HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

'Hanta Boy' másképp

2009.01.17. 06:07 freddyD

Mesteri példa, hogy hogyan lehet vágásokkal és más zenével egy komédiából egy pszichothrillert alkotni ;) 

19 komment

Címkék: trailer poén

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr57874474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csöpike 2009.01.17. 10:15:10

Hehe:D..

Off: tegnap voltam egy diszkonak mondott helyen.ha nem gond meg osztanám veled a tapasztalataimat:DHát először is a lányokon akadt meg a szemem(ki gondolta volna?:D) tele volt a hely 14-17éves kislányokkal és mind1k ugy mozgott mint vmi cimeres ribanc..oké jól néztek ki tényleg de akkor is..15évesek!!!.Aztán el kezdtem rázni magam rá jöttem h hoppá nagyon ki lógok és vmi nem jó itten..rá néztem mit csinálnak a többiek gondoltam utánzom őket..Ekkor vmi nagyon furcsa dolog ütött meg..mind1k vmi jól be vált konyhai mozgást csinál volt aki halat filézett de olyat is láttam h vki egy hatalmas képzelet beli kenyeret akar meg vajazni..nah mondom ez nekem is megy el kezdtem gondolkodni mi lehet két kezes müvelet a minden napi életből..el kezdtem autot vezetni..aztán az arcokból az jött le ez már ki ment a divatból..probáltam teniszezni az sem volt túl meg nyerő..ki mentem a tánctérről az elemetre ahol egy pasi épp a csaját osztotta ki , kiabált vele és csapkodta a korlátot aminek épp támaszkodott(?!?!?!?!)

Csöpike 2009.01.17. 10:19:05

nah mondom ez sem normális szegény csaj..pár perc mulva a kislány sírva rohant el..Ekkor figyelmes lettem egy nagydarab ki gyurt csávóra Hitman-es polóban(!!!:D).Egész érdekes mozdulatokat csinált elöszőr pisztolyal lövöldözött aztán előrekült a Tomi pityu is.Nah mondom iet én is tudok..le mentem és mint h wow-os hírnávbe állok el kezdtem csapkodni mint egy undead rugo..nah ez nem jött be...Bele gondoltam mit is szoktam látni a képernyőn és be ugrott h a Famele Tauren lábmunkája jó lehet..és az is volt:D..picit bele gyorsítottam azt elég jól festett.már csak csápolni kell..a magasba a kéz..hmm..a Belf csaj ugy spellezik..Drainer pasi is magasba tett kézzel táncikál..a ketőt végülis sikeresen össze hoztam és lett belöle vmi:D..

Csöpike 2009.01.17. 10:28:13

Épp belemerülnék az új koreográfiámba mikor látom h az elöbb sírva el menekült kisscaj most azzal a pasival smárol aki az előbb majd nem h pofánvágta..nah mondom érdekes..
érdekes látvány volt ugy az egész, egy egy csaj smárolt kb 5-6pasival(?!)..aztán oda megy egy magas vékonyka gyerek egy csajhoz hátulról el kapja el kezdi fogdosni és le smárolja...nah mondom ez kinos lesz:D..de nem a lány visza csokolt O.o..oké rendben biztos a pasija..ekkor a csaj hangját hallom: "bocsi te ki is v?" O.o
Ott volt pár osztálytársnő is../15-16évesek/Ők fel másztak az emelvényre ami a DJ pult előtt volt és el kezdtek ott leszbulni..WTF?!..de legalább jól érzik magukat:D egy másik pillanatban meg már egy-egy pasival fogdossák egymást..
Össze foglalva: Egész este fagyasztott heringnek éreztem magam ahogy ott vergődünk kismiliószór a lábamra léptek..A zene nem volt rossz bár nem az én stilusom de szerintem ilyen helyen a zene másodlagos a hangulat a döntő.Nem mondom h rossz volt de legközelebb inkább ki hagyom:DKöszönöm csak enyit szeredtem volna:D A helyesírásért meg utólagosan is bocsánat:D

2009.01.17. 11:45:07

Ezen a videón szakadtam! XD

Csöpike 2009.01.17. 12:33:27

Az volt:D..tapasztalat tömege zudult rám:D

/kockáknak: olyan volt mintha lvl1-ről hirtelen 70re ugornál:D/

attila15 2009.01.17. 12:47:33

@Csöpike: wow 4ever jót röhögtem meg a videó is érdekes vót!

Csöpike 2009.01.17. 13:23:37

Hát igen ha jól akartok táncolni akkor kockuljatok! :D..lehet azért is jön be mindenkinek mert egy ien helyen nem nagyon játszanak és nem ismerik a mozdulatokat..és csak azt látjuk h "hmm ez jól néz ki" :D

P.Levi 2009.01.17. 14:17:51

én si full kocka vok xD nightmaren tolom :) Carlina lvl 70 pala xD

P.Levi 2009.01.17. 14:18:38

még a nightmare nem állt át wotlk re

pjoco 2009.01.17. 19:11:33

Érdekes sztori de nem itt a helye menj chatelni valahová máshova!

Csöpike 2009.01.17. 19:16:13

nem csetelek csak gondoltam el mondom tapasztalataimat Freddynek..és azért ide nem mail-ba mert itt akár más is láthatja..ha nem érdekel át ugrod ha érdekel akkor tessék:)..

Iggypoppp 2009.01.17. 22:03:47

Sziasztok.Ez a film naon ot van 1ik kedvencem.Skacok elején az a szám annak mewgtudnátok létzszi adni a nevét?

balukaaaa the master · http://kekz.blog.hu/ 2009.01.17. 22:55:02

wtf? én nem küldtem, el a kommentet vagy törölve lett?
mind1. jogomban áll hülyének lenni. kár, hogy nem emléxem mit írtam/akartam írni még reggel :D

+van! a hasonló videók közül én ponnt az ellenkezőjét szeretem. amikor 1 horrorból/thrillerből csinálnak romantikus vígjátékot. na az FTW!!!!

@Csöpike: OFF, de a jobbik fajtából.
tanulság: józanon ne menj olyan helyre, ahol sok a suttyó. az alkohol sok dolgot szebbnek mutat.
pl a sok kis technópatkány is azért fényképezkedik annyit (a legnagyobb örömünkre) mert azt hiszik, hogy ők a világ urai és a legnagyobb arcok. közben meg nagyon nem...

inkább járj koncertre ott még több a lámulás és a zenén is dolgoznak valamit a T. fellépők...

RadixX 2009.01.18. 01:45:59

Ez nagyon ottvan.Majdbehalltam rajta.Már kezdtem kételkedni hogy ez nem is az a film amit láttam :D
Tényleg Mestermunka.

tomiguy 2009.01.18. 19:21:15

Nekem erről a Marry Poppins "átdolgozás" jut eszembe, Scary Mary. Szerintem nagyon nagy :D

www.youtube.com/watch?v=2T5_0AGdFic
süti beállítások módosítása