HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Bemutatkozó

2010.03.11. 19:00 K1fl1

Sziasztok!

 

K1fl1 vagyok a blog egyik társszerkesztője, régóta olvasom a blogot, többen ismerhetnek is kommentekből. Habár sokan csak arról az időről emlékeznek rám mikor belinkeltem valamit amit nem kellett volna:P Remélem nem csak ez maradt meg bennetek, mert akkor eléggé el vagyok ásva:D Egy nagyon régi videóval szeretnék előhozakodni, ami olyan régi hogy még fekete-fehér, és mégis végig nevettem a videót. (Sajnos egy kis angol tudás szükségeltetik)

A nevek: Who, What, Idontknow,Why,Tomorrow,Today, IDontcare

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr721829906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alfaboy 2010.03.11. 19:34:44

De szívesen éltem volna ebben a korban... :)

Bigmate 2010.03.11. 20:03:35

Üdv K1fl1! Jó a videó :D De mintha egy név kimaradt volna : Naturally (4:53)

K1fl1 · http://roflnet.blog.hu/ 2010.03.11. 20:35:38

@Bigmate: Sokan ezt hitték, de nem, azt csak sokszor mondja:P Videó kommenteiben le van írva, én is azt hittem hogy az is egy név, de végén kiderült hogy nem:P

Xelos9 2010.03.11. 21:03:05

Hehe enek ismerem a WoW is verzióját az is poén de ugynézki annak alapja. Bonjour a rolfnet szaerkesztöjének alias K1fl1

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2010.03.11. 21:24:31

Csá, Ádám :) Örülk, hogy tőled is lesznek bejegyzések :D Csak legyenek jók :D
(Feri ;))

K1fl1 · http://roflnet.blog.hu/ 2010.03.11. 21:30:28

@Njugi: Rájöttem;D Majd igyekszem:D
@Xelos9: Jaja, azt én is láttam, az is nagyon jó:D

Kolonel 2010.03.12. 11:29:16

@Bigmate: a naturally az nem név, hanem, hogy természetesen.
A poén az volt vele, hogy:
-Odadobom a labdát az első bázisra, kié lesz?
-Természetesen.
-Tehát odadobom a labdát Természetesennek.
-Nem, Kinek dobod a labdát!
-Természetesen.
-No, akkor mondd így.
-Odadobom a labdát Természetesennek.
...

Amúgy jó videó nagyon. Igazi jó kis régi kabaré :D
süti beállítások módosítása