HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

De cukkkiiiiii, végén csattanóval

2009.02.23. 06:20 freddyD

19 komment

Címkék: állat

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr78956090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.02.23. 10:14:36

Kicsit identitás zavaros a blöki, zergének képzeli magát.

Dezső a Túlélő 2009.02.23. 14:15:40

régebben láttam már de akkoris bagy 4 szer emgnéztem : D

RadixX 2009.02.23. 15:12:55

Jaj de ari:D ilyet a macskám is szokott csinálni csak ö fujj rá.De kezdi megszokni az uj parterét és összebarátkoztak:D

Fejlődő Szervezet 2009.02.23. 16:22:42

Tényleg csattant a végén :)

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2009.02.23. 16:30:56

egy rúd a hátába és fel lehet vele mosni :)

Donsimmo 2009.02.23. 19:00:43

*sikoj* xD ez elképető ilyet a mi kutyánk is csinált csak ő ugatott rá...


...Hogy áll a projekt?...Amugy írtam mailt majd nézd meg! ja és MÉG TÖBB REFI MAGAZINT XD

Rezso 2009.02.26. 14:55:23

Hát "kava sr" a puruttyás videót elnézve szép jövő elött álsz! ; )
Én majdnem a blog kezdete óta nézek föl a Rofl ra majdnem minden nap. De a te hozzászólásod után nem bírtam ki hogy végre ne regisztráljak!
A "legjobbakat kivánom neked!.... Üdv.

Lámasál 2009.02.26. 15:39:54

Tök édi
(rambo :D)
-az állatok többsége nem ismeri meg magát a tükörben azt hiszi, hogy egy másik állat, pl: a majmoknak is így tesztelik az inteligenciáját, ameik felismeri magát az már okosnak számít.
-Állítólag....

A mi kutyusunk is ilyen volt kicsinek de már nem csinálja :D(lehet azóta okos :D)

Rezso 2009.02.28. 18:10:39

@kava sr: Hát nem tudom... Azt irtad hogy :"ez a puruttya egy ritka szánalmas oldal" És ha a videót is láttad ( a purutyásat) akkor az pont az ilyen emberekről szolt mint te....

Rezso 2009.03.04. 13:30:53

@kava sr: Neharagudj de max a 8 általánosod van meg, ugye?...(ez költői kérdés volt, a komentedből úgy is kiderült....)

Szóval:
1:Nem fenyegtett meg téged senki a világn...
2:Ne szarj be mert az szánalmas már a te korodban.
3:Negatív vélemény létezik, csak az nekem nem ilyen alpári mint a tied...
4:Kötél általi halál? Idáig nem gondoltam ilyenre de mivel már most látszik mennyire nem tudsz olvasni a sorok közt és a mai fiatalokra jelemzően olyan nagy a "pofád" a neten, és erre tetézve még be is égsz, én nem lepődnék meg ha kötélhez nyulnál...

Na csokoltatlak...

Csontpete · http://csontpete.puruttya.hu 2009.03.04. 13:47:59

@Lámasál: És ami a poén az egészben: a szarka felismeri magát a tükörben, míg nagyon sok főemlős nem. Gondoltad volna?
(Kipróbálták, hogy a szarkákra egy papírpöttyöt raktak, és beállították őket egy tükör elé. Mindegyik a tükörkép alapján megtalálta, és leszedte. Nagyon sok , a szarkánál intelligensebbnek tartott állat nem volt erre képes!)

Rezso 2009.03.13. 16:22:57

@kava sr: Te aztán mindig megnevettetsz valamivel ha idetévedek erre a bejegyzésre. : )

Még mindig azt mondom hogy nem fenyegetett meg téged senki mivel ha elolvasod, azt írtam hogy:"a puruttyás videót elnézve szép jövő előtt állsz!" .A puruttyás videót elnézve, tehát a szerint és nem miattam... De nyugodtan írj nekik is, Ők nagyon szeretik az ilyen embereket mint amilyen te is vagy. ; )
Amúgy köszönöm a helyesírási hibák kijavítását.
: )Arra kaphatsz egy kettest de az értő olvasás elégtelen! Leülhet!
(Sajnos elégé lehúzta a jegyedet hogy az első és második válaszodban több nagybetű és mondatvégi írásjel hiba is volt. Ez pedig szarvas hiba!Már negyedikben is.)

Aztán írtad ezt a nagypofájú dolgot, és hozzákeverted valamiért a káromkodást is. Tudod ezzel csak az a baj hogy aki visszaolvassa az előzményeket az láthatja hogy normális hangvételben szóltam hozzád, de miután az egyik válaszod olyan alpárira sikerült (mért mi másnak nevezhetném? De bocsánat ha ezt is lekezelőnek vennéd...) pl.: "beszarok" (én csak erre írtam hogy: "ne szarj be" bocs...) "baszott pártodat" XD (és a kedvencem) "no comment vagy" WTF!? szóval ezek után gondoltam le ereszkedek a te szintedre. A "temérdek lekezelést és lenézést” innentől kezdve meg ne csodáld…
Amúgy halottad már azt hogy két tagadás az egy helyeslés?:
1:"Te vagy az akinek kettőnk közt igen nagy a pofája."
2:"Akinek itt nagy az arca az nem én vagyok."

Ezt pszichológiából oktatják, nem én mondom...

Írtad még hogy: "Az embereknek szokása a saját szarságait tükör helyett másik embertársuk elé állítani és rájuk kenni az egészet." Na most itt nem tudom pontosan mire gondolhatsz de annál többet nem mondhatok rá mint hogy mindenki magából indul ki...
Ugyanitt írtad még hogy: "Akinek a koráról vitatkozhatnánk az nem én vagyok." Na most én nem mondtam hogy hány éves vagy, lehetsz ugyanannyi is mint én, csak 8 általánosnál nem néz ki több belőled...
Hogy mért "öntöm a szemetemet" rád? Én olyat nem szoktam, de hát te voltál az aki értetlenkedett hogy mit is írtam? Olvasd csak vissza. (Gyenge értő olvasás...)Én magamtól már rég elfejtettelek volna. Szóval ne akard úgy beállítani a dolgokat mintha én kezdtem volna a vitát. : )

Az külön nagyon tetszett a leveledben hogy ide nem illően, próbáltad túlerőltetni a cizellált beszédet, mint például:"Alapozásom esszenciákba foglalom:" Mindezt, azért hogy bizonyítsd értelmi képességeidet. XD Igazi puruttya vagy! (Félre ne értsd nem csak ezért. ; ))

És mi ez a szánalmas próbálkozás a végén hogy: "kérlek ne írj vissza" ? Ki hagyja ezt szó nélkül?? Öcsém...

bye

rena11 2009.03.15. 00:49:20

ez de jó nevettem is sírtam is
köszönöm rezsó meg kava sr
a puruttya meg jó oldal kivéve a szarós huggyozós poénokat :)
ja és ne bántsatok az írásjelek miatt
köszönöm

Nazgrel (törölt) 2009.08.03. 05:07:14

Én nem akarok kötekedni, meg már vagy fél éves bejegyzés... de miért írod azt, hogy ő nem tudja megállni, hogy visszaírjon, amikor pont a tiéd az utolsó hozzászólás?
süti beállítások módosítása