HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Vicc

2008.03.30. 10:18 freddyD

Az öreg Pista bá átmegy a szomszédokhoz látogatóba. Bekiabál a
kertkapun, mire megjelenik egy hatalmas komondor, és megszólal:
- Nincs itthon a gazdám!
Az öreg úgy megijed, hogy elájul. Amikor a kutya nyelvcsapásaitól
magához tér, azt mondja:
- Te, hát ugatni nem tudsz?
Mire a kutya:
- Tudok én, csak nem akartam magát megijeszteni.

31 komment

Címkék: vicc

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr22390714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

berczib 2008.03.30. 11:28:19

@Turi
XDXDXD De hogyha, azt szeretnéd, hogy kitegye akkor sztem privátban küldd el neki, mert így már fölösleges, ha kiraktad kommentnek.

Amúgy ezt nézze meg mindenki. Ez hivatalosan a világ legnagyobb szánalma. Ez tény. www.youtube.com/watch?v=ANRKUJbHcPg

br1Koo 2008.03.30. 11:45:22

Jézusooom ::D:D kőkemény
berczib mér sztem jó.. :D

Bárány 2008.03.30. 12:50:56

@berczib

ez a videó kegyetlen, tényleg nagyon szánalmasXD:D

a vic egész jó:PD:

berczib 2008.03.30. 15:19:42

@br1koo
Hát akkor valószínűleg 1 tizenéves plázatöltelék vagy, aki ilyeneken nőtt fel. no komm

Funeste 2008.03.30. 15:38:40

berczi
szerintem meg nem kéne leszólni másokat az ízlésük miatt inkább ez a no komm

Mateusz 2008.03.30. 16:32:16

berczib ez nem szánalom, ez egy darab szar

br1Koo 2008.03.30. 17:28:00

Kurvára nem ez az ízlésem, de szerintem jó zene amiben énekelnek és tudnak is benne, ilyen csicskákkal meg nem foglalkozok akik belinkelik holott nem is tetszik nekik, sőt még ide se illő..

(amúgy hip-hop-ot és progressive techno-t hallgatok ;))

berczib 2008.03.30. 19:35:49

@br1Koo

Most azzal védekezek, amivel Fred szokott. A blogon a bizarr dolgoknak is helye van. És ez akárhogy nézed bizarr.

Bárány 2008.03.30. 19:49:50

már megbocsássatok, de ezen vitatkozni nem itt kéne...:P

sheela567 2008.03.30. 19:53:58

berczib,Fred nem szokott védekezni, neked sír a szád állandóan!
( Vedd úgy hogy a szemedbe mondtam ;) )
És a vicc tényleg jó:)

br1Koo 2008.03.30. 19:59:03

Arra gondolok, hogy egy vicc alá linkelted ezt be, és fred erre úgy gondolt, hogy amit ő tesz ki az lehet vicces és bizarr is. És miért lenne bizarr? Attól, hogy neked nem tetszik lehet, hogy másnak igen, semmi kivetni valót nem találtam ebben a videóban. Fiatalok énelkelnek olyan dolgokról amik az életük része, és? Ebből lett egy film aztán csőzet és a filmnek bizony van tanulsága. Akkor mi a gond vele? Fiataloknak készült, talán azért nem élvezed(bár nem tudom mennyi idős vagy), de ettől még nem kellene fitymálni..

berczib 2008.03.30. 20:17:28

Hú de rád jött a szófosás ember! De báránynak totál igaza van. Nem kéne erről vitát nyitni. Ha nem tetszik egyszerűen le kell sajnálni. Attól nem lesz neked jobb (gondolom), hogy nekem esel és véded azt a.. aaazz... izét.

freddyD 2008.03.30. 20:32:23

berczib csinálj saját blogot, és akkor arról lehet kommentelni, de örülnék, ha itt bejegyzéshez kapcsolódó hozzászólások lennének, és nem indulatoskodások. Köszönöm

Mateusz 2008.03.30. 20:35:56

br1koo igazad van abban, hogy kinek mi tetszik az teljesen személytől függő, de azért mindennek van határa, ezt a nem is tudom mit egyszerűen nem lehet emberi szemekkel végignézni

br1Koo 2008.03.30. 20:42:29

elmagyaráztam már egyszer, most már befogom a számat.

sheela567 2008.03.30. 21:29:07

br1Koo, én értelek :)

MatT · http://videotar.blog.hu 2008.03.31. 06:47:49

Amúgymeg nekem tetszik hisz a Nyári szünetről énekelnek vagy akiknek nem tetszik azzok Utálják a nyári szünetet?XD

L3G4T0 2008.03.31. 07:44:21

@br1Koo
Figyelj egy problémám van csak a hozzászólásoddal: az írtad, hogy yoo zene...
De mi? Ez nem zene ez egy f*s. Ha monnyuk lenne benne valami hangszer, nem csak gépricsaj (bár ezt egy hüje discósnak magyarázhatom...) akkor esetleg nevezhetnénk zenének, de így csak egy gépkreált sz*r, amit se végignézni, se végighalgatni nem lehet!

Funeste 2008.03.31. 11:36:07

az odáig oké hogy itt elmondjátok a véleményetek de megint leszóljátok a másikat a zenei izlése miatt és akkor ha ő a gépricsajt szereti akkor mivan? én meg a rockot nemszeretem mer csak üvöltenek benne de mégse szólom le a rockeret hogy mekkora ezek meg azok gondolkozzatok már egy kicsit néha.ez egy blog nem pedig fikázóverseny

Csebby 2008.03.31. 13:33:32

Nemtudom ezen mitkell ennyit vitázni én röhelyesnek tartom az egészet és megsem nézném de vannak olyanok akiknek ez teccik és főleg a fiatalabb korosztálnyak készült az egész film (most nemmintha én sokkal idősebb lennék :D)Berczib te meg lelőhetnéd néha magad és ez most nem csak az itt lévő kommentekre vonatkozik...

L3G4T0 2008.03.31. 13:33:47

Én nem szólta le senkit, csak elmondtam, hogy amit hallagat, meg ami a számban van az NEM ZENE... Bach, vagy Beethoven az zene, ezek a gépi szarságok nem. Vagy mondjuk az egy kiállítás képei... Nah ilyeneket nevezek zenének, nem ien ocsmányságokat. A rock is más tészta, de mégis több köze van a zenéhez, mint ezeknek a 90es évektől kezdődő SHIT-eknek...

br1Koo 2008.03.31. 15:52:49

Magyarázd már meg kedves legato mi ebben a gépricsaj, ha akarod muatotk neked olyan zenét amitől a fejedet fogva sikítozva futsz a gép elől (ha már neked ez gépricsajt jelent). Csak úgy elmondom, hogy én is szeretem Bachot és Beethoven-t, nem vagyok az a divatmajom paraszt aki azt mondja rá: "Mi ez a sz*r?!". Visszatérve a videóra amit berczib belinkelt, ez nem ricsaj, hanem dallamos akármi(ami az ének alatt van). Ha haladni akarsz a korral akkor halgass elektronikus zenét, ugyanis a szaros kis fos gép zene a jövő ;).

Seggtitán 2008.03.31. 15:53:35

berzib ez egy nagy szar amit te ránk akarsz sózni

Gerce 2008.03.31. 16:59:02

Komolyan mondom ez már fáj. Légyszi, csináljatok msn-t ott cseszegessétek egymást, mert meg szerettem volna nézni a kommenteket erre azt látom hogy ti egymást fikázzátok.

berczib 2008.04.01. 09:08:23

nem sózom én senkire és tiszta szégyen hogy mit műveltek it páran egy linkelésből. pontosan hány hozzászólás szólt eddig a viccről? nem sok. én ezt úgy gondoltam, hogy berakom, páran megnézik és annyi. de azért beraktam a véleményemet is, hogy megmaradjon lol-nak. LEGATO-nak meg annyit, hogy a másik zenei ízlését f*kázni (ha ez csúnya szó egyáltalán) ovodában még elmegy, de utána csak szánalmat ébreszt az emberekből...

u.i.: naon remélem, hogy amit fred kitettél az csak tréfa. hogyha nem akkor ezzel a linkkel (:)) emlékezek meg rólad.
www.youtube.com/watch?v=--Vaz9jW054

L3G4T0 2008.04.01. 10:11:56

Én nem fikázom, csak elmondtam a véleményemet. Mert én még bízom, benne, hogy van jövője a ZENÉNEk, és nem csak az elektronius izéknek... Ezek az elektronikus izék tették tönkre az embereket, és sok minden mást is... Majd nézzétek meg...

Gerce 2008.04.01. 17:09:38

OK, de akkor is, ha valaki szeretné megnézni a kommenteket a viccről, akkor nem sokat fog látni...

MatT · http://videotar.blog.hu 2008.04.04. 14:28:16

Ahogy észrevettem kevés az olyan ember akinek mindegyik zene bejön (kivéve az EMO zene) Mivel szinte mindenki sérti a másik zenéjét amikor szeritnem erre semmi ok hisz szabadországban élünk Bár pont ez a 2 szó miatt van joga az embernek fikázni, de az emberek többsége nem vezsi észre a jót is benne csak a rosszat. Nekem külddhetek bármiylen zene linket bármit meghallgatok nekem nincs zenei ízlésem tehát a neveketse semmit nem tudok megjegyezni és a stílusa se érdkele nekem mindegyik tetszik nem vagyok leragadva egynél Szóval külddjetek nekem linkeket a címemre :D

A Viccről is akkarok szólni mivel arról nincs is komment. Én ismertem de nagyon jó vicc nekem bejön nagyon csak az nem tetszett hogy ez a nap (ami már nem a mai nap:D) csak vicc volt :D
süti beállítások módosítása