HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Pac-Man :D

2008.02.18. 14:09 freddyD

7 komment

Címkék: pacman

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr62340265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f4c3m4n 2008.02.18. 14:35:02

Egy szó: Zseniális!

vazar · http://yeshno.blog.hu 2008.02.18. 23:23:56

én még ezen röhögtem ma nagyon :D

Híres fizikusok bújócskáznak a mennyben. Éppen Einstein számol. Amikor eljutott százig, megfordul, és azt látja, hogy Newton mögötte áll, egy földre festett négyzetben. Odamegy hozzá, majd megfogja:
- Ha! Megvagy!
- Tulajdonképpen én 1 Newton vagyok 1 négyzetméteren, szóval Pascalt találtad meg!

Freath 2008.02.19. 06:58:30

Heh,ezt én is kipróbálnám.:)

Amúgy itt van egy másik pacmanes őrültség:
www.youtube.com/watch?v=HwWp0bOzdIk

peticco 2008.03.03. 15:21:04

Az mekkora már hogy valaki bekiabál a géptremben hogy "TURN LEFT!"
süti beállítások módosítása