HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

A maszturbálás következményei (1844-es prognózis)

2009.02.07. 06:04 freddyD

Francia után van az angol szöveg. Ha elmúltál 17 éves, megúsztad! freddyD: diseas1

125 komment · 1 trackback

Címkék: bizarr

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr20925922

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Maszturbálunk? 2009.09.14. 15:11:28

"Játszottam" a blog admin felületén és megpróbáltam szavazást beilleszteni. Nem vagyok programozó, nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna, de azért csak működik. Időközben sikerült megoldanom. (Kösz Ethan!)Hogy miért jó ez? Például, mert van...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lucius Flavius Arrianus 2009.02.07. 11:18:56

@LasBebas:
igaz, hogy a római rítusú katolikus egyház kapcsolatot tart fenn más keresztény és nem keresztény egyházakkal és felekezetekkel, de - a kánonjog és a dogmatika szerint - egy lutheránus ember még most is eretnek, egy ortodox pedig szakadár; ha ne adj' isten buddhista, akkor pedig tévelygő. Persze, a gyakorlat azért felülírja a dogmákat.

Merénylő 2009.02.07. 11:20:12

@LasBebas: vannak ám evangélikusok is, nem csak katolikusok.

ninimimi 2009.02.07. 11:27:23

Egy kis közvélemény-kutatás: szóljon, aki még nem csinálta! Állítólag 40 fölött tényleg "nem illik", de olvastam adatot, amely szerint 6-ból öt még akkor is, hetente kétszer...

Lucius Flavius Arrianus 2009.02.07. 11:30:15

@ninimimi:
akkor tehát nekem már nem is szabad, mert elmúltam negyven?!?
Ez... ez... ez igen súlyos diszkrimináció, megyek is tüstént az ombuccmanóhoz ://

LasBebas 2009.02.07. 11:30:49

@hülyevagyok?: ööö... ki tagadta a létüket??? Vagy most azt várod el, hogy soroljak fel minden keresztény egyházat? (hát nem fogok).

De evangélikusok márpedig vannak! :-)

deemer 2009.02.07. 11:36:38

Na látom elszabadult a vallásháború :P

A hit egy dolog, az egyház egy másik; azért vannak az egyházak, mert a hülye embereknek nem valók az "izmusok", ezért kell valaki, hogy megmondja nekik mit csináljanak (vagy mit ne).
Mivel hiába mondod egy idiótának, hogy oké nyugodtan szexelj házasság előtt, csak hagyd már békén a szomszédot feleségét / gyereket / kutyát stb :P túl bonyolult a kódolás ezeknek xD
Akkor már egyszerűbb hülye dogmákat kitalálni mert ha csak néhány barom betartja már előrébb van az emberiség..
Na persze vicces h az aidsel burjánzó Afrikában azt mondják h ne használj óvszert, ó ye gratulálok.
A gondolkodást ajánlom mindenki figyelmébe. Ingyér van.

Lucius Flavius Arrianus 2009.02.07. 11:39:38

@LasBebas:
pedig vannak ám igen-igen szép - kereszténynek mondott - egyházak, csak mutatóba pár, Dél-Afrikából:
Afrikai Ricinusolaj Halott Egyháza; Cion Igaz Apostoli Jeruzsálemének Egyháza; Bantu Ügyfelek Mindenható Istenének Egyháza; György Király Győzedelmeskedik A Háborúban Dél-afrikai Katolikus Egyház; Apostoli Forrás Katolikus Egyház; Krisztus Apostoli Szent Vízsugár Egyház; Keresztény Apostoli Kő Egyház; Helyreállított Etióp Nemzeti Teokrácia; Isten Tűzben Keresztelt Szentséges Egyháza; Isten Tanúinak Napfény Négy Apostoli Sarok Egyháza; Szilárd Nemzetközi Evangélium; Első Skót Szakadárok Egyháza :-)))))

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.02.07. 11:40:01

A legjobb hit a semlegesség. :D
Hiszek Istenben meg minden de sajna az Katolikus Egyházat (leszámítva II. János Pált mert ő király pápa volt) nem tudom oly annyira komolyan venni azután az "ámokfutás" után amit műveltek régen. Fura az egész. Persze akkoriban ebben hittek. De hát akkor is. Félre értés ne essék nekem nem a kereszténységgel van próblémám, hanem egy picit azzal hogy minden hittet oly annyira eltorzítannak a saját céljaikra hogy az már beteges. Jézus a szeretett, a megbocsátást hírdette. Ennek ellenére ha megnézük a Katolikus Egyház múltbeli ámokfutásák, hát.... Nem egészen Jézus és Isten tanait tartalmazza.
Hiszek Istenben, és Jézus tanaiban.

Penya666 2009.02.07. 11:42:55

Hat, havernak van egy 60as evek beli konyve hasonlo temaban.
www.hullahaz.hu/oszinte-beszed-fiukkal/

Ebben kb ugyanilyen meredek dolgok vannak. Hosszu de erdemes elolvasni.

LasBebas 2009.02.07. 11:51:54

Lehet a katolikus egyházat kritizálni. Meg talán kell is. Kívülről is - belűről is. Mert aki a sajtájában nem látja a gerendát annak szólni kell! :-)

De! Azért ne legyünk már olyan szűklátókörűek, hogy a katolikusokat kizárólag a pedo papokkal, az inkvizícióval meg a gyermekek kereszteshadjáratával azonosítjuk.

A katolikus egyház évszázadok óta fenntart szociális intézményeket: iskolákat, kórházakat, szegénygondozást stb. Az emberiség hány remek műalkotása született az egyház megrendelésére? Hány elmaradott országban próbálnak katolikus missziósok oktatni és gyógyítani? Vagy menjetek csak el vasárnapi istentiszletre: mindig vannak gyűjtések különböző nemes célokra. Mert ezekkel együtt teljes a kép!

"Katolikus Egyház múltbeli ámokfutása": Mesterem, tudtad például, hogy a latin írásbeliség egyetemes európai elterjedése és fenntartása az egyház érdeme volt? :-)

Könnyű valaminek a negatívumait eltúlozni és kisarkítani, akár egyházról, akár maszturbációról legyen szó :-P

Tutajos 2009.02.07. 11:56:02

Kedves freddyD!

Egy magyar nyelvű blogbejegyzésben - szerintem - illenék az idegen nyelvű szövegeket magyarul is szerepeltetni. Hátha azt a néhány honfitársunkat is érdelné a téma. Persze, ha annak demonstrálása volt a cél, hogy vannak, akik értik az angolt vagy a franciát és vannak akik nem, akkor értem.

Egyébként nemrég olvastam valahol az alábbi szellemes mondást:
師諱靈祐。福州長谿趙氏子。年十五出家。依本郡建善寺法常律師剃髮。於杭州龍興寺。究大小乘教

Ugye tetszik?

imi83 2009.02.07. 12:00:17

Angolul nem tudóknak egy haveromtól itt a fordítás, soronként balról jobbra:

1.
- Fiatal volt és csinos - anyja reménysége...
- Romlottá lőn! Bűne idő előtt megöregíté. Háta meggörnyede.
- Bensejében gyötrő tűz lobog; szörnyű gyomorfájás kínozza.

2.
- Nézd a szemeit, valaha oly tiszták és ragyogók voltak: csillogásuk eltűnt! Tüzes gyűrű karikázza őket.
- Már járni sem bír; lábai felmondják a szolgálatot.
- Rettenetes álmok dúlják nyugalmát; nem tud aludni.

3.
- Fogai elrohadnak és kihullanak.
- Mellkasa lángol. Vért köhög fel.
- Valamikor oly szép haja kihullik mint egy öreg emberé; már élete kezdetén megkopaszodik.

4.
- Éhes, és enni akar; gyomrában semmijen étel nem marad meg.
- Melle megroskad. Vért hány.
- Egész testét gennyes pattanások borítják; förtelmes látványt nyújt!

5.
- Lassú láz emészti el. Elfonnyad; egész teste lángol.
- Teste teljesen elmerevedik! Tagjainak mozgása leáll.
- Félrebeszél; a közelgő halált elfogadva megmerevedik.

6.
- 17 évesen, borzalmas kínok közepette kiszenved.

imi83 2009.02.07. 12:03:05

Haha, j-vel írtam a "semmilyen" szót, deciki. Én kérek elnézést.

imi83 2009.02.07. 12:05:37

És a kép jobb alsó sarkába ez van írva:


A maszturbáció végzetes következményei.
A "Le livre sans titre" (Cím nélküli könyv) c. könyvből, 2. kiad. (Párizs, 1844.)

imi83 2009.02.07. 12:07:29

Szerintem azok akik ezt a "tájékoztatót" kiagyalták és megrajzoltatták, azok elmebetegek lehettek.

the Zen experience 2009.02.07. 12:11:24

Szerencsére véletlenül katolikus teológus is vagyok, így még idejében fülön csíptem a beszólásaitok közt terjedő kórt: a r. k. szexuális etika szerint NEM csak gyermeknemzés céljából lehet katolikus házastársak közt szex - csupán nem szabad fizikailag gátolni a gyermek megfoganásának lehetőségét (Evangelium Vitae, etc.).
Plusz azért hál' Istennek a maszturbációról és az egyéb szexuális technikákról folytatott viták még nem dogmák... jó lesz annak pl. Krisztus istensége, vagy az egyház apostolisága is.... :-)

További kérdés?

Tutajos 2009.02.07. 12:14:02

@imi83:
Egy mondatom befejetlen maradt. "Hátha azt a néhány honfitársunkat is érdelné a téma, akik nem beszélnek idegen nyelveket.
A fordítást egyébként - gondolom, többek nevében -
köszönöm.

imi83 2009.02.07. 12:14:57

@lord rotten:

De az a kérdés itt hogy kik voltak azok a torzult lekű emberek akik gyerek nevelési céllal ilyeneket kiadtak? Nem papok voltak valószinüleg. Beteges gondolkodásu pszichopaták lehettek.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2009.02.07. 12:20:54

@MoxNox: "hogy a Biblia szerint a maszturbálás halálos bűn"

A Biblia semmit nem ír a maszturbálásról. Tévesen Onán történetét szokták idézni, miszerint az maszturbálás volt, pedig az nem az volt. Onánnak meghalt a testvére, és a kor szokása szerint annak feleségét magához kellett vennie (kis korismeret és kiderül, hogy miért). Csakhogy az is szokás volt, hogy gyereket kell csinálnia a halott testvére feleségének, ha annak még nem volt gyereke. Onán ezt nem akarta, ezért "a földre engedte ki a magját" amikor szexelt a halott testvére feleségével. Ez nem tetszett Istennek.

Ettől függetlenül a maszturbálás helyett inkább meg kell házasodni. :) De hogy bűn lenne... hát aki ilyet állít, az ne hivatkozzon a Bibliára.

MoxNox 2009.02.07. 12:22:10

@LasBebas: Ritka sötét figura vagyok, mert Onán bűnére úgy emlékeztem, mint a maszturbáció halálos bűnére? Ok, pontatlanság volt, de ezért ilyen stílusban személyeskedni... A lényeg a lényeg, a katolikus egyház a mai napig súlyos önfertőzésnek tartja.

imi83 2009.02.07. 12:22:35

elemes2 irta fent a Kazohiniát.

Abban is szerepel ugyanez a téma hogy a gyerekeknek nem szabad a testi funkciókról beszélni, mert tönkremegy a lelkük.

A regényben a behinek őrült társadalmában tilos a gyerekek előtt beszélni a szemről és arról hogy látásra van, helyette smaragdkőnek kell nevezni és a funkciójáról semmit sem szabad szólni, különben tönkre tesszük a gyerek bruhuját. Az evés ugyanilyen tabu, a nőknek le kell fátyolozni a szájukat mint illetlen szervet, az étkezést csak zárt ajtók mögött szabad csinálni és az ételt szellemiségnek kell nevezni.

Lucius Flavius Arrianus 2009.02.07. 12:27:01

Csak hogy a katolikus állásfoglalás pontos legyen:

www.katolikus.hu/roma/hum.html#N13

Mike36 2009.02.07. 12:29:33

@Lucius Flavius Arrianus:

egész kicsi részt olvastam el belőle, de a szerzőt máglyára küldeném a könyvével együtt

Mike36 2009.02.07. 12:32:05

és 1924-ben köteklezővé tették, hány fiatal életét nyomorították meg? ehhez nagyon ért az egyház. az öröm bűn. a testiség bűn. a nő a sátántól való.
szvsz ha valaki a sátántól való, akkor az az egyház a papjaival

Lucius Flavius Arrianus 2009.02.07. 12:33:30

@Mike36:
nevezett enciklikát VI. Pál pápa adta ki; minő kár, hogy - elhalálozása okán - már nem tudod őt máglyára küldeni. Pech. Próbálkozz talán a még élő pápával, az egész Egyházzal, beleértve néhány száz millió hívét is. Nagyszabású autodafé volna, annyi szent; nyilván örömödet lelnéd benne.

Mike36 2009.02.07. 12:36:05

@LasBebas: nem azzal azonosítom, hanem azzal amit ez a tetvedék összefirkált. Ezzel azonosítom az egyházat, most is vannak hasonló papjai, úgyanúgy végeznek agymosát csak lelkigyakorlatnak hívják, a lelki terrort csak beszélgetésnek, volt szerencsém egy kispappal nyaralni egyszer, milyen szinte tudta azokat terrorizálni (nem testileg hanem lelkileg) akik fölött volt ehhez hatalma - akik spec a barátaim voltak, egy hét után meg tudtam volna fojtani egy kanál vízban. EZ a kat. egyház. Meg az, akik azt mondják, hogy aki nem keresztény hivő, az kommunista, és takarodjon ki a templomból. És ezeknek a tetveknek akarnak egyesek megint hatalmat adni.

LasBebas 2009.02.07. 12:36:22

@MoxNox: nem, nem egy tárgyi tévedés miatt méltattalak. Olvasd el újra (a saját h.sz.eidet is!), akkor megértred.

"Ilyen stílusban személyeskedni" : barátom, egyem az érzékeny lelkedet, nem vagy fenn túl sok blogon ezek szerint :-P

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2009.02.07. 12:40:57

mennyi kis nyomorék hívő jár ide :D
érdekes, ha akárhol bármilyen formában felbukkan a vallás, rögtön elkezdenek okoskodni, hogy ez így van, neked nincs igazad, mert (pl) Jézus a bal körömágyát mindig koszosan hagyta, amíg a többit tisztította és társai...

szánalom. szerintem itt fejezztétek be. nem ér annyit az egész...

LasBebas 2009.02.07. 12:49:11

@Mike36: nézd, több mint tíz éven át szolgáltam egy róm.kat. templomban. Láttam korrupt papot, kurvázósat, homokost, köpönyegforgatót. De láttam elvhűt, elhivatottat, bölcset és alázatosat is. Ezért nem általosítanék.

Az egyház nem = a papokkal! Az egyház a papok ÉS a hívők együttese. Sajnos a belső kritikai mozgalmak elég gyengék, és a redszer csak felűről reformálható (s mint minden ilyen rendszerben, a fent lévő kisebbségnek nem feltétlenül áll érdekében a változás, megújulás).

"aki nem keresztény hivő, az kommunista" ??? Ezt spec. még nem hallottam :-) Elvi síkon egyébként a kommunizmus és a kereszténység között elég sok párhuzam vonható, sőt, az őskeresztény közösségek is mutattak kommunista vonásokat. Nem véletlen, hogy amit sokan ma szociáldemokrata vívmányként aposztrofálnak, azt először a keresztény egyházak gyakorolták.

dzsucseharcos · http://songun.blog.hu 2009.02.07. 12:55:15

Fogalmam sincs, mi köze mindennek a katolikusokhoz. Tudományos konszenzus volt, hogy a maszturbáció káros az egészségre. Ezt úgy "bizonyították", hogy különféle betegcsoportokról kimutatták, hogy a többségük maszturbált. Hogy az egészségesek többsége is, az ugyanis egyszerűen fel sem merült. Ezért a XX. századig minden orvos és minden könyv megismételte az alapigazságot: a maszturbáció káros és kész. Ez logikusnak is tűnt, ugyanis a spermával különféle értékes anyagok távoznak a szervezetből.

Roppant érdekes, hogy egyesek bármilyen témáról képesek eljutni a vallásellenes prédikációkig.

Mike36 2009.02.07. 12:57:56

@Lucius Flavius Arrianus: túlozd el ahogy kell
csak ettől nem én, hanem te válsz nevetségessé

csücsköm 2009.02.07. 12:58:06

@Lucius Flavius Arrianus: Nem mintha a jelenlegi pápa nem lenne ugyanolyan sötét, mint akkoriban.... Egyelőre kinyilatkoztatásai eléggé hasonlatosak az inkvizíció-korabeliekhez..

Mike36 2009.02.07. 13:04:47

@LasBebas: rendben, egyet értek, bizonyára vannak olyan papok, akiknek a szeretet fontosabb mint a hivők korbácsolása. minap is hallottam egyet a rádióban nyilatkozni. csak asjnos én ilyen papapl még élőben nem találkoztam

1990-ben volt hozzá előszőr szerencsém, azzal feltúrbozva, hogy takarodjonak ki a templomból
később hallottam - más papoktól - esküvőkön! csak lestem
vagy ott van a német templomokban aaz ATM-ek esete
ez lenne Jézus tanítása?
és miylen kényelmes, hogy te ne ítélj el senkit, majd úgyis megmérettetik az Úr előtt, persez a pap elítélhet bárkit, nem kell megvárni az Urat

Mike36 2009.02.07. 13:05:43

@dzsucseharcos: a kat. egyház illetve az Anyaszentegyház nem a vallás!

the Zen experience 2009.02.07. 13:06:30

mennyi kis nyomorék hívő jár ide :D

Látod, erre vezet, ha egy féltudású, félművelt ország tömegei még posztszocok is.
Próbálnád ezt meg innen nyugatabbra.
Egyébként ötlet: a hívők ilyetén megalázó és durván diszkrimináló fikkantása miben más, mint a zsidózás vagy a niggerezés? Mikor lesz már olyan önvédelmi mechanizmusa a keresznyeknek, mint a homóknak meg a cigányoknak?
Még 1 izgi adalék: az ideológiák fejlődését szemlélve tudományos tényként állítható, hogy az ateizmus, meg az agnoszticizmus csupán egy a sok más ideológia között. Az csak posztszoc. hazugság, hogy ez az "alap", meg ez a "tudományos". Csak sokan vagytok, és ennyi, nem több. Szellemiségetek egy a sorban. :)

Mike36 2009.02.07. 13:09:28

@lord rotten: de azért anno spanyolhonban, bizony csak gyerek miatt ehetett dugni, de azt is élvezet nélkül, mert az öröm, bűn

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2009.02.07. 13:10:37

@lord rotten:
XD
ez kész szakadok XD
ennyi baromságot 1 helyen! XDXDXDXDXD

the Zen experience 2009.02.07. 13:12:13

Sure, a gnoszticizmusból átavászkodó anyag/testgyűlölet utat talált a magasabb régiók felé is - és biza kat. barátaink agyakran az igazság megtöretése felett is szemet hunytak - ha annak eredménye egynémely zsíros pol. vagy gazd. pozíció volt. A sp. elhajlások is ide sorolandóak, a sp. inkvizícióval az élen, amit az életben nem támogatott a apápa (lásd: Rómának volt saját inkvizíciós testülete - a római inkv.. :).

Mike36 2009.02.07. 13:15:21

@lord rotten: senki nem hirdeti, hogy ez lenne az alap, bár sokáig hirdették itt Európában, hogy bizony Istened az alap, és bizony, aki nem akart hinni benne, bizony megölték.
úgyhogy ne kezdj itt kommnnistázni, éppen arra erősítesz rá, amit a papok is mondanak, aki nem hívő, az komcsi, és persze erkölcs nélküli is

Martian (törölt) 2009.02.07. 13:16:05

Szerintem a képregénybeli srác eltitkolta, hogy a helyi kupiban rendszeresen végigdugja az összes nőt... és ahogy a végén látható, belehalt a szifiliszbe.
:))

the Zen experience 2009.02.07. 13:16:37

@balukaaaa teh master:


azért megpróbálok majd okoskodni is :-)
megpróbálod... ilyen nyominak....

XDXDXDXDDXD

antonz 2009.02.07. 13:17:41

Pedig azt mondják 2 féle férfi van: aki csinálja, meg aki hazudik :)

Martian (törölt) 2009.02.07. 13:17:55

Az viszont igaz, hogy hokizás után senki sem szeret 20 km-t lefutni.

Mike36 2009.02.07. 13:20:28

@antonz: én ismerek oylat, aki nem csinálta. és lehiszem neki, hogy tényleg nem. szűzen akar megháasodni. volt lelkigyakorlaton is. olyan lett tőle mint egy zombi

Ventura Blvd 2009.02.07. 13:20:46

@LasBebas: Bűn, minden szex, amit házasságon kívül folytatsz, és bűnös minden gyerek, aki házasságon kívül születik. Legalább is néhány pap szerint lásd:
mertmegerdemled.blog.hu/2009/02/07/nem_keresztelek_meg_zabigyereket05
És, nehogy azt mond, hogy a történet kitaláció, mert nem az. Megtörtént, nagyon is

cellimega 2009.02.07. 13:25:55

A képregény eredeti üzenetéről érdekes módon szinte senki sem beszél :)
nem tudtok olyan felmérést a neten, ami ezt vizsgálja? (van-e egészségkárosító hatása)

the Zen experience 2009.02.07. 13:26:21

@Mike36:
Ok, nem ezt akartam, persze, respect a jóakaratú minden más szellemiséget követőknek!!!!!
A vallás és az erkölcs közé sem teszek egyenlőségjelet, ez vili.

Mike36 2009.02.07. 13:26:48

@cellimega: minek? a maszturbálásnak? nincs. max a bűntudatnak

ninimimi 2009.02.07. 13:28:46

Martian!
Van, aki előtte sem.

cellimega!
Ha lenne, már kihaltunk volna.

cellimega 2009.02.07. 13:34:11

Freud meg Jung ír a libidóról, ha jól emlékszem. Azt mondják, hogy sokkal több szexuális energiával rendelkezünk, mint amennyit szexuális tevékenységgel el tudnánk használni.
Ha ezt az energiafelesleget nem tanuljuk meg átalakítani (szublimálni) művészeti-, tudományos-, sport-, stb.teljesítménnyé, akkor önpusztító erővé válik.
Feltételezésem: aki sokat maszturbál, lehet, hogy kevésbé halad ebben a tanulási folyamatban, mint aki nem.

Kicsit más jellegű, de ezzel valahol összefüggő személyes tapasztalat: azokban az országokban (Lengyelo., USA), ahol a fiatalok közül ma is sokan törekszenek a szüzességre, sokkal energikusabbnak tűnnek az emberek, mint nálunk, Mo-on.

cellimega 2009.02.07. 13:35:47

@ninimimi: a CIA szerint Európa kihalóban van :)

., (törölt) 2009.02.07. 13:42:19

Most már tudom, miért nincs hajam:D

freddyD 2009.02.07. 13:43:30

Na kedves népség, itt valami félreértés van.

Indexnek hála "kissé" kisiklott az igazi téma. Ez egy poén blog, nem egyházi kongresszus.

A képek viccesek, mert mindannyian tudjuk, hogy "enyhén" túlzó. Ez volt a bejegyzés lényege, nem más.

Remélem nem fog tovább elfajulni az egész, mert lezárom a kommenteket. Ennek itt nincs helye.

@Tutajos: Érdekes írás, köszi :) Van még több is? :)

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.02.07. 13:54:36

ez nem értem,hogy került ki az index címlapjára.én erről a témáról egy igazi élvezhető posztot írtam,korabeli dokumentumok alapján!nem tudom,hol van a szeme az index szerkesztőjének?(vagy hol volt akkor,amikor nem rakta ki az én posztomat:üdv:a hét bloggere

ruszkibaka.blog.hu/2008/07/04/budapestnek_vesznie_kell

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.02.07. 13:55:05

Jó sok marhaságot lehet olvasni a kommentek között. Meglepőeket. De szamárságokat is. Itt van egy rögtön:
cellimega>"azokban az országokban (Lengyelo., USA), ahol a fiatalok közül ma is sokan törekszenek a szüzességre, sokkal energikusabbnak tűnnek az emberek, mint nálunk, Mo-on."
Hogy mi vele a bajom? Hát hogy ha a szűzesség megőrzésére törekednek, akkor az azt jelenti, hogy nem szeretkeznek. Épp azért, hogy a szex teljes megvonása nem okozzon túlzott feszültségeket, enyhe magatartázsavarokat, agressziót, ráadásul a szexuális érzékelés és automatismus beidegződésére szolgáló időszakban a pszichoszomatikus fejlődésben való szélsőséges lemaradást, ezért szoktak a fiúk és a lányok maszturbálni. Ez egy biztonsági szelep, mert a felgyülemlő észvesztő mértékű feszültséget valahol csökkenteni kell. És így, ha nehezen is, de megmaradhat a szűzesség a házasság idejéig, azaz jó évtizednyi ideig, legalább.

Szakorvosok a fiúknak a maszturbálást azért nem tiltják, mert a pollúció során így is, úgy is megtörténik a here és a prosztata részleges megtornáztatása, de elmarad az orgazmusreflex szabályos beidegződése. Az az egészséges dolog, testileg és lélektanilag is, hogy a fiú nem a szex lehetőségét keresi, esetleg erőszakos módon, hanem maga vezeti le a nyomást, és közben LÁNYOKRÓL fantáziál, ugyebár. Merthogy a helyes szexuális irányultság - és most ne jöjjetek nekem a buzik elfogadásáról, őket elfogadjuk, de nem tartjuk kifejezetten jónak - behangolásához ez is igen fontos. És még fontosabb, hogy ne akarjon mindenki szorongást, bűntudatot kapcsolni ehhez a gyerekben, mert az ám az igazi károkozás. Egyébként a szülők mindig nagyon jól tudják, hogy mit nem szabad csinálni. Ha nem személyes emlékeikből tudják ennyire, akkor honnan?

A lányok maszturbálása pedig kifejezetten ajánlott. Olvassatok csak utána. A férfi orgazmusreflexe nagyjából készen áll a serdülőkorra, de a lányoké egyáltalán nem. Hihetetlen sok nő van még mindig, aki még csak nem is ismeri az orgazmus érzését. Így aztán képzelhetitek, mekkora élvezet nekik a szex. A férfi gyaszatolja őket egy ideig, ez kellemes valamennyire, aztán a férfi nagyot nyög, kijön belőle az a ragacsos izé, és aztán alszik. Ez a szex. Tényleg ezt akarjátok konzerválni? Ha a lány nem jön rá magától, idejében, hogy mi is az, amit orgazmusnak hívnak, talán sosem fogja megismerni később sem. Így lesznek aztán a frigid nők, meg a lassan kihűlő kapcsolatok, meg az alárendeltség érzése és a többi. És nem lehet kérdés, hogy mennyivel célszerűbb a lánynak egyedül felfedeznie az érzékeit, mint rögtön egy férfi sokszor tapintatlan munkálkodására bízni a dolgot.

A katolikus egyház pedig nem azonos a pedofil papokkal, persze, de az egyházon belül, akik ismerten prűd nézeteket hirdetnek, igazán nem volna helye EGY pedofilnak sem. Az már nem csak szexuális kilengés, a test törvényszerű késztetésének való engedelmeskedés, hanem gyerekek ellen elkövetett súlyos bűncselekmény. Nehogy már egy aberrált bűnöző legyen a közösség lelkipásztora! Az egyház épp azzal tenné a legjobbat, ha az ilyeneket kapásból világgá zavarná, és megpróbálna a hívek elnézéséért folyamodni.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.02.07. 13:57:22

Az "automatismus" nem tudálékos latinoskodás, hanem sajtóhiba.

rokku2 2009.02.07. 14:02:58

szerintetek ez igaz?

gergerger 2009.02.07. 14:08:59

hú bazzeg 81 komment... pedig csak ez egy kép.Meg ezek a rohadtul nem ide valóak katolikus dolgok.

Ronald 2009.02.07. 14:10:59

@Nádasi Balázs: Az egyik veszprémi fickó is Kawasaki-szindrómában halt meg - a nyáron.

Volt egy ezerkettes, V2-es Kawasakija...és elmért egy kanyart Almádi felé.
A kanyart ma kinai, solar-led-es lámpák jelölik.
.

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2009.02.07. 14:15:04

Az a poén, hogy a maszturbálást tényleg ilyen súlyos következményekkel járó tevékenységnek fogták fel akkoriban, és épp ezért voltak elnézőek azokkal szemben, akik helyette inkább kurvázni jártak.

stefan75 2009.02.07. 14:15:18

A hatvanas években volt egy zsinat, ott engedték meg, hogy házasságon belül normálisan lehessen nemi élet élni. Előtte tényleg csak termékeny időpontban, gyereknemzés céljából.

A gumi és a tabletta persze még most is szigorúan tilos. Fogamzásgátlás = nem dugsz.

cellimega 2009.02.07. 14:18:21

@Androsz:
köszönöm az értékes infókat.
Gondolataidat (hogy néha elviselhetetlen feszültséget eredményez az önmegtartóztatás) alátámasztja az a tény, hogy a buddhista szerzetesek is lemennek havonta egyszer a faluba, és együtt alszanak egy lánnyal. Ez nagy megtiszteltetés a lány családjának :)

A szublimációról szóló elmélet szerint a nagy feltalálók, művészek, szentek óriási libidóval rendelkeznek, de sikeresek voltak a szublimálásban, ennek eredménye a nagy teljesítmény.

cellimega 2009.02.07. 14:21:33

újra felteszem a kérdést, mert nem kaptam választ: Tudtok a neten felmérést (nagy mintával, időtartammal) arról, hogy milyen hatása van az egészségre a gyakori maszturbálásnak?

nick: 2009.02.07. 14:23:22

@LasBebas:

bocs a kijavításért, de a 2. pontod tévedés, és sokan mások is ezt hiszik a katolikus egyházról - valszeg azért is, mert nem olvasták II. János Pál pápa erről is kiadott enciklikáját, mely egyértelműen leírja az általad említettnek pont az ellenkezőjét

Azaz a katolikus egyház szerint épp az lenne a bűn, ha a házastársak csak az utódnemzés miatt élnének házaséletet (gy.k. szerelmeskednének), nem pedig a köztük levő mély szeretetkapcsolat beteljesítése céljából.
Ui. így ellenkeznének a szeretet alapvető isteni parancsának (ezt most nagyon hosszú lenne kifejteni, de ennyi a tömör lényeg)

Ezért is hívják szerelmeskedésnek vagy szeretkezésnek, mert helyes esetben szeretet/szerelemből kellene erednie.
(az, hogy manapság elég gyakran nem kötődik a szex a szeretethez, és az, hogy rengeteg a boldogtalan és lelkibeteg ember, biztosan csak véletlen korreláció... :-P)

Különben azt mondanák, hogy "megyek, nemzek egyet az asszonnyal", vagy vmi hasonló...

stefan75 2009.02.07. 14:32:15

@cellimega: a buddhista szerzeteseknek ez speciel ellentétes a fogadalmaikkal. Ha be vannak gerjedve, akkor önkielégítés.

rokku2 2009.02.07. 15:13:30

nem kaptam választ a kérdésemre EZ igaz lehet?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.02.07. 15:31:47

Sebtében rákerestem cellimega kérdésére. Találtam olyat, amely a fiatalkori prosztatarák nagyobb előfordulási valószínűségét összefüggésbe hozza a gyakori ejakulációval (www.sciencedaily.com/releases/2009/01/090126082343.htm), ellenben az időskori rák kialakulási esélyét csökkenti, láttam kiegészítésül más helyeken. Az utóbbit hallottam már itthoni proktológustól is, és ésszerűnek tűnik.

A buddhista szerzetesek gyakorlata, amelynek a hírét én most ténynek veszem, nekem újból azt mutatja, hogy a buddhisták gondolkodása közelebb áll a valós élethez, mint a hagyományos nyugati hozzáállás, amelyet azért nem kevéssé határozott meg a katolikus egyház által hirdetett elv.

A Freud által kifejtett szublimáció-elméletben valóban lehet igazság, puszta élettapasztalat alapján. Bár nekem inkább onnan nézve tűnik hihetőnek, hogy aki sokat foglalkozik a szexszel, annak kevesebb energiája, figyelme, ideje maradhat más, esetleg intellektuális tevékenységre. De ezt úgy vizsgálni, hogy a lengyelek és az amerikaiak energikusabbnak "tűnnek", nem látszik alkalmasnak komolyabb elméleti alapozásra. :-)

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.02.07. 15:40:17

Rokku2, ez teljesen igaz. Valóban jelent meg ilyen iromány, és valóban ezzel ijesztgették a fiúkat, akik azért még többnyire ezután is maszturbáltak, utána pedig esetleg féltek.

Az viszont, hogy a maszturbálástól ilyen bajokban fog szenvedni a delikvens, gigantikus baromság.

Még ifjú koromban egy szexuális felvilágosító könyvben tették fel a kérdést, hogy túlzásba vihető-e a maszturbálás. Az orvos rögtön meg is válaszolta: néhány kivételes, jóformán beteg embertől eltekintve lehetetlen. Ugyanis a férfi farka pár ejakuláció után már kimondottan fájdalmasnak érzi az ingerlést. Regenerálódási időre van szüksége. Fiatalabb korban és igen étvágygerjesztő lány körében ez a regenerálódási idő kevesebbnek ígérkezik, mint egy középkorú férfinál, feleséggel. :-) Az élet már ilyen.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.02.07. 15:53:43

A prosztatrák kockázatáról szóló íráshoz azért hadd tegyek hozzá még valamit, ami eszembe jutott. Ugyanis az, hogy a kockázat fiatal korban megnő, jelentheti azt, hogy tízezer fiatal férfi közül nem egynek lesz rákja, hanem kettőnek. Viszont az 50 és 60 közötti férfiaknál - akiknél a prosztata súlyosabb elváltozásai valóban gyakoriak - pedig lehet tízezer emberből négyszáz, mondjuk. Vagyis mivel esetszámokat nem, csak arányszámokat látunk, az írás nagyon félreértelmezhető. Ez a baj a statisztikákkal.

rokku2 2009.02.07. 16:18:08

Köszönöm szépen! :D

cellimega 2009.02.07. 16:37:51

Köszönöm, Androsz. Csak egy apróság: a protestánoknál is ez a helyzet, úgyhogy helyesebb volna, ha keresztényt használnál a katolikus helyett. A kálvinizmus sokkal szigorúbb erkölcsi téren, mint a középkori katolikus vallás. Erre mondják, hogy Kálvin kiszabadította az aszketizmust a kolostorok falai közül. Az érett középkor (1000-1300) nem volt különösebben prűd. Akkor még tisztában voltak azzal, hogy az ember képtelen megtartani a jézusi tanítást (természetesen ez a papokra is igaz). A felvilágosodás kezdett el (a maga normái szerinti) tökéletes viselkedést elvárni az emberektől.

Mindazonáltal szerintem nagy különbség van aközött, hogy vki néha kiengedi a gőzt és aközött, hogy függővé válik. Feleségem pszichó szakon tanult a következő kísérletről: egerek nyomkodhattak 2 gombot. Az egyik megnyomásával kaját kaptak, a másik orgazmust eredményezett. Az összes kísérleti egér megdöglött (éhen vesztek).

Tanár vagyok, és nap mint nap látom a lejtőre került tizenéveseket: karikás, kialvatlan szemek azoknál, akik alig alszanak az éjjel. Vagy a számítógépes játék, vagy az internet ejtette őket rabul. A netfüggők a fenti egerekre emlékeztetnek engem. Csak feltételezem, hogy ez a virtuális szexualitás (aminek a valódi szexhez semmi köze nincs) ejtette őket rabul.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.02.07. 16:49:49

De népszerű téma ez a rejszolás... :)
Köszönöm a kommenteket, sokat okosodtam belőlük.

cellimega 2009.02.07. 16:50:01

Végül Androsz, szeretnék rávilágítani arra az összefüggésre, amit marhaságként értékelt.
Aki törekszik a házasság előtti szüzességre (rövid ü), az vlsz az önkielégítést is igyekszik elkerülni. Ergo kevésbé vlsz, hogy függővé válik, megtanulja, hogyan formálja át életmódját a 12-14 éves sokk után, amikor elemi erővel berobban életébe ez a szexuális energia. Aki ezt nem tanulja meg, valamilyen függőség (idesorolva a gyakori maszturbálást is) áldozata lesz jó eséllyel.
Hiszen senki nem gondolja komolyan, hogy a tizenévesek többségének módjában áll (saját lakás híján) rendszeres normális szexuális tevékenységre.

cellimega 2009.02.07. 16:51:30

A végén: tevékenység.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.02.07. 17:10:06

Cellimega, azért emlegettem a keresztény egyházak közül kiemelten a katolikust, mert a cölibátus magát makacsul tartó kívánalma arra jellemző, és én ezt egészségtelenebbnek és veszélyesebbnek érzem még a házasság előtt a szüzesség (tényleg rövid ü) megőrzésére vonatkozó parancsnál. Faramuci dolognak tartom, hogy olyan ember tartson előadást házasság előtt álló fiataloknak, mindegy, hogy milyen természetűt, aki a házasságról semmiféle személyes tapasztalatot nem szerezhetett. És persze ugyanez a helyzet az egész életre vonatkozó tanításokkal, példabeszédekkel, erkölcsi iránymutatásokkal egy olyan világban, ahol maga a vallás is kívánatosnak tartja a tartós párkapcsolatot, vagyis egy olyan emberi viszonyt, amelyről a pap csak elmondás alapján tudhat bármit. Azt, hogy a szublimáció elmélete nem jelent igazán kielégítő megoldást, igazolni látszik a századok óta gyűlő termérdek ilyen-olyan történet a papok szexuális eltévelyedéseiről, pótcselekvéseiről, aberrációban való kitöréseikről. Érdekes példaként említhető a boszorkányság vádjával kínzás alá vont fiatal nők klasszikus szadizmushoz hasonlítható vallatása. Csak egy futó példa. Annyit elismerhetünk, hogy egyik keresztény egyház sem lehet büszke az egész múltjára.

Az egeres kísérletet én is ismerem, de meggyőződésem szerint ide nem alkalmazható. A szex ugyanis nem űzhető mértéktelenül, erről a természet maga gondoskodott, nyilván itt is a kiválasztódás útján. A számítógéphez való túlsó kötődés, például, valóban okozhat és bizonyára szép számmal okoz is ilyen súlyos függőséget. A számítógépet mégsem tekintik az ördög művének, az egyház főtisztviselői sem működtethetnék világméretű politikai és gazdasági szervezetüket a segítsége nélkül.

freddyD 2009.02.07. 17:21:17

Erről a bejegyzésről és azt ezt követő reakcióról szakdolgozatot fogok írni

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.02.07. 17:42:27

Ha ezt tényleg megtennéd, akkor egy kiváló korképet mutathatnál be egy átmenetiségében zavaros társadalom széthúzó gondolkodásáról. Az átmenetiséget természetesen nem politikai értelmében említem, hanem a ma konzervatívnak, sőt, elmaradottnak tekintett, esetenként túlzásba eső elkölcsi világnézet és a "korszerű", esetenként túlzásba eső erkölcstelen világnézet közötti eldöntetlen küzdelemként.

sheela567 2009.02.07. 17:46:29

A 10. rajzocskán tiszta Napóleon az emeberünk :)

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2009.02.07. 17:49:34

emberek! ne mondjátok már, hogy a faszotok veréséről ennyit akartok beszélni! meg győzködni a másikat, hogy miért (ne) verje az övét. szerintem mindenki oldja meg magának ahogy neki jól esik és kész. a kép poén volt 1szer, de nem kéne rögtön folyatni a nyálat a faszotokra, mert ez már egyszerűen gyerekes, akár vallásosan álltok hozzá, akár nem. :D písz!

sorsoska33 2009.02.07. 19:02:26

@balukaaaa teh master: ha Freddy elolvassa ezt a kommentet törölni fogja...

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2009.02.07. 20:33:18

@sorsoska33:
mondj egy jó okot rá és meg is értem :D
(sértődés gyanús XD)

cellimega 2009.02.07. 21:00:19

@Androsz: Nem tudom, hogy a cölibátus megmarad-e a római katolikusoknál (a görög katolikusoknál házasodhatnak a papok). Sztem van előnye és hátránya is. Elég sok kat. és prot lelkészt ismerek (vagy legalábbis hallottam prédikálni). A protestánsok ált. jó fejek, olyan hozzánk hasonlóak. A kat. között vannak furák (sikertelen szublimáció?), de vannak egészen kivételes, magával ragadó, karizmatikus figurák, amilyet civilben vagy prot. lelkészben egyet sem láttam. Egyébként kedves Tőled, hogy a katolikus papok sorsáért aggódsz, de mivel ezt ők önként vállalták, nem kell őket különösebben sajnálni.
Arról, hogy nincs tapasztalatuk: éppen ellenkezőleg, rengeteg élettapasztalatuk van a gyónások meghallgatása révén.
A boszorkányüldözésről: az eltén (meg később is) elég érdekes dolgokat olvastam erről. A kora újkorban vált intenzívvé. A középkorban a közvélekedéssel ellentétben az egyház csak a minimális dolgokat várta el a megkereszteltektől: vas.mise, évi min 1 gyónás, böjt. Az emberek hitét nem firtatták. A bosz.üldözés a 16. századtól erősödött fel brutális mértékben: 100 év alatt 300.000 embert égettek meg, ebből 200.000-et a prot.német fejedelemségekben, 70.000-et a prot. Angliában. Nehéz így összefüggést látni a cölibátus és a bosz.üld.között.

Geery 2009.02.07. 21:25:03

na bazz 109 komment...

PixelDrake · http://ludens.blog.hu 2009.02.07. 22:44:21

Hmm... sok hűhó semmiért?

UI: Ez itt egy humor-blog...

rooter18 2009.02.07. 22:50:56

Hát ezaz! Ez egy humor blog erre idejön a sok vallásos hogy vitatkozzanak... Unbelievable...

RadixX 2009.02.07. 22:55:45

egyetértek...sok hühó a semmiért...

Zen_Cage 2009.02.08. 00:04:38

jó a téma

1. A vallással az a baj, hogy mindenki sokkal komolyabban akarja venni, mint mások. Persze senkinek sem sikerül. És akkor jönnek a civakodások, hogy mit is kellene csinálni és kinek a vallása jobb. Elő szokott ilyen fordulni.

2. Akinek nincs fasza, hogy verje, annak felajánlom az enyémet, verje azt

QuaKe05 2009.02.08. 00:06:07

Szerintem is kár vitázni.. "poén" volt, megvolt és ennyi.

sorsoska33 2009.02.08. 07:56:10

HOHÓÓÓÓÓ

GYEREKEK BLOG REKORD!!!

115 KOMMENT :D

Meth, Not even once 2009.02.08. 09:41:02

Még nincs blog rekord az az első refi magazinnál volt kb 150 komment:) De amúgy érdekes hogy a vallási témáknál van ilyen nagy érdeklődés

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2009.02.08. 12:04:40

@Nebo:
a félős kis hívők szeretnek harcolni az igazukért. :D

Marc94 2009.02.08. 17:33:59

Miérzt félős miért kicsi és miért mindig csak hívők?????
Azért sztem ez alaptalan.

Meth, Not even once 2009.02.08. 20:30:34

Nekem nincs bajom azokkal a vallásosokkal akik mondjuk azért hisznek mert mondjuk erkölcsi iránytűre van szügségük, csak azokkal akik a "csodák" miatt istenhívők. Ugyanis csodák NEM LÉTEZNEK. A csoda egy olyan dolog ami átírja a természet törvényeit, ilyen pedig nem létezik. Ha esetleg történik valami amit nem tudunk megmagyarázni, az nem azért van mert egy természetfölött álló lény beleavatkozott az életünkbe, hanem mert még mindig szánalmasan keveset tudunk az univerzumunkról. Az ember pedig egy elképesztően arrogáns lény és hajlamos azt gondolni hogy amit nem tud megmagyarázni az biztos valami isteni cselekedet. Mint erkölcsi iránytű a vallásnak általában jótékony szerepe van, de attól még nem kell túlzásba vinni.

VidraMD 2009.02.11. 11:23:22

@freddyD:
Szakdolgozat? Lol, végülis jó ötlet :D

VidraMD 2009.02.11. 11:33:29

Amúgy én nekem ez (katolikus létemre) bűn-nem bűn lesz*rom, ugyanis van egy pár igazán jó tulajdonsága, ez a:
1. Feszültség levezetés
2. Orgazmus utáni realizmus.
Most a másodikat tárgylanám, bár tudom itt már amúgy is sokan szövegeltek :) Igen, hülye kifejezés rá, de jobb nem jutott eszembe. Én valamiféle művészlélek volnék, és mielőtt irni kezdenék bármiféle regényt sokkal jobb "kitisztítani a fejemet" mert utána sokkal tisztábban, kevésbé szexuálisan látom a dolgokat.
Úgy tudom vannak művészek így vele alkotás előtt, már egy filmben is utaltak rá (Érzéki feleség, nem emlékszem már mi volt a címe.) de ez csak sejtés. Nem tudja valamilyen hozzám hasonló beteges lelkű (vagy nem) ember (jobban szeretem a "hülye" megszólítást amúgy) hogy a (nem gyerek hanem művészeti) "alkotás és maszturbáció" témának hol lehet utánanézni, mármint, hogy van-e értelme, stb. Nem szeretném úgy érezni, hogy én vagyok csak egyedül ilyen baromságokkal. :)

sheela567 2009.02.11. 12:58:43

@LordVidra:

Dalí pont olyan művész volt, aki egy-egy nagy alkotás elött "könnyitett" magán :P
Tehát nem vagy egyedül.... :P

VidraMD 2009.02.12. 10:27:06

@sheela567:
Hehe, pont pár napja készítettem róla respect rovatot a szkecsfüzetembe :D

r hattonka 2009.11.09. 13:31:02

sziasztok oszinten mondom nekem jot tesz a maszturbalas majd mindennap megteszem es 8 eve parkapcsolatban elek heti 1-4 alkalommal szeretkezem ha kell akar masfel orasra is kinyujtom az egyutlet idotartamat
süti beállítások módosítása