HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Mozifanatikusok éjszakája élménybeszámoló

2010.04.24. 17:00 lajhár úr

Tegnap este, és ma hajalban volt ez az esemény. Én a nyitás elött fél órával odaértem (kicsit elszámoltam magam), úgyhogy várhattam barátaimra. Ezalatt megállapítottam hogy milyen sok divatmájer 12 éves létezik, ugyanazzal a külsővel, ruhával, hajjal, és olyan emberek akiknek nehéz megállapítani a nemét. Megérkeztek barátaim úgyhogy élindultunk a Viharsziget felé. Megtelt nyitás utáni első percben. Jó, megnézünk mást addig, gondoltuk. Beültünk vmi csodálatos amerikai randifilmre, hogy elüssük az időt mire kezdődik az Avatar. A teremben kb csak lány volt, lehetett max. 10 fiú velünk együtt. A lányok nagyrésze is a fent leirt fajtába tartozott, nyávogós beszéddel, kilógó csöcsökkel, és egyebekkel. A szervezők kb 7x jöttek be megszámolni a helyeket (ez csak azért érdekes mert többi filmnél képesek voltak ezt a bejáratnál megtenni), úgyhogy a film csúszott.

Kijöttünk kb. a film felénél, hogy legyen helyünk. Avatar 40 perc múlvára volt kiirva, de már most is hatalmas sor volt. Ezt csak fokozták a folyamatos tolakodók, akik sunyin elmentek a sor mellett, és próbáltak beállni előre, csakhogy megszívták, mert elindult a sor, őket pedig nem engedtük beállni (értsd: próbáltak bepofátlankodni, mire a tömeg kilökte őket). Avatar alatt egy 8-9 éves kisgyerek (vasalt hajjal, mert ugye azt már 8 évesen is muszáj) végig pofázta és káromkodta az egész filmet. Annyira nem volt zavaró, mivel hangos volt a film, de halk részeknél azért ökölbe szorult a kezem. Többen is üvöltötték, hogy fogják már be a pofájukat, de ezekszerint őket ez nem érdekelte.

Avatar után megint bepróbáltuk a Viharszigetet (Bombák Földjén megtelt sajnos), mondták hogy még épp van 3 hely, úgyhogy bementünk. Barátaim beültek egy kettes helyre, én a mögöttük lévő helyre akartam, mire 2 lépcsőn ülő gyerek mondta hogy az az ő helyük (akkor mi a picsáért ültek a lépcsőn...?). Jó, akkor gondoltam leülök a földre, mire a nő aki beengedett mondta hogy a lépcsőn nem lehet ülni, irány kifelé. (a másik kettő lépcsőn ülőt persze lese szarta....-.-"). Láttam még több helyet is, de nagyon erősködött hogy menjek ki. Mondtam barátaimnak hogy nyugodtan nézzék meg, elleszek, ők meg válaszoltak sms-ben hogy mindjárt lesz hely, majd szólnak. Szóltak, ki is jöttek kb 30-an, és vissza se mentek már, úgyhogy megkérdeztem a nőt hogy nincs-e már hely. A nő egyébként is csúnya volt, kissé lópofája van, de erre még unot arcot is vágott és mondta hogy ''Najó, megnézem..''. Mintha nem ez lenne a munkája... Ekkor egy nagy, szőrös, kopasz embert megkért, hogy nézze meg, aki szerint nem volt hely... Egy anyázással késöbb beültem egy megintcsak csajos filmre, amiben egy öreg nő állandóan kufircolt a volt férjével. Ezalatt 2 csaj folyamatosan bámult.

Másél órával késöbb kijöttem, mert vége volt a Viharszigetnek is, úgyhogy megint együtt voltunk. Beültünk egy Sötétség Határán című filmre. Természetesen itt is csupa tróger vett körül minket, mindenki pofázott, aztán ez abbamaradt, kivéve a mögöttünk lévő csapatnál. Nemelég, hogy pofáztak, káromkodtak ezerrel, de még papirrepülőztek is. Minket is megdobtak, elsőre elnéztük, de ettől a pillanattól kezdve már vártuk hogy mégegyszer megdobjanak, mert akkor hátraugrottunk volna, és kivertünk volna pár fogat, következménye úgyse lett volna, utolsó film volt. Sajnos (vagy szerencsére?) ez nem így lett, kimentek, és a filmet végigtudtuk nézni teljes nyugalomban.

Szóval, Mozifanatikusok éjszakája egy olyan program, ahol aggresszívnek kell lenned, vagy minden filmről lemaradsz a 30 perces sorok, a tolakodók, vagy a csúnya, lópofájú őrök miatt, vagy nemtudod élvezni a filmet mert pofáznak, dobálnak, rúgdosnak, de ha szerencséd van, bejutsz a filmekre, nem pofáznak, és remekül fogsz szórakozni.

És veletek mivolt?

23 komment

Címkék: éjszakája mozifanatikusok

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr811934664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JoKeR37 2010.04.24. 17:34:57

Hát nekem is voltak hasonló élmények! :D
1. Elégé szarul volt megszervezve! Tököm tele volt hogy ha jó helyre akartál bejutni minimum egy órával elöbb ott kellet lenned!(Az a 1 óra várás a filmben ugy kell elképzelni hogy levegő nélkül :D Jó mi?)
2. Azért lássuk be az is fasza volt amikor egy film után 10 perc takaritás van és akkor a 10 perc takaritásután oylan a padló hogy Cipőd tele van rágóval mindenhol kukorica és a föld meg annyira ragad a Kólátol hogy ott marad a cipőd tehát az is Fasza volt!

Egyébként mellesleg neked melyik film volt a kedvenced!

És azért FreddyD re is kiváncsi vok biztos nem hagyta ki :D!

Üdv.
-JoKeR
( Aki ott volt mi tetcett a legjobban?)

KultúrBarbár 2010.04.24. 17:48:14

A leírás alapján te is a Mammutban voltál :D. Mi kb. olyan kilencen mentünk együtt haverokkal, így hát természetesen együtt mozogni esélyünk sem volt, de én végül mindenhova bejutottam tolakodás nélkül ahová szerettem volna. A szervezés kissé tényleg kaotikus volt, a Palace túl sok jegyet ad el szerintem, dehát a profit nagy úr. A Bombák földjént, azt a filmet, ami a legtöbb Oscart vitte el, egy 5soros kisteremben vetítették az este során egyszer. A másik teremből a sor elejére kijőve jutottunk be, szerencsésen. A kis fejetlenséget leszámítva jó élmény volt, sztem jövőre sem hagyom ki, bár azt hiszem, a Lurdy házban ilyen szempontból jobb lett volna a helyzet:D.

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2010.04.24. 18:15:33

Nekem leginkább Avatar tetszett (ugyebár kemény 2 filmet tudtam végignézni...), 3D-ben nagyon jó volt, de beszámolók alapján Viharsziget lett volna a favorit.

Sose fogom megérteni hogy a népszerű filmeket miért kellett kistermekben játszani...

Crash 2010.04.24. 18:20:52

Az ilyen embereket ("lópofájú undok őrök") én is szívesen 'megrúgdosgatnám' néha, ha el akarják venni az én (vagy társaim) kedvét. Legjobb az, amikor motyognak valamit hadarva érthetetlenül, és nem veszed rá magad, hogy megkérdezd mégegyszer mit mondott, mert akkor rinyálni kezdenek. Lehet, hogy nem kérdezni kellett volna, csak felmenni. (ha kérdezi, akkor mondani, hogy leülsz oda ahonnan most jöttek ki)
Egyébként a Mammutban, amikor voltam, máskor is találkoztam érdekes egyénnel. Nevezetesen a pultos emberke enyhén szólva hiperaktív volt, azt hittem mindjárt szétver valamit rohamában, amikor adagolta a popcornt.

dizib 2010.04.24. 20:04:19

Szép részletes beszámoló! :D
Mi a Westendben voltunk barátnőmmel 2-en még sikerült is együtt mozogni. Egyedül a Kéme a szomszádban-ra nem tudtunk bejutni (nem is akartam) minden másra pofátlanul bementünk a sorelején így általában felül középen sikerült be fészkelnünk. Előttem végig dumált két 12éves EMO fattyú, így lekaptam a cipőmet majd a nyakukba tettem kellemesen langyos lábfejem... Kimentek.

aszongya nick hát beírom xD 2010.04.24. 20:42:12

@dizib:
Akkor te amolyan tipikus Pesti vagy =P

2010.04.24. 21:07:11

Ezen nem voltam de nálunk itt vidéken nyár elején szokott lennie olyan rendezvénysorozat hogy filmfélhét, ahol 3-4 napig minden este 5 órától éjfélig, vagy akár tovább is nyomatják a filmeket a szabadtéri színpadnál. A padok jók, bár érdemesebb kifeküdni a domboldalba. Pofázós emberek nincsennek, mindenki eggyütt röhög és örül azon ha valaki ismeretlen elnyom egy poént. A forgalom zaja nem szokott bezavarni hiszen kevés a közlekedő, de ha van is a film elég hangos, arra meg még nem volt precedens hogy esett volna, de ha esne is az sem zavarna senkit. Szóval fain, de csak magyar filmek voltak eddig, ja meg Szőke kapitány :)

Viktor95 2010.04.24. 21:39:31

Hát nekem egész jól sikerült ez a mozifanatikusok éjszakája.Westendben voltunk haverokkal kb 15-en:D 4 filmet meg is tudtunk nézni. Ami nagyon nem tetszett az emó gyökereken és hasonlóan nyomorék stílusú embereken kívül az az h átkutatták a táskámat kaját keresve(még jó h nem motoztak le)
A legjobb film az Így neveld a sárkányod 3D bolt :D

freddyD 2010.04.24. 21:53:49

Hát részvétem. Mondjuk bevallom én nem értem, miért akar valaki is egy ilyenen részt venni.
Ezeket a filmeket már ősidők óta adják a mozik, van hogy úgy, hogy nézik vagy heten.
Lehet, hogy ez egy heppening, hogy hú de jópofa egész éjjel filmeket nézni, de engem őszintén szólva lefárasztana, nagy a tömeg, túl sok a külső tényező, ami miatt az élményed szar lehet (lásd pofátlan emberek, hangoskodók). Lehet, hogy ha egyik filmet sem láttad, olcsóbban kijöhetsz, de úgy, hogy nincs garantálva a helyed minden létező előadásra, amire be szeretnél menni, ez szerintem baromság.

Ennek úgy van értelme, hogy egy teremben zajlik az egész. Mondjuk Terem 1 akciófilmet, terem 2 horror stb... Azt fix helyed van egész végig

Ben47 2010.04.24. 21:54:44

@aszongya nick hát beírom xD: mért, szerintem én sem szóltam volna hozzájuk, kerestem volna más módszert :D

Rákember/edimark 2010.04.24. 22:12:10

Az én sztorim az, hogy több hónapon keresztül próbáltam jegyet foglalni az avatar imax 3d-re, ezért éjszaka fennmaradtam, hogy frissítsék az oldalt.

A frissítés 1. percében ott voltam az oldalon és volt is egy csomó hely, de hirtelen valami megmozdult bennem. A tegnapi fasírt volt ami egyébként nagyon ízletes volt. Nem tudtam visszatartani és kirohantam a wc-re. kb.

15 perc múlva, a megkönnyebbülés után leültem a gép elé és azon kaptam magam, hogy 1 hely volt, ami biza nem volt elég nekem és 2 barátomnak.

Ezek után még ma is próbálok jegyet foglalni az Avatarra és ezeken a napokon óvakodom a fasírttól.

Limrasson 2010.04.24. 22:53:31

Nagy az Isten állatkertje...

Funci · http://ertemhogymiertnemerti.freeblog.hu/ 2010.04.24. 23:09:18

Ez úgy lenne fasza ha mondjuk régi klasszikusokat adnának amiket soha nem tudtunk moziban megnézni pl: terminátor, menekülés new yorkból stbstb..

Limrasson 2010.04.24. 23:11:40

@freddyD: Igen, ez igaz, az alap ötlet az lehetett, hogy jöjjünk össze filmeket nézni, ami nem rossz ötlet, de.
Akit tényleg a filmek érdekelnek, az úgy is megnézte már, valamien társasággal vagy a nélkül és most azért jön csak, mert másmilyen élményre számít (amit így vagy úgy, de tényleg megkap).
PErsze van pár olyan aki azért jön el mert például egyébként nem nagoyn jár moziba (én is nagoyn rég láttam már kb akármilyen filmet), de mondjuk elhívják, lemegy és rendesen filmezik.
De a többi csak azért megy el, mert "jó buli lessz" de a sok barom megunja a filmnézést, és mással kezd el szórakozni, mint ahogy azt tapasztalhattátok. Egész egyszerüen nem a filmek miatt megy, hanem mert, hogy "buli".

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2010.04.25. 11:21:58

@freddyD: csak az a gáz, hogy én tényleg a filmekért mentem :P Nem járok annyira gyakran moziba, hogy mindent megnézzek ami érdekel, és itt játszották szinte az összeset. De azthiszem mostantól inkább gyakrabban megyek majd moziba...

2010.04.25. 12:19:59

@Crash: Mátrafüred az ember. Isten ments hogy Gyöngyösön legyen, ott talán meg sem lehetne ilyet tartani mert elvinnék a kellékeket színesfémnek egy perc alatt. Persze az észrevételed dícséretes.

Crash 2010.04.25. 15:36:47

@Feketelaszlo:
Kemény 7 km távolság van köztük :P

K1fl1 · http://roflnet.blog.hu/ 2010.04.25. 17:24:16

Mi beültünk a Rec 2-re, mellettem lévő csávó szabályosan lekaratézta a levegőt mikor megilyedt o.O
Sőt, elindulok büfé felé, csaj odarohan hozzám és sétál mellettem majd furán néz rám. Épp megkérdezném hogy mit szeretne ("Szia cica mizujs?":D) erre odarohan oszt. társamhoz és megkérdi "Be-ecstazyztam, ez most jó?" Senki meg nem tudott szólalni:D

Clois 2010.04.25. 17:24:59

Én be kell, hogy valljam mozirajongásom ellenére nem járok erre a mozifanatikus izére.Voltam talán egyszer (és akkor sokat mondok).Én speciel láttam mind az Avatart, mind a Viharszigetet megnéztem első nap amint vetítették. (jó üres,nyugodt teremben).
Már csak a fent leírtak miatt sem érdekelnek az ilyen események. Moziba azért jár az ember, hogy filemt nézzen és kikapcsolódjon (esetleg csajozzon XD).
Amugy ti mit gondoltok a Bombák Földjénről ? (véleményem szerint egész jó volt (bár semmi maradandó), de azért 6(!) oscart nem adnék érte)

HyperKiller 2010.04.25. 18:35:45

Hát nekem annyi volt hogy odamentünk 17:15-re, és megkérdeztük:
Van karszalag?
Nincs.
HipergigatomFail!
Na húzás haza.
De ahogy elnézem nem baj hogy kimaradt.

DrSzolon 2010.04.25. 19:25:11

@HyperKiller:
Mi abban a fail? Nyilvánvaló, hogy előre kell megvenni a jegyeket, mert olyan sokan mennek.

@Clois
Hallottad azt az elméletet, hogy azért kapta a 6 oscart, mert mindig azzal szidták őket, hogy független (féle) filmeket nem díjaznak? Úgyhogy odaadták az összes díjat ennek a filmnek, hogy ne lehessen mit mondani rájuk. Ráadásul még Cameron (Avatar) felesége is volt ez a Bigelow. Utálom az Oscart...

Csöpike 2010.04.27. 23:46:43

másnap con-volt nem értem rá ilyen baromságokra..ha mozizni akarok beizzítom házimozit...úgy sem nézzünk végig soha egy filmet sem, 20perc után szex lesz a dologból ><
süti beállítások módosítása