HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Filmajánló: 9-es Terv a Világűrből

2010.04.01. 12:00 lajhár úr

Nem is olyan rég, amikor egy boltban jártam, minek a logója egy piros madár, éppen a DVD-ket nézegettem, amikor rátaláltam erre a csodára. Amikor láttam mivan ráírva a tetejére, tudtam hogy megkell vennem. Megnéztem, és halál komolyan mondom, nagyobb élmény volt mint egyes mai filmek. Ez a tipikus ''annyira szar hogy imádom'' kategóriába tartozik. És mindössze 990 pénzbe került..:D

Ha egy érdekes élményt akartok, szerezzétek meg, és nézzétek végig (lehetőleg feliratosan, a magyar szinkron ront az összképen..). Még Lugosi Béla is szerepel benne :D Nade többet nemis mondok, inkább itt a fantasztikus borító, és egy kis ízelítő. :D(képre kattintva megnézhetitek nagyban)

Valentino: 9-es Terv A Világűrből

(senkit se tévesszen meg hogy fekete-fehér, a DVD-n színesben is nézhető)

9 komment

Címkék: film a régi terv 9 es világűrből

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr941886453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csubakka1 2010.04.01. 12:35:43

igen, avgn sokszor említette ezt a filmet :D

Goff97 · http://ndmusic.blog.hu 2010.04.01. 12:56:56

Láttam már, tavaly jelent meg csak Magyarországon, anno az '50-es években a legrosszabb filmnek titulálták, a rendezőjét, Ed Woodot pedig a legrosszabb rendezőnek. Lugosi Béla pedig csak félig szerepel benne, ugyanis a film készítésekor már nem volt életben, ezért előző Lugosi-filmekből vágtak be jeleneteket, aztán kiegészítették olyanokkal, ahol egy Lugosi-hasonmás eltakart arccal szerepel. Mellesleg néhány jelenetben egyszerre van nappal és éjszaka, az űrhajók madzagra felkötött alumíniumlapocskák (a madzag is látszik!), színészi játékról pedig nem igazán lehet beszélni. Én is nagyon imádom, ennyire gagyi filmet tényleg művészet összehozni.

AR5T7 2010.04.01. 14:13:53

ed wood rendezte..kell ennél több?

Rákember/edimark 2010.04.01. 16:33:18

Ennél azért van rosszabb film talán. Igaz azt azért újonnan készítették 2001-ből. És az a film:

Eszement Freddy (Freddy Got Fingered - Freddy-t megujjazták)
Az az a film ahol a humort eltúlozzák olyan szintre ami már beteges. :D Persze meg is kapta rá a citromdíjat.
A címe is rossz mert freddy a főszereplő tesója és kb 5 percet szerepel a filmben.

És nincs benne semmi utalás FreddyD mi elött még félreértés lenne. :D

daev1 2010.04.01. 18:04:34

Igen, Ed Wood-ről film is készült, Jhonny Depp játszik benne, érdemes megnézni.

Zomb!eboy 2010.04.01. 20:04:41

Ezt már a Baaad Movies be is mutatta.

Bigmate 2010.04.01. 23:07:31

"...majdnem LUGOSI BÉLA főszereplésével..." XD

6faludi (törölt) · http://lacikonyha.blogspot.com 2010.07.28. 00:35:22

én ma vettem meg 740.- áron Aréna Tescóban :) amint megláttam, kapásból tudtam, hogy kell...
süti beállítások módosítása