HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

A legelső DJ párbaj

2009.05.10. 07:02 freddyD

12 komment

Címkék: paródia

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr681108840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rákember/edimark 2009.05.10. 07:56:12

'-first post
-fucking gay
-second post
-go away'
(Izézet a komment paródiából)
Na ez kemény :D ezen ugrott a majom a vízbe. Szal ők nem csak népzenét hallgatnak? hmm :)de legalább azt mindt én!

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.05.10. 08:54:23

Ehe, ez jó volt. Még a tuc tuc sem zavarja annyira az embert, ha a közbe bíróuramék járják a csujogatóst.

K1fl1 · http://roflnet.blog.hu/ 2009.05.10. 09:17:39

Engem zavart :D Ám ez télleg jó:P
Ám Simpson did it..

v.a.lacky 2009.05.10. 10:28:07

Én beszartam rajta
southpark did it to

VidraMD 2009.05.10. 11:32:17

@kava sr:
Mondott bárki is ilyet, hogy "Először azt hittem igazi" ? :)

Amúgy nekem annyira nem jön be, sokkal jobb lett volna, ha amatőrök csinálnának inkább egy filmet erről a "témáról"

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.05.10. 12:14:19

@kava sr: Én se értem, honnan veszed, hogy bárki is azt hitte volna. :) Pedig ez szín igaz.
Meg is nevezem a személyeket , az asztalnál A kövér bíróuram, Csák Tamás, mögötte Kópé Pista bátyám innen is üdvözlöm az öreget. A hülye sityakos kisszolga, Támorody Gyurka, aki Vidámörgödön megnyerte a kolbászevő bajnokságot, én sajna csak második lettem, de szerencsénk, hogy bíróuram nem gyütt el. Esélyünk nem lett volna. Na ezek hárman egy kocsmába járnak, a Homályos Tábornagy Késdobálójába, onnan a komaság. A helyszín a Palackos Csárda Mezőtamási mellett, a Szamolyvárad felé menő úton. A másik asztalnál a helyi erőember, Kántor Misi aki hiptrancecore-ban utazik, de most megmutatta bíróuraméknak, hogy mijaza tuctuc. Mellette az ő felesége, az alul felül kerek, Puttonyos Marika, aki Huzorliszky Erzsébet gyámleánya volt lyánykorában. az se ma volt. Az idő 1916. április 27. szombat, dél elmúlt, de mán inkább fél 1 fele járt az idő.

Aki nemhiszi, járjon utána.

Chillout 2009.05.10. 16:09:59

ez pro:D Amikor benyomják az első tuctuc zenét akkor a székelő bajszos úr kezét pont a lüktetésére püföli az levegőtxD

hungarianmetaller531 2009.05.10. 21:51:53

@Lidérc: Lol ezen beszartam :D "Misi aki hipertrancecore-ban utazik..." xD

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.05.10. 22:23:41

@Chillout: Nevezzük nevén, Csák Tamás bíró uram. Még Tőhegyi Árpádék mellett lakott a Csikaj hegy lábánál, onnét az ismertség.

Rákember/edimark 2009.05.11. 17:29:05

nem vettem be csak részt vettem a kis játékában :)

Rákember/edimark 2009.05.11. 17:33:19

amúgy meg amikor azt mondtam hogy azt szeretik amit én akkor a goára és a technóra gondoltam :) amúgy nem tudjátok mi a számcímek?

Chillout 2009.05.12. 15:29:39

Nem is akarom tudni a tuctucok címét mert én ezt otthon is eltudom játszani egy rossz karbuátor, egy trapista sajt és egy pohár segítségével:)
süti beállítások módosítása