOL-okat ,és XD-ket látnánk a kommentekben. Ez most csak azért van ,mert ő Cristiano Ronaldo ,és a sok fanja felháborodik. Ha vmi nem tetszik ,nem kell végignézni ,és nem kell másokat (és véleményüket) lehurrogni.

sheela567 2009.12.29. 10:45:43

Jajj gyerekek, esküszöm náhányan olyan görcsösen fogtok fel dolgokat, hogy már az önmagában vicces...én itt rohadok a melóhelyen, nekem jól esett :)

@Bigmate: Az biztos, de amíg a portugál nyelv, nem világnyelv, addig ez senkit sem érdekel ;)

deemer 2009.12.29. 11:56:07

Szerintem is irtó nagy poén :D
Most lehet vitatkozni, hogy kell-e jól angolul beszélnie, de erre meg csak annyit, hogy akkor 1) ne csináljon beszélős reklámot 2) vagy akkor mondja fel portugálul aztán feliratozzák stb.

Én tuti nem égetném magam. Amúgy is aprópénz egy ilyen reklám ahhoz képest amennyit keres. Ami nem megy nem kell erőltetni - ha pedig mégis, akkor meg ne csodálkozzon, ha kiröhögik :)

Fanboyok, ti meg szerintem vegyetek mély levegőt - ha most mindenki azon poénkodna, hogy pl. valami retek pályán hasraesik az amúgy ilyen meg olyan szupersztár, akkor azt mondanám oké, igazatok van, de ezzel így csak csontig nyaltok egy vadidegennek... :)

McKenny 2009.12.29. 12:16:45

@Altair47:
Te szerintem Koby Briant-ről beszéltél, már ne haragudj. Ha meg a Világ Legdrágább Focistáját akarod mondani, akkor ne egy olyant elmíts, akiért egy királyi család pénzét fizették, hanem akiért egy értelmes befektetőét...
Nagyon otthonosan mozogsz :)
Amúgy, ha Cristiano Ronaldo lelőne egy embert, s börtönbe kerülne, akkor azt mondanád, hogy: "A törvény fasza, én betartom, de a világ legdrágább
játékosát ne dugd már be a bőrtönbe".
Ha valaki sánta, nem megy el focizni
Ha valaki vak, nem megy pontozni látványt
Ha valakinek ilyen akcentusa van, az NEM MEGY EL ANGOLUL HABLASOLNI.

@k1fl1:
Ronaldo 8 általánossal rendelkezik, de mégis műveltebb mint egyesek, -most utaltam rád egy nagyot-, és többet is értek el.

Amúgy a videón én besírtam :D Nem szabadna eröltetnie az angolt, ha
1, Nem beszéli tisztán
2, Nem angliában játszik
Neki már minek?:)

Krisi92 · http://backloggery.com/main.php?user=krisi 2009.12.29. 15:03:37

Nem értelek titeket. Marha röhejes az akcentusa. Jó, biztos jó játékos. És? Ha egy kitűnő órásmesterrel csinálnának ugyanilyen videót, azt gondolkodás nélkül kiröhögnétek, ha ilyen akcentusa lenne, pedig nagyon jól csinálja azt, amihez ért. Most istenem, egy híres emberről van szó, jaj. Senki nem a játéktudását röhögte ki, hanem azt, hogy milyen borzalmasan beszél angolul. Tényleg úgy lett volna még a legnormálisabb, ha a saját nyelvén beszél a fickó, és feliratozzák. Biztos nem lenne nevetség tárgya.

pjoco 2009.12.29. 15:16:41

Jól van már ezt az idiótát én röhögtem rajta nagyon bambán beszél! xD

8mile 2009.12.29. 15:44:41

@pjoco: basszus ezzel most még nagyobb háborút robbantottál ki

Chvyvamere 2009.12.29. 16:47:44

Jaj, nem hittem volna hogy ennyi "fanatikus" van... ha egyszer vicces az akcentusa, azon azt sem változtat, hogy ő a világ királya vagy "csak" egy focista. Tényleg jobb lett volna felirattal, így most nem is tudom, mi volt a reklám csak visszahngzik a fejemben az a kiejtés.
De ha már akcentus, nekem tetszik, hogy mindenkinek más van. Különleges. Egy rajzfilmben az egyik pasasnak tisztára olyan hangja van mint Sean Connery-nek. Szinte mindenki megírta ezt a fórumokon annak idején, hogy Sean szinkronizálja. Kiderült, hogy nem, de az az akcentus máig a kedvencem. Kicsit vicces is, ha úgy fogjuk fel. Ugye itt nincsenek őrült, Sean Connery rajongók?:D

Sarg3 2009.12.29. 17:52:56

A hetedik osztályt már ki se járta, mit vártok szegénykémtől :)

AR5T7 2009.12.29. 18:14:07

Hát szerintem meg vicces, a hangján egyszerüen megcsillan az értelem!

nekem meg szart sem jelent...csak egy a 6.3 millárd emberböl akire rábasztak egy jelzöt hogy ö egy SZTÁR, és ezért nemtom hánytiz millió dollárt vagy akármit keres havonta,lehet hogy tehetséges, de ennyit nem ér...és akkor most jöhetnek a rajongoi haablablablabla bla blaa blabla kommentek, amiket leszarok, mivel nem veszik AZT figyelembe, hogy én leszarom ki az a ronaldo, mivel salyát véleményem van, amit nem tudnak elfogadni...attól még hogy szeretik., nekem nem kell szeretnem

deemer 2009.12.29. 18:46:29

@kava sr: az így oké. De mondjuk a Castrolnak lehetett volna annyi esze, hogy ha ezt meghallgatja, akkor eszükbe jut az "Oké. Akkor maradjunk a Ronaldós vágóképeknél, és a fizetett brit narrátornál".

Az se véletlen, hogy a Ronaldinhonak kb. 2 szava volt az egyik chipses reklámban. Az is portugálul (asszem :)).

@AR5T7: nem hülye az, csak poénos az akcentusa, meg a hanglejtése. Azért ne túlozzunk.

... és akkor folytatódhat a Fanboy vs. troll mérkőzés.
/popcorn

Altair47 2009.12.29. 18:52:20

Sziasztok, még csak annyit mondanék,

hogy jogos hogy hülyén beszél - 8 általános igaz :P -, de hogy feliratozzák? A reklámszerződésben biztos megfogolmazták pontról-pontra mi a feladata. Ez volt a feladata, nem pedig portugálul beszélni. Ezek a szerződések nem olyan rugalmasak, mint mi azt elvárnánk.

És basszus, én is leszarom, hogy nagy sztár. Kit érdekel?! Egy csomó sztárt utálok én is. Én Ronaldot a tehetsége miatt ismerem el, és hogy mire vitte a nyomorból. Ő is mezítláb kezdte a sárban, egy foltozott labdával.

Amúgy az emberek mindig azokra irigyek és azokban keresik a legapróbb hibákat is, akik vitték vmire - akik jobb náluk: mert a saját kis életük nem jutott el odáig. Nem mondom, én is lennék Ronaldo helyében, de becsülöm, hogy saját erőből jutott odáig. :)

pjoco 2009.12.29. 19:16:05

Azért mert sztárfocista attól még idiótán beszél és kész! Annyira nem kéne ezen loholni!

Marc94 2009.12.29. 21:08:05

Kit érdekel hogy C Ronaldo? ?? Poén azt kész.

Tomika.4. 2009.12.29. 22:20:31

Érdekes, hogy azon veszekedtek, hogy ronaldonak milyen az iskolázottsága, meg az ára...Ki nem szarja le srácok?Az akcentusát kell nézni(hallani), mert az haláli xD.kava sr,Altair47:Ne menjünk bele hogy befektető, illetve hogy a real, honnan szerzi a pénzét.Maradjunk annyiba, hogy egyelőre valóban c.rinyáldó(bocs fanok, de arsenalos vagyok :P) a legdrágább játékos,a másik hogy a real már régóta nem az eredményeket nézi, hanem hogy japánba tudjanak minél több mezt eladni.Ezért kellenek sztárok. A másik még:c.roni a nyomornegyedbe nőtt fel és ezt tisztelni kell, hogy idáig ment?minek mi tiszteljük mikor aki legjobban nem tiszteli, az ő maga. Rendben van megértettem, hogy kurva technikás, szerintem egyedüli a világon, de azért ő is elfelejti honnan jött. Mert az a eszeveszett nagyképűség, az általában nem szokott illeni az ilyen szarból a mennybe játékosoknál. De nála van, úgyhogy erről ennyit...Fejezzük be a szócsatát :)Peace!!!!

Altair47 2009.12.29. 23:05:29

@Tomika.4.: Éppen ezért nagyképű... mert van mire! :) De ebben én is egyetértek: Peace! :)

rooter18 2009.12.29. 23:58:25

Hát számomra most nem volt vicces. Nagy szurkolója vagyok a MU-nak és mindig hallottam a hangját valami videóban. Szóval nem szokatlan. De akik sose hallották még azoknak vicces! :D Nekem is az lenne de már sokszor hallottam.

Csebby 2009.12.30. 01:45:13

Nálam ott kezdődik a probléma, hogy miafaszér kell 1 q*va castrol reklámhoz Ronaldo? Mi köze a focinak a castrolhoz most őszintén?... Részemről ez 1 ritka szar reklám és igen Rolandonak annyira röhelyes a kiejtése, h elbújhatna, nem ezért fizetik nem ezért szeretik, de azért ezt ő is meggondolhatta volna. Másik téma Kobe nem a legdrágább sportoló azis biztos, ugyanis az NBA-ben kölcségcsökkentés néven meg azért, hogy megakadályozzák, hogy valami gazdag milliárdos klub csak úgy megvegye az összes sztárt, ha 1 bizonyos összeget túl lépnek, akkor onnantól kezdve megvan, h hány % rájön + költségnek amit a ligának kell befizetni. És ez így már azért annyira nem éri meg.

kfa 2009.12.30. 11:56:05

@Csebby: Ember láttál már életedben bármilyen reklámot is? :D

Tomika.4. 2009.12.30. 15:03:35

@kava sr: Azért nem kéne ennyire védeni...Akármelyik köcsög megtudja magát emberelni, egy-egy interjúra...csak hogy tetsszen az embereknek a "tilusa":D
Amugy én mikor azt mondtam hogy nagy képü, nem azt mondtam hogy az életbe nagyképü, illetve beképzelt. A pályán volt beképzelt...Te meg realos vagy védjed csak, de Ronaldoból Sir Alex csinált embert...

rooter18 2009.12.31. 20:19:22

@Tomika.4.: A utolsó mondat teljesen igaz. Ha nincs Ferguson valószínűleg most is a Sportingban látnánk Ronikát.
süti beállítások módosítása