HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

2007-2012: Bezár a Rofl-Net

2012.03.11. 18:51 freddyD

Aki látta a blog aktivitását az utóbbi hetekben, sejthette, hogy valami nincs rendjén. A legtöbb posztot én raktam ki, holott én elvileg itt csak kisegítőként szerettem volna már csak jelen lenni. Hiába volt több szerkesztőnk, sajnos nem sikerült naponta életet lehelni egy ilyen oldalba, ami alapkövetelmény kellene hogy legyen. Emiatt úgy döntöttünk (legalábbis azzal az egy emberrel, aki egyáltalán reagált), hogy nincs értelme tovább folytatni, mert ez így méltatlan állapot. Az is hozzájárul, hogy az utóbbi években teljesen elszaporodtak az ilyen jellegű oldalak és egyre nehezebb volt nem olyat átvenni, ami éppen az összes többit körbejárja.

Nehéz dolog egy ilyen oldal fenntartása, még ha a napi 1 poszt nem is tűnik olyan marha nagy dolognak. Ez volt a legelső blogom, majdnem kereken 5 évig bírta élettel és mivel ezzel a videóval indult, ezzel is zárom: 

Indultak itt magyar vírus-videók (Budapest TV-ből egy halom), de talán a Református Ifjúsági Magazin volt az, amire ez az oldal figyelt fel elsőként. Azóta is visszaköszönt sok helyen.

Köszönöm a többi szerkesztő nevében is a munkát és remélem azért ha nem is ezen az oldalon, egyénileg sikerül még vicces dolgokkal szórakoztatni benneteket :)

üdvözlettel: freddyD

UI: Akár ezzel a videóval is lehetne búcsúzni

UI 2: Ha a többi szerkesztő is szeretne írni valamit, nyugodtan megteheti

Valentino: csak annyit írnék, hogy mindenki nevében köszönöm freddyD, hogy megteremtetted ezt az oldalt, és hogy a részese lehettem :'3

Blackhawk: Sajnos mostanában nem volt időm foglalkozni a bloggal, amikor lett volna, akkor meg a türelmem volt kevés ahhoz, hogy bújjam a netet olyan dolgokért amik még nem szerepeltek máshol. Én is köszönöm a lehetőséget, főleg hogy anno én lettem a rangidős, egy élmény volt :)

Lazyboy: Köszönöm a régi szerkesztőknek a lehetőséget, hogy bekerülhettem a csapatba, és az olvasóknak is, hogy érdeklődéssel figyelték, kommentelgették posztjainkat. Sziasztok

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr124310095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2012.03.11. 19:12:43

Szomorú hogy lassan minden olyan blog amit te indítottál bezár:(

SiD13 2012.03.11. 19:26:00

kedvenc poén-blogom volt, pont azért, mert nem a "tömegtermékek" voltak jelen :S hiányozni fog.

phara000 2012.03.11. 19:49:47

Kár éret, de tényleg csak vergődött :/

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.03.11. 19:57:37

phara000-nak igaza van. Régen rendszeres olvasó voltam én is, de az utóbbi időben tapasztalt inaktivitás miatt már én se nagyon jártam erre. :/

minimini 2012.03.11. 20:11:23

Kár érte, indulás óta nézem az oldalt rss-en keresztül. Pont amiatt szerettem hogy olyan dolgok voltak itt ami sehol máshol. Köszönöm az eddigi munkátokat!

prédikátor 2012.03.11. 21:03:58

Sajnálom :( Ha a Bizkites blogod is bezárod, tökön szúrom magam (pedig oda sem szoktam kommentelni).

NE0 2012.03.11. 22:02:32

Tényleg kár! legalább linkelj már pár alternatívát annak a pár szerencsétlennek, aki lelkesen visszajárt idde poénokért! :D

hiányozni fog...

joker37 2012.03.11. 23:19:25

Kár érte, igazi egyediségnek számított, nincs több ilyen jó oldal.Szerencsére sok jó ritkaságot lehetett itt találni, és számomra ( de szerintem sok más embernek is ) nem volt annyira zavaró hogy, abba maradjon az oldal =(

Hiányozni fog....

Respect FreddyD +++++

Kolonel 2012.03.12. 08:17:56

Kár, hogy így alakult, hiányozni fog a blog. :(
Sok kellemes másodpercet szerzett az alatt a bő három év alatt, amíg követtem. :)
Az utóbbi időben sajna tényleg eléggé megcsappant a frissülések száma.

Köszönöm a fáradságot minden egyes szerkesztőnek, és egyúttal felvetem, hogy nincs-e kedvük feleleveníteni a saját posztjaik közül a kedvencüket?

perpeetum · http://higgins.blog.hu/ 2012.03.12. 16:01:52

Nagyon sajnálom, az egyetlen ilyen jellegű blog volt, amit rendszeresen néztem.
Javasolnék egy utolsó olyan posztot, ahova az ide járók kommentben linkelhetnék a kedvenc posztjukat innen, vagy később bármit, amit ROFL-net posztként szívesen láttak volna, így az oldal talán tovább élhetne valameddig.
Köszönöm az eddigi munkát minden szerkesztőnek!

VidraMD 2012.03.13. 00:40:25

Kár érte. De köszönöm a kellemes perceket és jó poénokat. Egy élmény volt.
Nekem annyival volt jobb, mint a többi humoroldal, hogy a napi 1-2 poszt - bár nem sok - de az ember legalább nem kezd miatta felesleges időpazarlásba se. (legfeljebb más honlapon, de az mindegy :D )
Sok sikert a jövőbeli projectekre.

SilentArtemis 2012.03.13. 16:00:19

"Kár, hogy így alakult, hiányozni fog a blog. :(
Sok kellemes másodpercet szerzett az alatt a bő három év alatt, amíg követtem. :)
Az utóbbi időben sajna tényleg eléggé megcsappant a frissülések száma.

Köszönöm a fáradságot minden egyes szerkesztőnek, és egyúttal felvetem, hogy nincs-e kedvük feleleveníteni a saját posztjaik közül a kedvencüket?"

~Melcsy 2012.03.13. 19:37:57

Köszönjük az eddigi munkát! Tényleg nagyon jó blog volt, jókat derültem a postokon :D

Mesterlovesz 2012.03.14. 17:47:39

Köszönöm minden szerkesztőnek és természetesen FreddyD nek, hogy a legjobb magyar poénbloggal ajándékoztak meg minket mindeddig.....hiányozni fog

R3visor 2012.03.14. 21:01:34

Sziasztok!

Freddy blogjaival kapcsolatban csak azt szeretném leírni, hogy annak idején, amíg gimnáziuma jártam/jártunk, mindenki ezeket olvasta, a Mesterlövész, a Maffia Mania,vagy a Budapest TV-s műsorok és színvonalas előadások napjaink részévé váltak. Ez a két blog egy olyan életérzés megteremtőjének szerves része volt, amihez sokan kapcsolják a Sum41, vagy a Blink 182 zenéit, az Amerikai Pite, vagy a Diszkópatkányok filmeket, az első csajozást és a bulikat a haverokkal.

A blogokat olvasó korosztály ugyan megváltozott az évek folyamán, és lehet hogy már nem ezeket a filmeket nézik, és más zenét hallgatnak, de biztos vagyok benne, hogy Ők is hasonló élmények közé sorolják a blogokon eltöltött napi pár percet.

Azt pedig semmiképp nem szabad elfelejteni, hogy Freddy volt az első olyan blogíró, aki a semmiből, kemény munka és lankadatlan kedv eredményeként került be a Gamestarba és minden nagyobb hírportálon lehetett róla hallani ezt-azt.

Lehet, hogy most úgy érzitek, hogy az emberek megfeledkeztek rólatok, de mindenképp tartástok azt is szem előtt, hogy milyen sokaknak okoztatok kellemes perceket, és hányan várták a reggel 6kor megjelenő friss Roflnet posztot.

Minden jót a továbbiakban! :) és kitartás!

kelemenm 2012.07.16. 19:07:09

Én is nagyon sajnálom hogy bezártok, a Református Ifjúsági Műsor lett a kedvenc poén videóm :)

Búcsúzóul egy videóval szeretnék szolgálni (ha eddig még nem szerepelt itt)
Bútorok közt:
www.youtube.com/watch?v=dKlCb3eELWw
süti beállítások módosítása