HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Ásítások hajnala

2009.05.08. 06:04 freddyD

11 komment

Címkék: paródia

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr191105793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beninho07 2009.05.08. 07:13:27

ez nagyon nagy! :D
nevettem rajta vagy 10 percig
amúgy a mítoszírtókban is volt: az ásítás tud terjedni !! :D (vagy valami ilyesmi)

K1fl1 · http://roflnet.blog.hu/ 2009.05.08. 08:37:24

Hát ez télleg nagyon nagy:D
Ám meg azért tud "terjedni" az ásítás mer mikor valaki "beleképzeli" magát az ásító helyébe (Empátia asszem, de nem akarok hülyeséget írni) akkor azt is elképzeli hogy ásít, amitől az illető is ásit...(asszem, de már nem emlékszem:/) vagy vhogy így:P nyissunk offtopicot, szerintetek milenne ha 1 nagyvárosba elterjedne vmi zombi kór?:DD Sztem leatomoznák őket o.O szerintetek?:DD

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2009.05.08. 11:37:49

@K1fl1:
szerintem nem lenne semmi változás. megtanítanák őket dolgozni, oszt ugyanúgy tartanák őket a gonosz bácsik, mint minket. itt egy nagyon jó példa, mivel kötnék le/kötik le most is a zombikat

puruttya.blog.hu/2009/05/08/puruttya_benne_voltunk_a_tvben_majdnem

Bigmate 2009.05.08. 12:31:53

@K1fl1: Ezek túlélik az atomháborút! (Csakúgy mint a csótányok és a cigusok.) :D

K1fl1 · http://roflnet.blog.hu/ 2009.05.08. 13:13:44

@K1fl1: ejha, én többet is írtam, nem mutatja =(
Na mind1, nem írom le mégegszer:D

VidraMD 2009.05.08. 20:20:09

Remek videó, Collegehumor-ban nem lehet (nagyon) csalódni :) Ráadásul az a Thriller tánc a végén XD

Amúgy nekem is van egy elméletem az ásítás terjedésére.
Ugye akkor ásítunk, amikor a testünk fáradt, nyugodt és hirtelen kell egy nagyobb levegőadag, ezért lehet általában ellensúlyozni az ásítást, ha odafigyel az ember a légmozgására. Na és a négyes biológia tudássommal én arra gondolok, hogy ha a másik ember látja az ásítót, akkor tudatalatti módszerrel jeleződik neki, hogy "nincs veszély a közelben, nyugalom van" ezért az ő teste is lelassul, megnyugszik, vele együtt a légzés szaporasága és voilà... ő is ásít :D

Bár ez az én elméletem, kíváncsi vagyok mennyiben térhet el a valóságtól, ha van rá elmélet egyáltalán. :)

VidraMD 2009.05.08. 20:38:51

Ja és még valami:
Haláli hullák hajnala rulez! :D

Bocsi, de muszáj volt, tökre azt jutattja eszembe, főleg a kávés jelenet.

K1fl1 · http://roflnet.blog.hu/ 2009.05.08. 20:42:47

@LordVidra: Nem akarok kötözködni (télleg nem:P) de olvastam vhol h nem a levegő mennyiség miatt ásít az ember:P a 2. résszel nem tudok vitatkozni, lehet:D Vagy biologián mondták h levegő miatt ásít az ember?:P

K1fl1 · http://roflnet.blog.hu/ 2009.05.08. 23:41:00

@kava sr: Nahát akkor nem szólaltam meg:PP Akkor én olvastam hülyeséget vhol:D

Icarus75 2009.05.09. 17:05:27

@kava sr: ÉN voltam a Bodies kiállításon és ott volt eg ykis tábla amin az volt hogy még a tudósok se tudják miért ásítunk.Ha tévedek akkor bocsánat.
süti beállítások módosítása