HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

A nap dolgozata

2008.07.09. 11:03 freddyD

freddyD: expand

19 komment

Címkék: dolgozat

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr2553805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sheela567 2008.07.09. 12:03:41

ez komoly..:)
Erről ezembe jut, mikor én írtam vagy 5 x át a nevem a matek dolgozaton, hogy legalább írjak valamit a lapra.

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2008.07.09. 12:52:42

És oda van irva hogy ''Very funny Peter'' xD

Major Anna 2008.07.09. 18:51:38

Ilyet kellett volna csinálni hetedikben...emlékszem akkor vettük ezeket az (a+b) a másodikon megy egyebeket :) vicces lett volna ezt beadni a tanárnak...kaptunk volna kb 30 körmöst xD

freddyD 2008.07.09. 20:24:23

Én egyszer hittanórán (ahol rendszerint nem tudtam semmit) úgy írtam alá a dolgozatomat hogy "Jézus"

Gerce 2008.07.09. 22:11:40

hittandoga??? OMG, nem lehetett semmi. Milyen kérdések voltak?

T-BaG* · http://rainmeter.blog.hu/ 2008.07.09. 22:45:17

Azért kedvesen oda van írva a végére, hogy etc..

Lámasál 2008.07.10. 00:15:11

Na erről eszembe jut amikor magyar dogánál valami költő öt művét kellett felsorolni és azt írtam h
Az első mű, az utána lévő , és az utána lévő hátom másik XD. DE még így is négyes lett.

zoIi 2008.07.10. 05:44:01

Amikor az internet elérte kis városunkat, elkezdtünk mi is rövidíteni, ahol és ahogyan csak lehetett. Ezt az írásmódot dogáknál nagyon nehezen tudtuk hanyagolni, ezért, főleg magyarból, gyakran vontak le a pontszámainkból. Igen ám, de volt egy olyan földrajztanárnőnk, aki nem megszokásból, hanem alapból volt sík hülye. Egyszer földrajz dogánál, felírtam a kérdéseket, a "milyen" szót meg úgy írtam, hogy "mien". Nem is törődtem vele, de amikor kijavította, s a kezembe adta, akkor néztem csak nagyot.. az említett szócska közepére be volt pirossal ékelve egy nagy J: MiJen xDD
Amúgy meg pár hónappal ez az eset után, ismét csak földrajz dogát írtunk, kidolgoztam a nagy részét, de már egy utolsó alpontra nem jutott idő. Néztem a kérdést: "Miért fejlettebb Olaszország turizmusa, Hollandiáénál?" Láttam, hogy csak két pontot ért, a 100-ból úgyse veszítk sokat, ezért odaírtam: "Miért? Fejlettebb?"
Jajj azok a szép sulis éveink :|

P.Levi 2008.07.10. 06:56:52

sztem 6. ba ( én oda járta tavaj...) meg attól lejjebb meg talán majd hetedik be is meglehet még ugy tanulni eccerűen a cuccost h ne kejjen ijen "mégiscsak írok oda valamit,h legyen ott vmi" dolgokhoz fojamodni...

P.Levi 2008.07.10. 06:58:10

a hibák azok direktek xD

Major Anna 2008.07.10. 22:14:46

Emlékszem, én elsőben önkéntesen iratkoztam be hittanra, mert az óvodában rajtam és a tesómon kívül mindenki járt hittanra, és gondoltam, hohó, milyen nagy buli lehet...egy francot, minden napra be kellett színeznem a könyvemben valamelyik oldalt és totál untam az egészet, de egy évet végig kellett küzdenem...:)

jürgen baromartz 2008.07.11. 11:02:51

hahah

én házi töri versenyen kicsit ideges voltam mert kurvára nem arról szólt a verseny amiről kellett volna (elvileg róma történelme lett volna erre fele más volt legalább) és ezért írtam oda valamelyik árpád-házi uralkodó rokonságának ismertetésénél hogy "az unokatestvérének az unokabátyjának a régi szobatársa". szaktanár kicsit húzgálta a szemöldökét de végül nem lett belőle semmi, biztos eleget röhögtek rajta a tanáriban

RatHunter · http://www.jatekleirasok.extra.hu 2008.07.11. 23:02:16

Példaértékű kreativitással rendelkezik a csóka :-)

DEPI 2008.07.22. 20:01:19

Ilyet én is szoktam irni :D de csak ha naon kivagyok
süti beállítások módosítása