HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

?!

2008.01.15. 11:54 freddyD



27 komment

Címkék: tehén

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr37298175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diddy 2008.01.15. 22:27:41

ez a saját tőgyét szopja?! XD nem éltem még ilyet^^

gerrold 2008.01.16. 00:59:21

ez utos... nemvagyok falusi, de szerintem azoknak is sokkos elmenyt nyujtana. A togye veres volt, szoval a fentebb emlitett komment ami szerint: "ez a saját tőgyét szopja?! XD nem éltem még ilyet^^" nem szopja hanem ragja... kozben mintha kerodzene (a gyomrabol huz vissza tapanyagot ujraragasra, a gyengebbek kedveert). Lehetseges hogy feherjehiany valtotta ki ezt a reakciot... de aztan ki tudja... lehet hogy ez ilyen innercikluszos tehen. Kepes elelni tapanyag es viz nelkul. Issza sajat tejet, majd ujra tejet termel, es igy korbe korbe... takarekos tehen? Masik teoriam az, hogy egyszeruen fajt a togye (mivel a tehenet fejni kell FredyD(persze szorry ha nem a tied a tehen)), igy megfejte magat... De mi hozta arra hogy az amugy erzekeny togyet veresre ragja?
hm... es mivan ha igy keszul a Milka csokolade? Addig kering a tehenben mig barna nem lessz, es akkor kiszedik belole es ujra toltik masik tejjel? Habar azok a lila tehenek. Lehet ez boci csoki? Nem, a boci meg kicsi tehen, es ez hatarozottan nagy volt... igaz eloben csak 2x lattam tehenet, ezek kozul eggyet csehorszagban, masikat eszak szlovakiaban (azzal szantottak).
Megvan, ez a csokapik, mivel amin fekszik a tehen az buzamezo (meg nincs kinove), es mivel a tejet cirkulacioban tartja igy megbarnul, ezert csokit emital hatulrol a tehen mint vegtermek. Es ahogy lassuk barnan fekszik, azaz a becsokizott buzamezon (korben meg zold, szal vanmit csinalni).
masik bizonyittek a feltekert vezetekcso, szerintem azzal toltik ujra a teheneket... hogy mire nem kepes a mai technologia!

gerrol orton

sheela567 2008.01.16. 09:20:23

gerrold, neked mi bajod van???

diddy 2008.01.16. 15:23:08

jókérdés....micsoda kis tudományos elemzés..:D

Sonny_X · http://kabare.blog.hu 2008.01.16. 16:13:08

@gerrold az ékezetet nem ismered?

DrSzolon 2008.01.16. 16:36:01

@sonny_x
nem biztos hogy magyarországon él. amúgy mindenhova ilyeneket ír:) itt is megkérdezem: gerrol tudós vagy vagy mi? :)

gerrold 2008.01.17. 13:30:37

nem elek magyarorszagon, de tudnek irni magyar betuket. De nem nagyon szeretem oket irni. Nagyon lassitjak az irasebessegem.
DrSzolon, nem vagyok tudos.

gerrold orton

DrSzolon 2008.01.17. 14:28:17

akkor viszont vagy nagyon okos vagy, túlbonyolítod:)

DrSzolon 2008.01.17. 14:28:53

*vagy túlbonyolítod

Alex Mahone 2008.01.17. 16:50:44

vagy csak szimplán oksokodik
"fehérjehiány váltotta ki ezt a reakciót" "innerciklusos tehén" és még sorolhatnám
ja és a barna tejről és a lila tehenekről szóló részt remélem nem gondoltad komolyan
láttam már akkora kretén elvárosiasodott német kölyköket akik tényleg elhitték hogy lila tehén "tojja" a milkacsokinyuszit...

gerrold 2008.01.17. 17:30:05

kedves peter petrelli,

feltelezed nem tudom hogy keszul a csokolade? Elismerem viszont hogy irhatnek enis olyanokat mint, "ű ez király" vagy "wtf ez? lol" esetleg "anyam ez igen allat", de sajnalom, a velemenyem nem maradt ilyen alapon. Ahol ilyen tartalmas maradt, magyarul ezt irtam volna, nem irtam csak azert hogy ott legyen a kezjegyem a komentarok resznel. a komment resz nem arra van veletlenul, hogy velemenyunket esetleg eszreveteleinket kifelyezzuk? Mi szamitt okoskodasnak? Feltelezem teis szivesebben olvasol tartalmas commentet mint a fentebb emlitett kategoriat. Tevedek?
Kerlek, ne provokalj ki, mert irok analizist arrol hogy miert hasznalod az okoskodo vadat, nincs nagyon jo kedvem ma, sajnos, sok a munkam, ezert ide jarok relaxalni (nyugtat az oldal lehelletni zold szine).
Es elnezest kerek minden kedves olvasotol a sok idegen kifelyezesert, de mostansag nem sokat beszelek magyarul es ez okbol ritkan jutnak a szavak az eszembe.
DrSzolon, elismerem hogy tulbonyolittom a dolgokat, mivel megkerdeztem egy biologus ismerosomtol hogy miertis csinalhatta a tehen ezt. Igazam volt ami a togyfajast illeti, de elofordulhat togy gyulladas. Ha tudomanyos szoveget interpretalnek itt, akkor halalra unnatok magatokat, ezert csinalok az egeszbol tudomanyos viccet. Hogy okos vagyok-e? Ki okos? Newton, Pascal, Einstein okos volt... en eggyik sem vagyok...
megerteseteket koszonom:

gerrold orton

DrSzolon 2008.01.17. 18:21:44

én csak egy lehetséges válasznak írtam be, te pedig elfogattad:). Amúgy engem sose zavart. Az okosságot nem úgy értettem. Ők már tudósok. Gondolom ezen a blogon senki se hozott/ fog hozni olyan lényeges törvényeket mint a fent említettek. De ha biológus barátodat kérdezed meg, akkor hihetem azt hogy te vagy a biológus, tehát tudós is lehetsz, aki érthető módon akarja elmagyarázni a "köznépnek" a véleményét. De szerintem mostmár hagyjuk ezt.

Alex Mahone 2008.01.17. 21:07:50

tudod gerrold attól hogy nem vágunk fel arra hogy nemtomén milyen okosak vagyunk, még nem jelenti azt hogy ne lennénk azok...
nagyrabecsülöm a tudósokat, ellentétben a hencegőkkel
csak ennyit szerettem volna

eraserhead 2008.01.20. 14:34:23

és ha megtanulsz helyesen írni akkor még hihetőbbek lesznek az eszmefuttatásaid.

Sonny_X · http://kabare.blog.hu 2008.01.20. 19:28:49

hehe ezen most nagyot röhögtem!!!

Alex Mahone 2008.01.22. 14:26:38

eraserhead, egy véleményen vagyunk

DrSzolon 2008.01.22. 14:40:56

attól hogy nem tesz ki ékezeteket, mert mondta h lassítja az írásban, még helyesen ír. vagy "rendes" hibák is vannak benne? most nem olvasom el.

Alex Mahone 2008.01.22. 14:44:27

lekörmöl egy fél oldalt és mivel ékezetet nem ír nem valami könnyű elolvasni, és ha ékezettel írna véleményt nem pedig okoskodást akkor két sor lenne
az még ékezetírással sem olyan lassú mint 35 sor

DrSzolon 2008.01.22. 21:14:54

na jó szerintem hagyjuk mert ezt az örökkévalóságig lehetne folytatni:) pl mondhatnám azt, hogy ha meg leírt volna 3 tömör mondatot csupa "tudománnyal" akkor azt irogatnák, hogy miért nem fejted ki bővebben? szóval téma lezárva:)

sheela567 2008.01.22. 21:30:21

Na én kérek elnézést, mintha egy lavinát indítottam volna el. Nem ez volt a szándékom.
Csupán úgy éreztem napszúrást kapott, vagy valami, tehát bocsesz, térjetek át a saját magából tejet ivó bocira(??) :)

Miller 2008.01.27. 13:10:26

Gerrold tetszik a stílusod. :) Aki nem tudja elolvasni a szöveget ékezet nélkül az nem tudom honnan jött, én például észre sem vettem hogy nincs ékezet, pedig szerintem helyesen írok.

TQcheat 2008.02.08. 15:17:53

Miller,sztem is jófej a gerrold.Intelligens,tájékozott,érdeklik a dolgok.Én ezt nem nagyképűségnek,hanem egy ember erényének tartom.

Funx · http://www.youtube.com/profile?user=Funx03 2008.02.20. 23:16:46

Ha elég okos vagy, tudod hogy az a bizonyos "innerciklus" nem működőképes dolog.

zima14 2009.01.05. 17:49:22

Én is teljesen egyet értek gerrolddal, és nem veszitek észre, hogy ez az egész nagyrészt vicc!!! A gerrold egy okos ember, aki ezt az egészet viccesen (legalábbis én jókat szoktam nevetni az írásain) tudja elő adni.

Amúgy aki végigfutja ezt az oldalt, azt hiheti, hogy gerrold a tehén:P
süti beállítások módosítása