HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Tonight Show: Ahogyan a celebhulladékkal bánni kell

2009.12.16. 04:12 freddyD

Novemberben volt a Tonight Show két vendége valamiféle valóságshow-s túlélési celebpár, hogy bemutassák közös könyvüket "Hogyan legyünk híresek". Már ott lehetett érezni, hogy baj van, mikor beléptek és a közönség kifújolta őket :D Ilyet még sosem láttam ebben a műsorban :P Látni lehetett a műsorvezetőn (Conan O' Brien), hogy nem igazán tartja sokra intelligenciájukat, nem is nagyon örült, hogy ott vannak (biztosan nem ő hívta meg őket).

Aztán a másik vendég (Seth Green) sem bírta sokáig visszatartani magát, úgyhogy szerintem roppantul szórakoztató interjú lett az egészből. Ilyet kéne itthon is Kiszel Tünci és társainál...

Kedvenc jelenetem, mikor az a balfék kijelenti, hogy elnök akar lenni azzal a stratégiával, hogy őt utálják és az elnököket is utálják, úgyhogy biztosan megválasztanák. Látni O'Brien fején, hogy mit gondol ;) 

23 komment

Címkék: tonight show

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr141593670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2009.12.16. 11:55:22

pfff, biztos a fejükbe szállt a "dicsőség", ezért tartják magukat ilyen nagyra (vagy alapból ilyen hülyék)

Bárány89 2009.12.16. 13:23:11

ez telleg poen, de szerintem te meg nemlattal fabry showt:P

freddyD 2009.12.16. 13:36:33

@Bárány89: Nem nagyon, mert elviselhetetlen az az ember

FeketeLovag 2009.12.16. 18:53:22

@kava sr: Lehet, hogy ez freddyD véleménye, de én vagyok aki aztán tényleg fütyülök a politikára és én se viselem el a Fábry-t. Valahogy sosem tartottam viccesnek, sőt néha még erőltetett is. Nem mondom, hogy nem lehet szeretni, de nekem nem sikerült.

FeketeBerry · http://citrom.puruttya.hu 2009.12.16. 19:33:11

Seth Green kurva nagy arc :D főleg a famguyban

FeketeLovag 2009.12.16. 19:47:08

@kava sr: rohadtul távol áll tőlem hogy bárkinek a rajongója legyek. Egyébként pedig úgy tűnt mintha Fábryt akarod menteni.

nrataw 2009.12.16. 19:58:17

@FeketeLovag: Nem szükséges menteni, megvan mindenkinek a maga véleménye. Speciel nekem nincs semmi bajom vele, és tényleg képes ő is arra hogy kicsit "észre térítse" ilyen módon a celebeket. Csak nem igazán van alkalma rá :)

Kicsi off: csak nekem újdonság, vagy Tihanyi tényleg a VitalTV-hez költözött? Tegnap kb 3/4 10 körül láttam energiát lökni a mosógép alkatrészével. Vasárnap lesz újra valamikor az állítása szerint.

sheela567 2009.12.16. 19:58:40

@kava sr: Fábry saját maga paródiája...

sheela567 2009.12.16. 20:02:11

@GrTaMaster: Igaz, már én is láttam azon a Tv-n.

GBONATOR 2009.12.16. 20:14:47

Szerintem Fábry és Freddy is vicces. A videóról meg csak annyit, hogy Spidy for ever! :D

szum7 2009.12.16. 21:44:18

@GBONATOR: sőt, Spidy for president!

RetekArc 2009.12.17. 00:37:58

fábryt csak a politikai nézetei miatt lehet nemszeretni? kicsit elvakult dolog ilyet kijelenteni

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.12.17. 00:38:21

Én nem néztem még meg ezt az O' Brien videot, majd máskor, de olvastam a kommenteket és hát a Fábryhoz annyit szólnék hozzá, hogy egyfolytában azzal reklámolják, hogy ilyen botrány, meg olyan botrány, meg hogy X-Y jól meg kapja, aztán mindig várom, hogy majd az XY celeb jól megkapja tényleg, be lesz égetve és eddig még egyszersem. Lehet én érzem gyengének, de eddig akármilyen Fábry kontra XY műsor volt, mind lapos interjú lett. Amúgy pár magánműsorát (Estishown kívül), pedig nem egyeznek politikai nézeteink, meg a dizájncentert szeretem, bár ez utóbbi is egyre laposabb. Sajnos őróla is el lehet mondani pár éve sokkal jobb volt, mostanában őt se nézem.

Cs@tLós 2009.12.17. 00:38:41

Fábrynak a kiadott CD-i kifejezetten viccesek, ahol nem beszél a politikáról, csak az életéről mesél. Kár őket kihagyni. Minden karácsonyi készülődéskor meghallgatja a család az Oh, tannenbaumos CD-jét :)
A műsoraiban kb 5 éve volt, hogy utoljára igazán beszólt vna vmelyik celebnek, mostmár inkább csak kóstolgatja őket, úgyhogy már én se nézem.

Cs@tLós 2009.12.17. 00:39:33

@Lidérc: leírtuk egyszerre kb ugyanazt, behalok :D

Krisztian5 2009.12.17. 22:13:25

@kava sr: Én azt sem tudom, hogy Fábry melyik sz*ros párttal szimpatizál, de nagyon nem szeretem. Eröltetett gagyi humora van. Hihetetlenül gyenge. Erre itt egy példa, szánalmas amit csinál...
www.youtube.com/watch?v=pMkcfYi8KlE

dyingbridefan 2009.12.18. 10:21:25

Na most.... Vannak ugye emberek akik oly nagyra tartják magukat, hogy imádják ha mások utálják őket... AQ videóban szereplő Spencer nem tudom ilyen-e vagy csak egyszerűen hülye...Eldönthetetlen számomra, de mindenképpen szánalmas. Seth Green király! Heidi Montagot, meg úgy, de úgy meg...... Nyilván esze viszont nem sok van.

dyingbridefan 2009.12.18. 10:22:46

Arról meg nem érdemes vitatkozni, hogy kinek mi tetszik. Az ízlés nem vita dolga, tartja egy régi mondás.

dyingbridefan 2009.12.18. 10:23:57

Jah és még valami ez Freddy blogja, tehát ő dönti el, hogy mi kerül bele. Nyilván olyan dolgok amiket ő szeret és viccesnek tart. Nem közszolgálati televízió.....

Othello 2009.12.18. 15:32:33

Én például nem ismertem O'Brian-t mielőtt freddy kirakta a blogjára, de jókat tudok nevetni rajta. Nem érzem hogy fanoldallá válna a roflnet, eddig is voltak angol nyelvű videók, és sztem az oldal átlagéletkora meghaladja a 15öt.
@Lidérc: pontosan ezt érzem én is Fábryval kapcsolatban.

Madárpók 2009.12.24. 23:31:26

Ez jó volt:D Elnök, nem semmi...végülis Bokrot is megválasztották, ahogy ő is mondta
süti beállítások módosítása