HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Nagyon akciójelenet

2010.03.25. 12:00 lajhár úr

Kedvencem amikor átszúrja a lábát hogy ne essen le a szikláról....

9 komment

Címkék: bizarr akció wtf

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr671852905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K1fl1 · http://roflnet.blog.hu/ 2010.03.25. 12:41:28

Hány paradicsomot mészárolhattak le ezért a jelenetért

pjoco 2010.03.25. 13:56:49

De faszinak végén meg se kottyan hogy fél karját lekapják ő nyert oszt kész, vér veszteség miatt meg két lépés után összeesett és meghalt ő is! xD

Marc94 2010.03.25. 16:28:48

tök nagy nekem tetszettxDD főleg ahogy repkednekXD

VidraMD 2010.03.25. 17:11:16

Teljesen reális és megvalósítható a valós életben szerintem.
A múltkor is láttam, ahogy két osztálytársam (kevésbé véresen, de hasonlóan) harcolt így az egyetem falán egy sütiért, én meg unottan néztem, hogy már ez is valami.

lentovento 2010.03.25. 17:53:34

Majd légyszíves írjátok meg hányadik percnél van a lábátszúrós jelenet mert én nem bírtam végigülni az egészet.Ez nagyon tré de a szó jobbik értelmében.;)

dizib 2010.03.25. 18:05:53

az első 1 percben szerintem teljesen korrekt koreográfia van, nah de onnan... hát bazz hogy lehet ekkora lendületet gyűjteni abból hogy rálépsz a levegőben a saját kardodra? :D Megyek aztán kipróbálom kint valami seprűvel. Meg minek bökte magát vállon olyan spontán a végén? Mondjuk szerintem a zene nem passzol alá :D

Edem 2010.03.25. 19:30:48

azért hogy fair harc legyen:) Én azt vártam, hogy amikor az egyik levágta a másik kezét, hogy majd levágja a sajátját is, hogy ismét fair küzdelem legyen:D
süti beállítások módosítása