HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Jackass magyar módra

2008.10.29. 19:31 freddyD

A videóban szereplő "kaszkadőr" megkért, hogy a KFC-s verseny apropójából mutassam be ezt a videót. Na jó, meg arra, hogy szavazzatok rá. De ezt ti döntsétek el

Link

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr19739151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ghrall 2008.10.29. 20:03:32

hogy ez mekkora egy fos, már elnézést.. herélthangú 12 éves majom talpig gumiban.. hagygratuláljak elsőként.. reméltem lesz benne legalább hererágás vagy egymás belsőszerveinek elfogyasztása.. deh sajna nem..

Bigmate 2008.10.29. 20:25:54

Hát ez elég "rossz",és ez enyhe kifejezés. A legutolsó csövestől a százas uti qrváig akárki megcsinálná. Ne magyarázza meg senki,hogy milyen durva meg hányinger rájönne meg ilyenek,mert ahogy látjátok a végén hogy isteníti magát. Ha mittomén ha a pályára tank aknákat aktak volna és úgy megy le akkor állva tapsolok.

freddyD 2008.10.29. 21:30:09

Ugyan már, mindenki csinált ökörségeket gyerekként. Legalább vállalják, hogy mi inspirálta őket, ahelyett, hogy valamit rosszul maguk találjanak ki

Lali576 2008.10.29. 22:57:48

ez örültség,ebben igazza van freddyD-nek,de nem az a igazi jackass örültség.A jackassasek 6x durvább dolgokat csinálnak ezt meg a jó isten is mregtudja csinálni.

Csöpike 2008.10.29. 23:35:58

semmi húú de nagyon faja nincs benne..mi is csináltunk iet..jó moka..de nem enyire

Fodro 2008.10.30. 00:49:03

Ha a hülyeség fájna...ennél szánalmasabb már csak a szlovák jackass bár ott "legalább" rendesen szétveretik maguakt (volt ameik korházba került) de ez még csak nem is félelmetes....or??...mert lehet hogy a gyerek és néhány néző majd behugyozott a félelemtől de ez sajna nem egy nagy szám....má bocs

Nazgrel (törölt) 2008.10.30. 03:01:52

Persze, mindenki csinált ökörségeket gyerekként, de ezeket nagy valószínűséggel nem tette fel a' ínternetre... Ezt a videót is csak a többi 10-12 évesek által felrakott 'harmat gyenge' kategóriába tudnám sorolni.

SZKRCHRD 2008.10.30. 03:45:43

Gyerekek, a videó készítője én volnék, a "herélthangú 12 éves majom" pedig az én 15 éves öcsém. Gondoltam, hogy lesz negatív vélemény, na de hogy csak az lesz, arra nem számítottam. Az öcsém próbaképp elküldte a linket néhány korabeli kiscsajnak, akiknek bejött a dolog, ezért gondoltam, hogy nektek is tetszene.
Komolyan bírjuk a Jackass-t, és nem csak majmoljuk őket, de ez az első videónk, és elsőre ennyire futotta. Azóta készült még pár, amik talán kicsit jobbak lettek, bár fene tudja.
Ha valaki venné a fáradtságot, és ahelyett, hogy simán leszarozná, elmondaná, mit tegyünk, hogy ne legyen szar, az sokat segítene.

Aarimka 2008.10.30. 05:05:10

Sztem nem volt rossz.
Azért tényleg nem kéne mindent rögtön leszarozni.
Ricsi üzenem, hogy gz, és legközelebb csináljanak valami nagyobb baromságot, de óvatosan azért.

berczib 2008.10.30. 06:34:53

hát szerintem nem volt olyan botrányos. igaz, először nem értettem, mi lesz benne (a cím alapján). viszont engem az egész videóban a zene idegesített a legjobban. már vártam, hogy vége legyen, és ne kelljen hallanom. vááááááááááá

Bigmate 2008.10.30. 08:59:14

Szerintem is kéne még gyakorolni vele,mert ez így kevés. Én a helyetekbe nem raktam volna ki a netre,mert elég sokan fikázzák,de jó próbálkozás.

sh0ck 2008.10.30. 09:54:04

Szerintem nem rossz, de ha azt akarjátok hogy jobb legyen, akkor talán magasabb dombról, több akadályal, többen egyszerre kéne gurulni :DXD

SziliXD (törölt) 2008.10.30. 13:23:43

Fred szerintem töltsd fel az egyik videódat, és lesz egy Xboxod! :-)

br1Koo 2008.10.31. 18:12:10

Ő 15 éves? Az iskolámban látok bizarr 15 éveseket, akik nem annyinak néznek ki, de ez a Szilárd gyerek meg végképp nem néz ki 15-nek. Nem hiszem el hogy annyi lenne.

SZKRCHRD 2008.10.31. 22:39:26

1993. november 23-án született, úgyhogy hidd csak el! Jó, van pár hét még a születésnapjáig, de annyi kerekítés belefér. Mindig is kistermetű gyerek volt...

Blackhawk · http://roflnet.blog.hu/ 2008.11.01. 00:10:30

ezt nem értem, egy gyerek nem néz ki annyinak amennyi akkor már rögtön cseszegetni kell és le kell szarozni mindent amit csinál? én is ismerek olyan 15 évest aki olyan mint egy 12 éves, mégsem ítélik el érte a többiek...
hogy milyen szánalmasak tudnak lenni az emberek :S:S
süti beállítások módosítása