HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Szamba király reloaded

2009.03.23. 06:54 freddyD

Emlékeztek még a híres Budapest TV-s szamba királyra? 

Nos, akkor ezt is muszáj lecsekkolnotok. Az ing is ugyanaz ;)

10 komment

Címkék: budapest tv

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr621013717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laci0914 2009.03.23. 07:13:15

énekes, patikus...nem baj jó az neked...túl jó...

sheela567 2009.03.23. 15:15:02

Na ez az bsszus, "ősidők" óta énekel, de sehova nem fejlödött.. :P

Biztos kabalaing :D

-Zé- 2009.03.23. 15:46:18

Úristen beszél a szar !!

Amúgy ha a 8 centinél hosszabb pengéjű kés fegyvernek minősül, akkor a 8 centinél szélesebb vicsorgó mosoly miért nem ? Ha ezzel megharap én beszarok, ez az ember életveszélyes. (Arról nem beszélve milyen mentális sebeket okoz ha "énekel")

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.03.23. 17:54:23

Már várom a duettet Madam X Otic-kal.

uraltroyka 2009.03.23. 19:10:27

Ahogy egyre jobban terjed az internet, annál több ilyen SZAR jut el hozzánk. Én egyébként ugyanúgy büntetném mint pl a közszemérem sértést. Nem? Nekem kevésbé fáj, ha egy pucér ember rohangál a szökőkútban félrészegen, mint az ilyen. 40 éve erölteti és nem esik le neki h a muter szövege + az ő hangja + az idétlen megjelenése soha nem fog befutni, de ha be is fut, az csak olyan lesz mint ahogy pl Pákó befutott... Röhögjünk 1ütt a nyomin...
És ha ezt olvassa, akkor remélem megbántottam az érzéseit.

VidraMD 2009.03.23. 21:38:13

A szintist megértem (bár valahogy őt se látom lenyomni a billentyűt), de mit keres ott egy gitáros, aki nem penget, csak úgy csinál, mert eltakarja a kotta tartó? Gondolom playback az egész.

VidraMD 2009.03.23. 21:41:57

Amúgy Freddy... Mi a francért raksz ki ilyen posztokat? Az a Madam-X-otic banyát is kb. 10 másodpercig néztem, annyi idő kellett, hogy lefárassza az agyam XD
Tökre elég, ha csak egy pár másodperces részletet raksz ki és egy linket, hogy itt nézhető meg a full verzió :D

Na jó, csak poénkodtam...
Amúgy őszintén, van valaki, aki végignéz egy ilyen videót? :) (Emelem kalapom előtte)

gartuzan 2009.03.24. 12:49:36

@LordVidra: Én az összeset végignéztem eddig :D
süti beállítások módosítása