HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Aki tud angolul,az most nagyon fog röhögni

2007.07.12. 00:45 freddyD

2 komment

Címkék: jeopardy

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr13116423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.mano 2007.07.12. 22:53:22

Aki kevésbé tud angolul annak:
www.urbandictionary.com/define.php?term=hoe
hoe, vagyis kapa/ribanc
www.urbandictionary.com/define.php?term=rake
rake, vagyis gerebje illetve valami züllött pasi vagy a még lehet fogazás is

Én kevésbé tudtam, így se értem pontosan de amint látom a kommentezők se (jutubon)

~Melcsy 2009.10.13. 21:37:08

Ez szerintem nagyon jó :D nekem tetszett
süti beállítások módosítása