HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

TALÁLKOZZ TIHANYIVAL!

2009.01.18. 06:08 freddyD

A Budapest TV lelkes figyelője (és feltöltője) Sheela567 kapott egy youtube üzenetet, amit továbbított nekem.

Szia!
Készítünk egy műsort, az egyik kereskedelmi csatornán, ami olyan emberekről fog szólni, akik vallási, vagy felekezeti, világnézeti kérdést tekintve az átlagtól eltérőek. A feltöltéseidből kiderült, hogy mi a véleményed Tihanyi Úr "gyógyításairól". Nem tudom, mennyire vagy bevállalós típus, vagy, hogy mennyire érdekelne egy lehetőség, amikor személyesen is találtozhatsz a "mesterrel", akár többen is eljöhetnétek, és a műsor keretein belül véleményt nyílváníthatnátok Tihanyi Tamás munkásságáról.

 

 Amennyiben érdekel a dolog, kérlek add meg a telefonszámodat, vagy, ha tudsz ajánlj valakit kérlek, akit érdekelne a dolog.
A válasz e-mailt a feheranna@indamail.hu e-mail címre küldd!
 

Ő köszöni szépen, de nem ilyen bevállalós típus, úgyhogy továbbküldte, hátha közületek valakit érdekel (komoly szándékkal). Én akár el is vállalnám, ha nem volna úgy mellékesen a maszkos Rossz PC-s projektem...

54 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr54884099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

normanix 2009.01.18. 08:11:04

fredyyD@
ha gondot okoz hogy nem láthatják az arcod akkor vegyél fel 1 símaszkot

Mateusz 2009.01.18. 08:23:23

Miért ne láthatnának meg?Felveszel valami sapkát nevedet meg úgyse tudják.:D

magyarmark555 2009.01.18. 08:41:29

majd kivágják a fejed:)

R3visor 2009.01.18. 09:04:51

Szerintem meg lesz ott pár ember, senki feje felé nem lesz kiírva hogy FreddyD főleg ha a böcsületes neveddel mész oda:)

balukaaaa the master · http://kekz.blog.hu/ 2009.01.18. 10:32:40

valaki plz menjen el!! én Debreceni vagyok, de ha nincs senki más még lehet én is elmegyek a haverokkal sírvaröhögni :D

sheela567 2009.01.18. 11:03:08

Na igen emberek, de itt beszélni is kell majd gondolom... Fred rögtön lebukna... azt már senkit nem fog érdekelni Tihanyi :P

Egyébként kértem pontosabb infókat erről az egészről, még nincs válasz.

Csöpike 2009.01.18. 11:22:17

Sztem simán meg beszélhető h kendővel menyél v h cenzurázzanak ki..ha nem dadognék el mennék csak félek igy én lennék a poén tárgya nem Tihanyi xD

Xellos 2009.01.18. 11:51:31

szerintetek 14 évesen komoly szándékal bemehetek?XDesküszöm ha bemehetek Tihanyit úgylehozom hogy Mesteri fokon mégjobban kilesz bukwa!!:D

Alex Mahone 2009.01.18. 11:54:09

Freddy menjél már el, a jó kis Herthás sáladban senki nem fogja látni az arcod :D
És növeled az "egyik kereskedelmi csatorna" nézettségét is, ami gondolom nem az RTL vagy a TV2 lesz, így embereket szakítasz le az Eszmerálda hatszázadik részéről, ami jótékony tettnek is betudható... :P

Blackhawk · http://roflnet.blog.hu/ 2009.01.18. 11:57:30

sztem elmehetnél, ha a maszkot nem engedik odaadom a bukósisakomat xD

Bárány89 2009.01.18. 12:07:09

felveszel egy maszkot es kesz, sztem amugy is tudjak kivagy :D

Blackhawk · http://roflnet.blog.hu/ 2009.01.18. 12:37:00

vagy dick assman gatyáját húzd a fejedre

balukaaaa the master · http://kekz.blog.hu/ 2009.01.18. 13:12:12

@Csöpike:
szerintem aki ezek előtt zavarban lenne az nem ember :D

atis9559 2009.01.18. 14:05:17

freddy nyugodtan menj el.Csak vegyél fel egy símaszkot a BPTV stábját meg megkéred hogy feliratozzák a hangodat :D:D

weeez 2009.01.18. 14:21:41

csodálkozom, hogy eddigi kommentek nem tanácsolták, a héliummal manipulált hangot, freddy-nek...

deemer 2009.01.18. 15:29:41

Hm egyik kereskedelmi csatorna? Na ez is valami trágya lehet... lehet pont a bptv, aztán majd gankelnek mint az ally-k alterac valley-n :P

Bár nekem ez kapásból kamunak tűnik... feheranna@indamial.hu? Hát annak a kisker csatornának még saját domain-je sincsen? Ugyan már...

normanix 2009.01.18. 16:55:30

MEgvan a megoldás húzza fel a szilveszteri maszkot

balukaaaa the master · http://kekz.blog.hu/ 2009.01.18. 17:16:32

@normanix:
ja, majd vallási témákban faszán el tudna 1 olyanban beszélgetni. oké, hogy tihanyi hülye, de azért ne süllyedjen le a szintjére..

daev1 2009.01.18. 19:09:31

Én biztos nem mennék el, ez is csak arról szól, hogy hülyítsék a népet... inkább egy "fatestápolóval" kéne beszélgetnie Tihanyi úrral... :P

Benokovacs · http://gustyscary.lapunk.hu/ 2009.01.18. 19:28:23

Amúgy tényleg el kéne mennie FreddyD-nek!!! De sztem a BPtv-nek még olyan programja sincs, amivel ki lehet cenzúrázni! Majd belógatnak Freddy arca elé egy táblát :P


Off: Mi volt a címe tegnap annak a filmnek a film+-on, amiben a baba összevert mindenkit, meg össze vissza kung fuzgatott ??? :D

Mateusz 2009.01.18. 19:35:16

"aztán majd gankelnek mint az ally-k alterac valley-n :P"

Ember, baszki beszéljé' má' magyarul...:D

MathiaZking 2009.01.18. 21:16:08

@Benokovacs: Lol mi ez?:S:S NEm láttam de add már meg a ímét ez érdekel:P Amúgy szerintem is simán be mehtnél FreddyD, majd max az előbb emlegetett táblás módszert kell alkalmazni.

balukaaaa the master · http://kekz.blog.hu/ 2009.01.18. 21:39:16

@deemer:
a 30as, heti egyszer fürdő, tahó, szolgáltatásban dolgozók már csak ilyenek
(sry mindenkitől, aki ilyen, de ebből sajna sok van...)

deemer 2009.01.18. 22:09:37

Bocs Mateusz insider-poén volt :P ha wowozol egyszer sajna találkozni fogsz a helyzettel :D

Balukaaa: ez jó volt =)

sheela567 2009.01.19. 20:40:46

Emberek, új fejlemény!

Megérdeklődtem, hogy mégis milyen műsorban kellene állástfoglalnom/nunk. A válasz:

"A műsor a "Mónika-show" keretein belül jön létre. Az új évtől szeretnénk komolyabb témákkal foglalkozni, mint például a vallás."

A hölgy, akitől e-mailen kérdezősködtem, szeretne valakit, vagy valakiket, aki felszóllana a műsorban, és mellékesen megjegyezte, hogy ő is arcátlanak tartja Tihanyit :P

Ha van valaki, aki tényleg, komoly szándékkal képviselné magyarország összes értelmes emberét, és kivan akadva a "mágusunktól" illetve vallásilag is van véleménye dolgokról, és ezt szóvátenné, az írjon nekem a photobox@freemail.hu címre!!!

Crash 2009.01.19. 22:05:14

Ehe... mindjárt elszállt minden kedvem, hogy kimenjek. :)

sheela567 2009.01.20. 09:28:59

Na igen...én sem ilyen jellegű műsorra számítottam. :(

freddyD 2009.01.20. 14:04:38

Mónika Show? Te jó ég...
A hányásban beszéljek a fosról?

daev1 2009.01.20. 14:09:51

Tudhattátok volna, amikor ezt írta: "az egyik kereskedelmi csatornán" ...kereskedelmi csatorna... na itt már el volt ásva :D Csak nem a Frei Tomit vártátok? :D

-Zé- 2009.01.20. 14:55:48

Hát a maunika kisebbségi degenerációs shaúműsorba idiótákat hívnak vendégnek, hogy idióta témákról folytassanak idióta vitát, aminek az idióta közönség rettenetesen örül.
Ilyen jellegű műsorban bármilyen formában részt venni szégyen, kár hogy ide szervezték az egészet (nyilván nem mernek tisztességes körülmények között normális embereket engedni Tihanyi közelébe, védi a média a nagyra nőtt szarát).
Ez sajnos csak egy ál-meghívás, itt nem lehet érdemben bírálni a Tihanyi féle mocskot, csak hülyét csinál magából aki ide elmegy.

Kár érte. Viszont a korábban felvetett betelefonálás szerintem jó ötlet.

sheela567 2009.01.20. 15:42:55

@-Zé-: Na szerinted miért keresek magam helyett mást? :P ;)

Másrészről, telefonon is beszéltem már az illetékessel, és szavaiból kivettem, hogy a "magamfélék" lennének fölényben..khm :) De hát ez van, holnap megint hívnak, ha addig nem ír senki, akkor ennyi volt.

A telefonos dolog, viszont még mindíg remek lehetőség :)

balukaaaa the master · http://kekz.blog.hu/ 2009.01.20. 18:55:40

a picsába! a BPTVsbe pedig nagyon szerettem volna elmenni, de így...
-Zé-nek igaza van.
ha valaki elmegy oda, akár értelmes, akár hülye, hülyeként fog kijönni a stúdióból. kár, hogy így elbaszták.

amúgy azt hallottam, hogy a hasonlóan körömlerágós "megbasztadahúgodatotésígyszülettemén" storyk nagyját is így szervezik. amatőr "színészekkel". nem hátrány (sőt, előny) a hiányos, vagy az átlagtól eltérő színű fogazat, valamint a viselkedési normák teljes hiányáért extra Ca$h-t kapnak. :D
(na jó, az uccsót én raktam hozzá, de végülis nem kizárt)

zolee144 2009.01.20. 20:01:58

Én lennék olyan f*sz hogy elmenjek, de félek túlságosan összeoltanám az embert :D:D
A másik probléma amiért lehet kiröhögtök, hogy én hiszek a természetgyógyászatban (nem hinném ha nem a saját szememmel láttam volna), persze ezen felül meg vagyok győződve róla, hogy Tihanyi kókler.
Nem tudom 17 éves fejjel ki adna pont nekem igazat és ráadásul biztosan megpróbálna meggyőzni vmi trükkel :D

ez csak én voltam de szerintem sokakra illik valami a leírásból...egy ilyen ótvar TV műsorban ez kész öngyilkosság :D

Bigmate 2009.01.20. 20:02:13

Enyhén szánalmas,hogy a "Maunika só"-ba már ilyen szánalmas módon akarnak embereket találni. Aki oda elmegy az tényleg idióta,vagyis utána ország-világ azt fogja rá kiabálni. Mindent megtesznek a Story-ért(pénzért). A legtöbb ilyen műsor "mű". de annyira,hogy már kabaré. Aki elég hülye hozzá,hogy elmennyen és megszégyenítse magát,tessék.

sheela567 2009.01.20. 20:24:01

Egybehangzó vélemény. :)

2002 2009.01.20. 20:30:36

ugyan emberek, szerintem jó vicc lehet az egész, ha nem lennék szlovákiából én tuti mennék :D

freddyD 2009.01.20. 20:51:54

Tihanyinak lenni=fail
Tihanyinak telefonálni=fail
Mónika-Showba elmenni vendégnek és Tihanyiról beszélni = Überfail

daev1 2009.01.20. 20:53:41

Talán lezárták a határokat, hogy nem lehet eljutni Szlovákiából Budapestre? :P

argo001 2009.01.20. 22:18:28

Az a baj, hogy erről a szélhámosról mit mondasz? A BPTV-n ettől függetlenül még "gyógyítani fog", milliókat átb*szva csak azért, hogy a kis zsebét pénzzel kitömje. Amíg meg vannak emberek akik reménykednek (nem hülyék, egész egyszerűen csak remélik a jobbat), azok meg ugyanúgy fel fogják őt hívni.
Ezek az akármilyen csatornák így tartják fent magukat. Egyáltalán nem etikus, amit csinálnak, de egy műsortól még szerintem semmi nem fog megváltozni. El lehet menni persze (kíváncsi is vagyok, ha Tihanyi szóba kerül, mi kerekedik ki belőle), csak változást ne reméljen szerintem senki.

2009.01.20. 22:55:18

Engem és néhány ismerősömet már megpróbáltak beszervezni a Maunika showba, a Camponában leszólított minket egy csaj és azt mondta, hogy elég nagy sz*rban vannak, mert nem találnak normális embereket a műsorhoz. XD Persze gondolkodás nélkül visszautasítottuk.

-Zé- 2009.01.20. 23:58:44

@argo001:
Most komolyan, szerinted aki arra kíváncsi hogy a háromfogú roma hogy dobja ki a kétfogú barátnőjét, mert az félrekúrt a négyfogú romával, az meglepődik azon, ha valaki egy fűtőszállal gyógyít televízión keresztül vesekövet ?
Szerintem tátott szájjal csodálkoznának rajta, és szentül hinnék hogy az univerzum leghatalmasabb ereje ül velük szembe 15 méterre...

balukaaaa the master · http://kekz.blog.hu/ 2009.01.21. 06:57:57

@argo001: azért a milliókat elég durva túlzás. max párszáz ember. vagyis suttyó. az nem ugyanaz...

T-BaG* · http://rainmeter.blog.hu/ 2009.01.21. 11:59:36

Én még talán el is mennék.Legfeljebb nem figyelek a többiekre csak a "mester" (AS:DAS) szavaira;D

dyingbridefan 2009.01.21. 12:38:00

A mónika só tényleg szánalmas.. de én az utóbbi időben gondolkodtam.. ez a Tihanyi jelenség egészen kettős megítélésű is lehet. Sok pénzt keresnek vele tömegbutításért cserébe. Viszont aki oda betelefonál az nyilván már vagy nagyon hisz a hókuszpókuszokban, vagy szimplán hülye..."Hülyét hülyére verni pedig nem lehet"
Másrészt azon is gondolkodtam, hogy a cuccnak placebo hatása lehet, ami meg állítólag működik. Emellett persze, azzal, hogy a placebohatás "megment" hülyéket adtunk egy újabb pofont a természetes szelekciónak.
Zolee 144 írtad, hogy hiszel a természetgyógyászatban.. őszintén szólva én az ilyen dolgokat mint a neosámánok meg a hasonló szarságok, nem tudom a természetgyógyászatba beilleszteni, bár őszintén szólva nem ástam bele magam ebbe a témába... Ezek esetében is placebohatásról lehet szó szerintem. Nekem a természetgyógyászat kimerül a természetben fellelhető gyógyhatású növényekben és anyagokban.

J117 2009.01.21. 12:39:26

Vallásilag egy vélemény? Az enyém ez volna:"A Sötét Nagyúr elküldte szolgáit, hogy mosógép-fűtőszálaikkal és borzalmas poénokkal sanyargassák a népet."

balukaaaa the master · http://kekz.blog.hu/ 2009.01.21. 15:27:48

@dyingbridefan:
megértelek. miért ásnád bele magad nyakig a szarba?

argo001 2009.01.21. 18:38:09

@-Zé-: A magyar emberek gondolkodásán ilyen téren meg nem nagyon lehet változtatni (sajnos). :(

Benokovacs · http://gustyscary.lapunk.hu/ 2009.01.21. 19:25:28

@MathiaZking: Későn válaszoltam, egy @rva nagy idétlenség az egész film, a címe Kung-pow (amúgy kungfu film paródia
süti beállítások módosítása