HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

A blog jövője

2010.03.01. 05:57 freddyD

2007 március 14. Ekkor volt ennek a blognak (és életem) legelső bejegyzése. Tiszta véletlenül észrevettem Youtube-on egy videót, ahol valaki Fűrész-babás maszkkal egy 5 mérettel kisebb triciklin ökörködik és történik ez. Ezt még viszonylag frissen vettem észre, nem láttam még viszont sehol az interneten és mivel ez olyan befosatósan vicces, kötelességemnek éreztem, hogy megosszam másokkal. Subbára nem akartam kirakni, mert már küldtem nekik korábban is dolgokat és szartak egyszer is megnevezni mint beküldő. Azt hiszem, ez lenne a minimum.

Így megalapítottam ezt a blogot, egyfajta Subba alternatívának szántam és látva annak az oldalnak a hanyatlását, szerintem sok tekintetben jobb dolgokat rakok ki, jelzi ezt az is, hogy rendszeresen igen meglepő módon, ott felbukkantak olyan cuccok, amiket bizony én kerestem ki és elég nagy véletlen volna, ha ők is pont ugyanarra gondoltak volna.

Amint látjátok a dizájnon, sosem akartam semmi csillivilli akármit, egyszerűen csak kirakni valami jópofát vagy bizarrt, ami még nem megy át alpári szintbe.

Nem akarom tovább magyarázni itt a dolgokat, kb egy hónapja úgy döntöttem, hogy a blog harmadik születésnapján visszavonultatom (magamnak) az oldalt. Erre több ok is van, amelyeket korábban már itt-ott részleteztem.

Az oldalnak nem egy óriási, de tisztes és főként stabil tábora van, így ezúton szeretném felajánlani másoknak a stafétabotot. Már korábban is jelentkeztek emberek, úgyhogy tudom, hogy vannak vállalkozó kedvűek.

Lehet több ember is, de vannak kikötéseim, amelyeket be kellene tartani:

  • Minimum napi egy bejegyzés (előre is be lehet táplálni őket)
  • Ne legyen egy Puruttya II.
  • Legyen alapvető blogolási tapasztalatod
  • Lehetőleg ne legyen maszekban egy hasonló oldalad
  • Próbálj nem más ilyen jellegű hazai oldalakról lopni
  • Ne csak FAIL-Blog vagy ősrégi videók legyenek, amelyeket már mindenki látott
  • Próbálj saját tartalmakat is megosztani (pl fordíts képregényt, gyűjts olyan videókat, amelyekről más tuti nem tud [Lásd pl. az én autókázós asztal feltöltésemet])

Minden kedves érdeklődő a rosszpcjatekok@gmail.com e-mailre írhat levelet (ROFL tárggyal) és akkor majd a továbbiakat ott elrendezzük.

Ha a későbbiekben esetleg találok valami nagyon ütőset, akkor fenntartom magamnak a jogot, hogy néhol még berakok valamit, de ez inkább a kivétel lesz. Bízom benne, hogy az oldal felfrissült vérrel és elánnal megéri a további születésnapokat is.

Március 14.-én egy "10 legviccesebb internet videó (szerintem)" best-of bejegyzéssel távoznék.

És természetesen köszönöm minden eddigi látogatást, de erről majd az utolsó nap

33 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr981767353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bárány89 2010.03.01. 09:37:14

Koszi szepen az eddigi munkadat, napi latogato vagyok az oldalon ugyh remelem lesz olyan ember aki kepes ellatni ezt a feladatot :D

deemer 2010.03.01. 11:23:31

Ha az engine támogat több usert (gondolom igen), akkor csinálj egy szerkesztő role-t néhány jogosultsággal, az admint meg tartsd meg magadnak.

Így legalább szemmel tarthatod a dolgokat, és megmarad a nagy piros önmegsemmisítő gomb ha gáz van :P Mert ugye az ördög nem alszik, csak legfeljebb bólogat.

Nem mellesleg gratu az oldalhoz ezúton is. Speciel én más hasonlót nem is néztem soha, de a RPCJ/ROFL.net kombó az minden nap kötelező :)

were 2010.03.01. 12:11:35

Köszi az eddigi munkát... én is mindennapi látogatód voltam.

Sportman 2010.03.01. 13:29:57

Csatlakozok a többiekhez köszönjük szépen én is minden nap nézem a Rofl-net et. És a Rossz pc játékok sorozatot is imádom!
Én mondjuk abban tudnék segíteni hogy szivessen küldök be videókat vagy képeket amit idáig is tettem.
Úgyhogy nekem csak egy címet írjatok és oda küldök videókat vagy valami olyan jogot amivel fel tudok tölteni képeket és videókat .
Köszi Bálint!

K1fl1 · http://roflnet.blog.hu/ 2010.03.01. 13:34:44

Köszi szépen a blogért, mindennap szoktam nézni, remélem ezek után is megmarad a színvonal (mármint ha átveszi valaki)=P

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee · http://jatekertelkelesek.blog.hu/ 2010.03.01. 13:54:52

Én is csatlakoznék az előttem hozzászólókhoz. A jelentkezési levélben leírtam mindent. Remélem képes leszek rá.

(VoT)Hangya 2010.03.01. 14:16:11

Köszönjük freddy!
Kár,hogy elmész dehát a te döntésed...Mindennapos
olvasója voltam énis a blogodnak(RPCJS-sel eggyüt)
szóval jó lenne ha maradna a szynvonal:)És mégegyszer KÖSZÖNJÜK!!!

~Melcsy 2010.03.01. 14:45:44

Én is köszönöm! Nagyon jó volt az eddigi videókat megnézni (rendszeresen látogattam is a blogot) Remélem sikerül megfelelő "utódot" találni a blog vezetéséhez!

Bigmate 2010.03.01. 15:00:19

Csatlakozom az előttem kommentelőkhöz. 3 évig jó színvonalú blog volt,remélem ezután sem lesz másképp ;)

Tom! 2010.03.01. 15:17:56

:(:( én is köszönöm..amikor hazajöttem a suliból mindíg ez volt az első dolog amit megnéztem:)

royalboss 2010.03.01. 17:05:22

Én is nagyon köszönöm a munkádat, remélem méltó utódod lesz!

PJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.03.01. 17:58:03

Ahogy jött a suli egyre inkább elfelejtettem nézni az oldalt, pedig nyáron sokat kommenteltem ide, küldtem is be képeket meg minden.
De szerintem jól gondold meg h kinek adod át a blogot, csak olyannak aki tud vele bánni, és megérdemli :P

Bárány89 2010.03.01. 18:06:40

Annyit hozzafuznek azert a kommentemhez, hogy ez azert nemvolt olyan vicces mint a tobbi bejegyzes :D;):D:D:D BÉKKEEE

maj5 2010.03.01. 19:06:05

azért figyeled a kis sunyit hogy ő ezt szánja ma postnak:D
én is napi látogatója voltam az oldalnak, jó volt sok sikert a további szerkesztőknek

Rákember/edimark 2010.03.01. 19:19:05

Én csak annyit mondanék ilyen hülye fejjel, hogy NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

FreddyD forever! :(

Nem hiszem, hogy bárki is lesz ilyen jó blogvezető ki "átveszi a stafétát", bár bízom benne.

Csak a legjobbak jelentkezzenek, bár FreddyD biztos nem olyan józansági szinttel fogja eldönteni, hogy ki vezesse az oldalt mint a mortyr 2 után. :D

Spyt1me 2010.03.01. 19:52:02

Csá
Én is rendszeres látogatója vagyok a blognak csak eddig még nem kommenteltem, jó kis blog ez, remélem megtalálod a méltó utód-od/aid mert innen veszem a poénvideóim úgy egyötödét :D

Spyt1me 2010.03.01. 19:53:35

ami hozzám mérten nem olyan kevés

Rax21 2010.03.01. 20:11:03

Köszi szépen az eddigi munkádat Freddy, én is mindennapos látogatod voltam/vagyok/leszek.
Így reggel suli előtt mindig jól esett a blogodat olvasni :)

Krisi92 · http://backloggery.com/main.php?user=krisi 2010.03.01. 20:14:43

Ahogy már többen is írták, kösz szépen az eddigi munkádat, nagyon szerettem az oldalt. Remélem méltó új tulajdonosa lesz a blognak.

racionálisan radikális 2010.03.01. 20:19:31

Esetleg még egy feltétel: legyen újra partyarcok delüksz rovat, mert az hatalmas volt!!!:D:D:D
Köszi az eddigi munkát.

csubakka1 2010.03.01. 20:25:51

A református ifjúsági műsoros postok óta olvasom a blogot, azóta is az első 2 Petis rész a kedvenc:D
Köszönjük az eddigi munkát!

ZibZero 2010.03.01. 20:45:00

szép volt az eddigi munka!
köszönjük a sok nevetést!

freddyD 2010.03.01. 21:46:25

@racionálisan radikális: Áááhh, azt nem várom el senkitől. Az nagyon hálátlan meló volt... :(

Kryzis 2010.03.01. 23:05:29

Mindennapos látogatója vagyok a blognak(rpcj-t is mindennap nézem:D)és csak azért regiztem h megköszönhessem eddigi munkádat freddyD...Bár a legjobb az lenne,ha még 1 évet vállalnál.:DD
Gondolom ez csak "álom" marad.:/

Bárány89 2010.03.01. 23:39:38

Remelem akkor ma este errol almodom :)

Navajonki 2010.03.02. 00:28:22

Nap mint nap feljöttem ide, és bizony nemegyszer vidámmá tette a napomat ez a blog. Remélem az utód is képes lesz tartani az eddigi színvonalat... R.I.P. régi Rofl-net.

pjoco 2010.03.02. 01:31:47

Nem is baj inkább törődj a rosszpc-vel! :D

zooglaw 2010.03.02. 13:44:20

Kár érte, de szerintem halott ötlet, hogy az oldal ugyanolyan maradjon freddyD nélkül, mert ez az oldal a meglátásom szerint pont attól volt más, mint a többi tucat, hogy egy ember állt mögötte, egy olyan, aki az ízlésével és személyiségével szűrte az internet ömlesztett gegjeit.

Na mindenesetre sok sikert annak, aki átveszi és köszi az eddigieket, RPCJS reméljük egyhamar nem jut erre a sorsra!:D

ui: Hol van már a RPCJS póló?:P

TJC43 · http://www.pcbk.blog.hu 2010.03.03. 15:09:59

És is minden nap suli előtt ezt néztem és legalább ha szarul keltem akkor az oldaladtól mindig jobb kedvem lett.:)

Viktor95 2010.03.08. 20:42:19

mi lesz velünk?:'(
ha nem lesz egy jó blog amit nézzek én rászokok a kokóra:D
süti beállítások módosítása