HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

A nap híre!

2009.01.16. 13:10 freddyD

Sosem hittem volna, hogy ezt a mondatot valamikor is leírom egyszer.

*ujjakat megropogtatja, odanyúl a billentyűzethez*

Egy férfi egy bírósági tárgyaláson kitépi saját szemét és megeszi

22 komment

Címkék: bizarr

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr20881645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rantottkutya 2009.01.16. 13:13:38

nincs fídbek!

pont most néztem fel...videó nincs?:D

Csöpike 2009.01.16. 13:22:52

vki le fordítaná?:)

de video még jobb lenne:D

Alex Mahone 2009.01.16. 14:37:27

Aztak*rvaéletbe. Ilyet sem látni minden nap :D
Vajon csórikámra mi lehetett akkora hatással?

sheela567 2009.01.16. 14:54:27

Még jó hogy, nem a szívét ette meg...

Punkie 2009.01.16. 14:58:45

Huhhh...egy kis vidámság:) Csak egy újabb szürke nap az irodában:)
A cikk lényegét freddyD már monitorra vetette. Az írás kitér a "nem túl vidám" előzményekre: Az ürge halálra késelte a feleségét, két kisgyermekét, majd mindhármuknak kitépte a szívét:( A csávó pszichiátirai beteg (ki gondolta volna?!), alkohol- és drogfüggőséggel "megfűszerezve". Épp várta a tárgyalását az egyik fogdában, amikor a címben foglalt események lejátszódtak...

magyarmark555 2009.01.16. 16:12:44

hát most saját magának csinálta...
nem sajnálom

-Zé- 2009.01.16. 16:13:50

És tegyük hozzá, egészen véletlenül néger.

balukaaaa the master · http://kekz.blog.hu/ 2009.01.16. 18:01:06

@-Zé-:
RÁ-SZIS-TÁ!! :D

amúgy csak szerintem nőtt fel erőszakos játékokon? bár az ő gyerekkorában max NES-el vagy C64-el játszhatott, de már attól is be lehetett vadulni.

@freddyD
nézz puruttyát. ott napi szinten überelik ezt...

Crash 2009.01.16. 18:32:19

@balukaaaa the master:
Áááá, szerintem az nem egy kocka alakú rajzpisztoly hibája, hogy ilyen rideg dolgokat csinál, ez hülyeség, a statisztika annyit mond csak, hogy a "bűnözők többsége játszott ilyenekkel", fordítva már nem igaz, meg elég felelőtlenség egy szülő részéről, ha látja, hogy agybeteg a gyermeke, azért az egy "picit" látszik.

A drog szerintem sokkal jobban hozzátett.

@-Zé-:
Nyugi már, ha lehet, ne zároltasd le ezt a részleget is a hülyeségeiddel :P (és nem kérek érveket se)

gergerger 2009.01.16. 18:50:56

Legalább látja magát belülről milyen romlott egy fickó....

-Zé- 2009.01.16. 19:33:45

A videójáték meg a vérengzős film magában nem elég ahhoz hogy egy emberből pszichopata gyilkost csináljon. Ha viszont eleve elmebeteg az illető, akkor rátesz egy lapáttal, vagy "ihletet ad" ha fröcsög a vér a monitorból.
Ennél sokkal meghatározóbb, ha valakinek a vérében van az efféle brutalitás. Nézd meg hova nyúlnak a gyökerei, és hova a normális, fehér, európai ember gyökerei.
De mind1, nem "záratom" a topicot :D Lehet szavazni melyik volt jobb a "szakmájában". Ez, vagy az ázsiai fickó, aki pár hónapja ollóval nyeste le a buszon egy másik srác fejét, és evett belőle, vagy esetleg a médiasztár japán kannibál.
Lassan már a bolti lopáshoz hasonló mindennapi bűncselekmény lesz, ha valaki az utcán kibelez egy csecsemőt, és belekkel kidekorálva magát végigtáncolja a várost...

Alex Mahone 2009.01.16. 20:40:06

Gratulálok. Attól, hogy van pár elmebeteg, még
a) ez nem faji kérdés
b) nem a videojátékokon múlik, én már játszottam a Postallal, meg sok már marhasággal, mégsem vagyok tömeggyilkos, sem szociopata, pszichopata.

Bigmate 2009.01.16. 21:07:47

Ez az. Én is játszok Assasin's Creeddel,Call of Duty sorozattal,mégsem vagyok gyilkos.

Csöpike 2009.01.16. 21:42:27

Én most épp FEAR-ezek és k*rva yó látni lassítva ahogy a "behatoló" nevű szögvetőből ki áramlik az a fél méteres vasdorong és oda szögezi az emberkét a falhoz..Sőt WoW-ozik is!!..és élvezem:D..és a horror filmeket is szeretem..de életben ezt soha nem tenném meg:D.senkivel...ennyi..

balukaaaa the master · http://kekz.blog.hu/ 2009.01.17. 08:56:38

a videójátékokat poénból hoztam fel csak. a sok hülye jogvédő olyan szinten szánalmasan szokott fellépni a játékok ellen és ha valami hasonló szörnyűség történik, akkor mindig felhozzák a médiának, hogy biztos a játékok áldozata lett. én is nagy játékos vagyok, nehogy félreértse itt bárki is :D

ikszD 2009.01.17. 10:13:06

Én játszottam Marioval de mégse ugrálok a teknősökön.

_Kuglóf_ · http://maffiozo.hu/rablas.php?rablo=Kuglof 2009.01.17. 10:53:55

@-Zé-:

és a pincébezárós osztrákokkal mi a helyzet?

SpikeTheFistMan 2009.01.17. 11:24:46

Ennyit rólad @-Zé- és a "normális európai ember gyökereiről". Szerinted kik irtották ki az amerikai őslakos indiánok 80%-át?

ikszD 2009.01.17. 13:55:52

igaza van Zének. Hány háziasított Afrikai állatot ismerünk?

Aku 2009.01.17. 17:59:53

@ikszD:

nem azért, de mégis h képzeled el, h elefántot, zsiráfot, oroszlánt, stb. Házíasítanak? Egyébként Afrikai óriás erszényes patkány. tökéletes háziállat.
süti beállítások módosítása