HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Napi gasztroajánló!

2009.04.26. 07:25 freddyD

Nincs már üdítőd? Nem baj. Ott az elefántszardzsúsz!

 

36 komment

Címkék: fincsi

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr921078434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attila15 2009.04.26. 08:43:58

Ez egy jó műsor szoktam nézni TV-ben!

Rákember/edimark 2009.04.26. 08:53:07

ez egy nagyon jó műsor a discovery-n megy. a neve a túlélés törvényei. láttam már ezt a részt és szerintem jobb azt meginni mindt szomjúság miatt megdögleni, de hogy nem lesz a kedvencem az szent.

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2009.04.26. 09:08:16

imádom. már csak HDben kéne vhonnan beszerezni :P

freddyD 2009.04.26. 09:17:15

Azt azért tudjátok, hogy a műsor elég keményen manipulált?

Woody- · http://szaguldocirkusz.blog.hu/ 2009.04.26. 09:19:45

Bear Grylls. Természetesen menipulált a sorozata, egy videóban még az autópálya is feltűnik a háttérben :) Ettől függetlenül szerintem tényleg megeszi azokat a rohadt nagy, gusztustalan hernyókat, és megissza az elefántkakit.

Franc se tudja, ma már minden meg van játszva...

kfa 2009.04.26. 09:54:48

@freddyD:

és? nem az a lényeg hogy "vajon meg tudjuk-e ölni a műsorvezetőt" hanem az, hogy bemutassa hogyan lehet túlélni a vadonban elveszve

rooter18 2009.04.26. 10:49:04

Persze,hogy meg van játszva. De nekem a feelingje miatt tetszik. Néhány jó tippet is tud adni.

freddyD 2009.04.26. 10:52:15

@kfa: Nem, én konkrétan arra gondoltam, hogy kamuznak
www.youtube.com/watch?v=3UpSlpvb1is

Méghozzá elég pofátlanul

IAreWinner 2009.04.26. 11:08:22

@freddyD: huhhhh én ezt nem is vágtam hogy ennyira kamuznak jó az elején ki van írva hogy 1 es jeleneteket ők idéztek elő de azért ez... amúgy attól még jó műsor szoktam nézni

Ekibit 2009.04.26. 11:24:36

@freddyD: ha nem lenne megrendezve akkor már az első részben meghalt volna

SpikeTheFistMan 2009.04.26. 11:27:50

Van nekem otthon egy SAS Túlélési kézikönyv, John "Lofty" Wiseman írta, 26 évig szolgált a S.A.S. nál.
572 oldalnyi tömény túlélés. Zseniális!

Dezső a Túlélő 2009.04.26. 12:29:38

megsenézem már láttam a discoveryn bár azis olyan FAKE es mint amien mazsolás a túrós rétes

Chillout 2009.04.26. 12:31:25

Inkább nézzetek Jackass-t. Az is egyfajta túlélő show és nincs megjátszva:)
@SpikeTheFistMan: wow:D
Engem amúgy a discoveryn "Tönkre vágva" című műsor háborított fel. Végignézhetjük hogyan pusztítják ki földünk esőerdeit...pff

Bocycsoky 2009.04.26. 15:04:52

Igazából mindkét véleményezés jogos. én személy szerint szeretem. és azért én kis hülye gyerek még el is szoktam hinni mertazértvannak jó tanácsai...

IAreWinner 2009.04.26. 16:17:47

@Chillout: 1 et értek még úgy állítják be azokat az erdőírtókat hogy tök jó meg minden meg hogy "ahol vágjáka fákat ott sok a discovery kamera" gratulálok amúgy a discovery hangja aki így ajánlókban beszél pl piszkos munkákban: mindegy hogy folyékony, légnemű vagy gáz... hmm az utsó 2 nem ugyanaz? még az occ-t sajnálom hogy már nem megy.

sheela567 2009.04.26. 16:57:48

@Ekibit: Csak pont, hogy a "halál elkerűlése" a műsor lényege! :D

Lehet, hogy ezekkel az eszközökkel és túlélési trükkökkel tényleg életben lehet maradni, de mennyire nem hiteles már az egész!

Ha van a pucájában annyi vér,akkor hitelesen és a körülményeknek megfelelően forgattatja le a műsorát.

Úgy látszik nincs vér a pucájában....megérdemli az elefántszarlét

Rax21 2009.04.26. 17:01:15

jajj a Túlélés Törvényei :P

Rákember/edimark 2009.04.26. 18:13:39

hát azért ettől a kamutól én is kiborultam, de azért az elején elmondja hogy átkelt a jeges tengeren meg megmászta a Mount Everestet szóval vagy anyagi helyzetek vannak vagy nem akarja átélni azt a rosszat azonkívül egy film miatt én se aludnék a sziklák között vagy egy hóbunkerben. Ha meg valaki azt mondaná hogy nem mászta volna meg a Mount Everestet én azt mondom, a készítők miért ne találtak volna olyat aki megmászta? sokan mászták már meg de a mai világhoz hűen ez sajnos szűkülni fog. Az biztos, hogy a tanácsai jogosak azonkívül én mindt kocka csak szórakozásból nézem és így is fasza, hogy nincs szükségem a tanításaira. remélem nem is lesz.Nah azthiszem végre összefoglaltam a véleményemet. XP

Bárány89 2009.04.26. 18:23:25

hat en selytettem h csomo resz nemigaz belole, de tenyleg veszelyes lenne minden jelenetet valos kornyezetben leforgatni, ennek elenere, eleg sok durva dolgot megcsinalt mar... pl ott van amikor beugrik a jeges vizbe... csinaljatok utana...

Marc94 2009.04.26. 18:27:02

mű jég 8is lehet akkor már:D
mindent lehet manipulálni:DD

Ekibit 2009.04.26. 18:55:15

@Chillout: ja egyik percben globális felmelegedés így globális felmelegedés úgy a másikban meg főműsoridőben írtják az erdőt.gratulálok

IAreWinner 2009.04.26. 21:21:38

amúgy még régebben ment egy műsor asszem a discovery science -en ami télleg olyan volt hogy a csóka 1 edül volt vitt magával kamerákat meg minden. aztán amint megmenekült. utána végigment 1 másik csapat aki összeszedte a lerakott kamerákat meg amiket hagyott maga után szemetet. sajna a címére nem emlékszem de akkor ha a 2 műsor 1 szerre ment akk inkább ezt néztem(mármint ami nem megrendezett)

-.-Blofeld-.- 2009.04.26. 22:16:02

A legjobb túlélőműsor szntem akkor is a The Survivorman. A discovery worldon megy és az tényleg nincs megjátszva, mert csávókámat kiteszik tök 1edül stáb nélkül a semmi közepére 1 kamerával + némi szükséges alapcuccal (öngyújtó, esetleg balta). A dicovery world-on megy mostanság digi tv-n bejön :).

dyingbridefan 2009.04.27. 10:36:06

a survivorman tényleg jobb, ez a hülyegyerek meg általában tök kockázatos és, mint itt is, fertőzésveszélyes dolgokat művel. szerintem simán önveszélyes a srác. meg azon szoktam gondolkodni, hogy vajon a stáb is azt eszi-e mint ő.... kötve hiszem...

Bocycsoky 2009.04.27. 14:22:58

@dyingbridefan:
Amuyg az egyik dzsungeles adásában az éjszaka közepén olyan félálomban vagy mi összefosta magát legalábbis igy álitotta mert ht olyat evett meg amit esetleg nem biztos hogy kellett volna:D

-Zé- 2009.04.28. 00:56:30

Nem értem miért hisztiztek azon, hogy megjátszott-e, vagy nem. 1-2 jelenet tényleg meg van rendezve, és néha tényleg hangzik el baromság is, de azért megkérdezném, közületek hányan beleznének ki egy döglött tevét és bújnának el benne, hányan állnátok neki félig megevett zebrát marcangolni keselyűk között, hányan ölnétek meg egy aligátort, vagy épp bazinagy kígyót gyakorlatilag puszta kézzel, na meg hányan lubickolnátok a jég alatt a nem kifejezetten forró vízben ?

Szerintem sehányan, a műsor meg marha jó, akkor is ha nem sok értelme van.

-Zé- 2009.04.28. 01:00:23

Amúgy ezt a "Úgy látszik nincs vér a pucájában..." gondolatmenetet kifejtő kolléga figyelmébe ajánlanám, te biztos fél kézzel oroszlánt fojtogatva írtad a kommentet, meg is értem hogy arról a szintről letekintve gyáva szar aki csak skorpiót reggelizik.

sheela567 2009.04.28. 10:11:52

@-Zé-: Áhh ez nekem szólt...

Valójában 2 oroszlánt fojtogattam, mondjuk az eggyik már menekült... :)

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee · http://jatekertelkelesek.blog.hu/ 2009.04.28. 16:19:16

Amugy ehhez a Tönkre Vágva sorozathoz gratulálni tudok nekik én is láttam valami Globális Felmelegedés igy meg ugy utánna már vágják ezerrel a fákat.Én csak a Piszkos Munkák meg az Állítolag miatt nézem néha...Meg óra végekor beraknak valami 3 perces szart amit már 1000x láttam.

Krisztian5 2009.04.28. 17:37:20

Még jó a repcsigép katasztrófák is... jah az a másikon fut :D

Bocycsoky 2009.04.30. 11:56:27

@Tekike:
a 3 perces szarokról:D:
A Mafate-s helikopteres résztől már hányok:S (most is az megy) fuj...

Petyke 2009.05.11. 16:01:53

Szerintem ez egy nagyon jó műsor, és miért vagytok annyira kiakadva a megrendezett eseményeken?Be is mondják az elején hogy pár jelenetet ők készítenek elő hogy megmutathassák, ha tényleg olyan helyzetbe csöppennél tudd mit kell tenned...Attól még hogy megvan rendezve némely jelenet, attól még kitűnően elmagyarázza, mit kell csinálnod.

Sheela567, megnézném hogy ugrassz bele és úszol 10m-t a jeges vízben, úgy hogy feletted ott a jég, szóval ki sem tudsz jönni, és főképp hogy másznál ki(?)....

A műsornak nem az a lényege, hogy Bear elmegy valahova a stábbal, és kimenekül onnan, hanem az, hogy megmutassa az embereknek, hogy kell az ilyen veszályes helyzetekből kikeveredni, és életben maradni...
Valahogy nem tudom elképzelni, hogy sok-sok jelentkező volt erre a műsorra, gondolom ti se(akik szidják a műsort) tolongtatok...
Bár én nem voltam még ilyen helyeken(12év), de ha valaha is ilyenekbe csöppenek biztos tudni fogom mit kell egy puma ellen csinálni ha feléd közeledik....(Ki kell húznod magad, a kezeidet kitárni, és kiabálni, hogy a puma azt higgye mi vagyunk a nagyobbak és erősebbek...)

low153 (törölt) 2010.06.22. 22:49:42

@-Zé-: én már ettem nyers májat :P

~Melcsy 2010.09.21. 19:51:37

Ööö.... És a kamerás ember??? Ő hogy éli túl az egészet? :D
süti beállítások módosítása