HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Heavy Metal szerzetes

2009.03.18. 06:51 freddyD

Mik vannak?

27 komment

Címkék: bizarr

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr681001823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Victor 2009.03.18. 09:54:16

0:20 nál az ördögvilla odab*sz :D Ja és nem fogjátok elhinni de ez volt a blikkben is xD

freddyD 2009.03.18. 11:41:59

Victor. Nem elég, hogy ronda pólókat hordasz, de még Blikket is olvasol?
Haver, mi van veled? :D

Victor 2009.03.18. 11:46:39

@freddyD: mentségemre legyen, hogy az apám tette elém az újságot, hogy nézzem meg ezt a cikket :D

nookie95 2009.03.18. 12:05:06

A csávo DC pólója és sapija odabasz..és télleg benne volt a blikkben...igen, mindennap elolvasom :)

Navajonki 2009.03.18. 12:38:40

Na egy pillanat....
... hm... nem esik piros hó... de még csak malacok se potyognak az égből... és mégis... azt hittem már mindent láttam és mégse... Heavy Metal + öreg szerzetes = CÍMLAPSZTORI!

Bigmate 2009.03.18. 13:07:25

Úgy látszik,már ilyen is van...Mi lesz a következő? Hitler Üdvözlégy Máriát énekel?

csubakka1 2009.03.18. 13:10:57

én is azon gondolkodtam hogy miért mutogatja a 666-ot:D

Victor 2009.03.18. 13:48:25

@Dick Assman 25: nem címlap volt, csak egy kis széljegyzet
@Bigmate: ezt most elképzeltem... AZTAkVA!! XD

matchboxrider 2009.03.18. 15:21:09

@Bigmate: Hitler énekelhet Üdvözlégy Máriát, mivel a nácizmus a hitet támogatja. Ha Rákosi énekelné akkor az már gondolkodóbaejtő akció.. :D

touristique 2009.03.18. 15:36:54

Szerintem Hitler a pogányságot hirdette, de lehet, hogy nem figyeltem törin. Magyarországon a jobb oldali eszmék annál inkább összekapcsolódtak a vallással.

<Lord> 2009.03.18. 16:42:03

Ez a fickó valójában meződi az apostolból, csak megunta a könnyedebb jazzrock-ot

ThreeDaysGrace 2009.03.18. 17:47:52

szerintem semmi gond nics vele hogy heavy metalt énekel a metal-nak nem kell feltétlenül a sátánról és társairól szólnia

Victor 2009.03.18. 18:41:09

@ThreeDaysGrace: ez pont így van :D ez olyan mint hogy a rappre meg azt mondják hogy csak az utcáról szól, pedig az se mindíg igaz... bár én nem hallgatok se metalt se rappet ezt azért tom :P

Victor 2009.03.18. 18:46:24

@ThreeDaysGrace: ez pont így van :D ez olyan mint hogy a rappre meg azt mondják hogy csak az utcáról szól, pedig az se mindíg igaz... bár én nem hallgatok se metalt se rappet ezt azért tom :P

Meth, Not even once 2009.03.18. 18:47:20

@touristique: Hitler eléggé keresztény volt, pl. állítólag több repülőt is küldött a Szent Grál felkutatására, és amikor megúszta a Staufenberg-összeesküvést azt is Isten gondviselésének tanusította.

Bigmate 2009.03.18. 20:38:24

Nagy a valószínűsége,hogy Hitler hitt istenben és hívő volt,de nem lehetett teljesen az,mert több ezer embert megöletett,és a tízparancsolat tiltja,ezért ellentmondásos az egész. A Staufenberg-összeesküvés túlélése lehetett puszta véletlen is (Aki látta a Valkűr-t,az már sejtheti.),én inkább a sátán gondviselésének mondanám,mert kegyetlen dolgokat művelt utána is.

Victor 2009.03.18. 22:33:38

@Bigmate: Kimondta hogy katolikus volt? xD

Punkie 2009.03.19. 00:31:44

@freddyD:

Már ne haragudj freddyD, de épp az előbb linkeltél be egy cikket a The Sun-ból! Az se egy kifinomult, minőségi újságirásra sokat adó lap:)

Punkie 2009.03.19. 00:51:01

Fontos kijelenteni, hogy a hit és a nácizmus ill. Hitler köszönőviszonyban sem volt egymással. A Harmadik Birodalom kiirtott több millió embert, ami semmiképp sem egyeztethető össze bármilyen vallás tanításaival. Egyébiránt a nácik Németország területén az egyházi iskolák többségét erőszakkal bezáratták, és hívő emberek (zsidók, keresztyének és keresztények) ill. egyházi személyek (pap, szerzetes, rabbi) tömegét pusztították el. A nácik ideológiai szempontból inkább okkult dolgokhoz vonzódtak, ezért nevezte eszméjüket több felekezet "újpogányságnak". Erre utalhat a fent említett Szent Grálhoz kapcsolódó mendemonda, bár szerintem ez a történet inkább egy Dan Brown-típusú személy agyréme. Különben is, minek pont repülővel keresték volna a Grált? Mitől lett volna az egyszerűbb?

_Kuglóf_ · http://maffiozo.hu/rablas.php?rablo=Kuglof 2009.03.19. 05:49:25

És a három K? abból az egyik a templom. (Kinder, Küche, Kirche) ha jól emlékszem Hitler idejében ez a 3 dolga volt egy nőnek.

freddyD 2009.03.19. 08:08:06

@Punkie: Az igaz, de mentségemre, nem böngészem ezeket az oldalakat, csak másutt láttam kilinkelve. Ráadásul, még ha böngészném is, legalább ingyen van ;)

Punkie 2009.03.19. 15:10:41

@_Kuglóf_:

Bár csak a neten néztem utána felvetésednek, ott is elég sok dolgot találtam. Az általad említett 3K kifejezés még II. Vilmos német császától számazik. Ezt vették át a nácik, bár lényegesen kisebb hangsúly volt a Kirche-én (templomon). A nácik, mit sok más diktatórikus rendszer, szerette volna az egyházakat a saját oldalára állítani és saját kényük-kedvük szerint befolyásolni őket. Tény, hogy Hitler hatalomra jutása után XI. Piusz pápa 1933-ban konkodátumot kötött vele, mivel veszélyesebbnek itélte az ateista kommunizmust a nácizmusnál. De miután látta, hogy a nemzetszocializmus minden korábbinál veszedelmesebb és elnyomóbb politikai ideológia, többször tiltakozott a náci kormányzat embertelen intézkedései ellen. 1937-ben Piusz elitélte a nácizmust és a fajelméletet, és elrendelte, hogy üzenetét olvassák el minden katolikus templom szószékéről, ami még Németországban is megtörtént.

_Kuglóf_ · http://maffiozo.hu/rablas.php?rablo=Kuglof 2009.03.19. 15:23:35

@Punkie: ennyire nem folytam bele, csak amit törin tanítottak. elég rég volt

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.03.19. 17:17:28

Én ebben nem látok semmi furát. Ismerek egy katolikus papot, aki Pokolgépet énekel, és az egyik kedvenc száma az Éjféli harang! (Mikor az ördög templomba ment) Több öreg rockert is láttam márm, múltkor láttam egy riportot nagy britannia legöregebb metálarcáról, volt vagy 90 éves (pontosan nem emlékszem mennyi). Olyan bakelit gyűjteménye volt, Iron Maiden, Judas Priest, Deep Purple és még minden más! Nagyon megirigyeltem a az öreg lemezkollekcióját. Megkérdezték a nagymamit, mit szól a férje zenéihez, ő mondta hogy nem szereti. :)

Csöpike 2009.03.21. 10:59:23

mikor lesz koncert? O.o
süti beállítások módosítása