HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Közérdekű közlemény

2010.06.27. 06:01 Blackhawk

Nos, kedves látogatók, azért gyűltünk ma itt össze, hogy megbeszéljük a Cpt.Bütyök bejegyzésében leírtakat.

Ehhez kérlek titeket kattintsatok a Tovább gombra. :)

Ezt már valaki leírta kommentben, de azért én megtenném újra: a legtöbb anyag ami a blogon megjelenik nyilvánvalóan az internet több millió oldalai közül kerül ide, kivéve azokat az eseteket amikor saját magunk találunk valamit itthon, illetve környezetünkben. Ilyen posztot már én is raktam ki.

Azért, hogy ki lehet szerkesztő az oldalon és ki nem, mit rakhat ki és mit nem, kizárólag freddyD (már amennyire van ideje) és én vagyunk a felelősek, szóval ha valami probléma van nyugodtan lehet nálam jelezni, szívesen elbeszélgetek bármiről, szükség és megvalósíthatóság esetén akár személyesen is.

freddyD azért adott admin jogot(és nem csupán szerkesztő jogot, remélem így már tiszta, hogy ki szerkesztő és ki admin:) ), mert bízott bennem, és nem fogok visszaélni a bizalmával, nem élek vissza a "hatalmammal", ahogyan ti ezt nevezitek. Ha valamelyik szerkesztővel és bejegyzésével gond merül fel, azonnal intézkedem, ugyanis maga freddyD bízott meg ezzel a feladattal. Azt hiszem Valentino jelentkezésénél történt az, hogy freddyD-nél akart jelentkezni, freddy pedig egyenesen hozzám küldte mondván, hogy erről én döntök. Ezúton szeretném is neki megköszönni a bizalmat, amit eddig nyújtott.

Most térjünk a konkrét kijelentés(em)re:

"Tartom a pórázt"

Erről azt hiszem lényegében mindent leírtam a fenti sorokban, de még szeretném folytatni: Az egyik kommentelő megjegyezte, hogy idézem: "az egód épp hogy felfér az internetre". Tisztelt kommentelő, szeretném közölni, hogy az egoista viselkedés az, ami a legtávolabb áll tőlem. Ha már valaki videókat is említett: azért mert én videókat készítettem és néhány embernek bejött nem leszek egyből egoista. ;) Azt hiszem ezt a témát akár hagyhatjuk is, a videós korszak elmúlt, nincs tovább, nincs miről beszélni.

Röviden: a "tartom a pórázt" valóban egy csúnya kifejezés, de természetesen nem szó szerinti értelmezésként szántam. Csupán azt kívántam közölni, hogy mivel az én feladatom, én ügyelek a rendre a blogon.

Minden szerkesztő bakikkal indul(valószínűleg azért, mert mind emberek és hibázhatnak), mielőtt hozzákezdenének a blog szerkesztéséhez leírom nekik, hogy mit és hogyan csináljanak. Sajnos nem tudom őket minden apróságra a kezdeteknél figyelmeztetni, ugyanis bár nem sok úgynevezett "szabályt" kell betartani, de nehéz mindet egyszerre közölni. Előre megírt sablon szöveget pedig nem szeretnék másolgatni ugyanis a leírást mindenkinél máshogy kell megfogalmazni. Ha valaki kíváncsi a blogon használt alapvető szerkesztési módra, nyugodtan írjon e-mailben és neki is szívesen leírom. Szóval csak akkor tudom őket (figyeld az idézőjelet, fontos szerepe van->)"befenyíteni"(segíteni a további szerkesztésben, tanácsokat adni, a hibáit kijavítani és elmagyarázni neki mi miért nem jó vagy éppen jó, esetleg túlzás), ha már megjelenítettek valamilyen posztot.
Nyilván csak akkor fogom észrevenni, ha valami nem okés. Bármelyik szerkesztőt meglehet kérdezni, mindannyian kaptak tőlem leveleket a blog szerkesztése során.

KishanczuR valóban fenyegetőzött párszor kitiltással, ami persze, ahogyan írjátok lehet gyerekes, "hatalommal való visszaélést" tükröző dolog. Általában nem szoktam figyelni más szerkesztők bejegyzéseihez érkező kommenteket. Nem azért, mert nem érdekel, hanem mert a saját posztom kommentjeiről kapok e-mail üzenetet így ezeket észreveszem és egyből reagálok rájuk. A hozzájuk érkező kommentekről nincs semmilyen értesítésem, így általában elfelejtem megnézni ott mi a helyzet, de valószínűleg nem is kell megnéznem, ugyanis a szerkesztő annyit igazán megtehet, hogy a saját részét moderálja.
Tehát, KishanczuR gondolom azért mond ilyeneket, mert van rá oka, trágár kifejezések, oda nem illő szavak, DE amennyiben ez nem így van, az intézkedése(vagy bármely szerkesztőé) véleményetek szerint jogtalan volt, semmi gond, azt is nyugodtan lehet jelezni nálam és megvizsgálom a helyzetet. Én nem szoktam kitiltani senkit(egyszer volt rá példa), egyszerűen figyelmeztetem a kommentelőt arra, hogy legközelebb figyeljen oda.

Remélem ezzel tisztáztunk minden félreértést, akinek ezen felül van hozzáfűznivalója, kérdése, nyugodtan írja le kommentben, írja meg email-ben. Én nem haragszom senkire(ugyan miért tenném? Lenne rá okom?), remélem mások sem rám.

Mindenkinek további jó blogolást kívánok!

Üdvözlettel: Blackhawk

33 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr402112782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P.Levi 2010.06.27. 08:00:18

Én ugy gondolom, hogy nem kell ezt annyira komolyan venni. Ezt a blogot Blackhawk és a többi szerkesztő azért csinálja, hogy szórakoztasson. Nekem egyik szerkesztő posztjaival sincs bajom, nem is volt soha.

Mutek 2010.06.27. 08:05:21

Én egyből gondoltam, hogy a "tartom a pórázt" nem rosszindulatból írtad, de attól még lehet sértő, szerintem hagyd el az idézőjeles sértéseket és csak azt írd le inkább, mint itt a zárojeles részben.
"befenyíteni" nélkül.

Remélem itt nem robban ki kommentháború... flamewar.

NMate 2010.06.27. 09:09:26

Én azért valamennyi igazságot látok benne. De én is remélem hogy nem lesz flamewar, és megmaradunk egy jó kis közösségeknek.

Wyrus 2010.06.27. 09:23:33

Nekem a posztokkal semmi bajom egyedül csak a copyval.

Kolonel 2010.06.27. 09:57:56

Én azt sem értem, hogy miért olyan nagy baj valakinek, hogy már látta korábban. Nekem is van néhány ilyen (pl. collegehumoros videók), de azokat egyszerűen átugrom (vagy ha tudok röhögni rajtuk másodjára, megnézem ismét) és nem panaszkodok, pláne, hogy a kommentekből kiderül, hogy legalább 10 másik embernek teljesen új volt.

Az meg, hogy olyasmi kerül ki, ami már volt egy partneroldalon, hát megesik. Azt aligha lehet elvárni mindenkitől, hogy betéve tudja az összes partneroldal (és azok partneroldalainak) teljes bejegyzés előzményét...

Nekem továbbra is tetszik a blog, csak így tovább!

Shogo · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.06.27. 10:07:10

@Wyrus: "a legtöbb anyag ami a blogon megjelenik nyilvánvalóan az internet több millió oldalai közül kerül ide, kivéve azokat az eseteket amikor saját magunk találunk valamit itthon, illetve környezetünkben."

phara000 2010.06.27. 10:12:32

@Wyrus:

Még mindíg nem érted? Szerintem végig sem olvastad ezt a szöveget... Nem várhatod el, hogy mindenkinek végignézze minden szerkesztő a napi poénblog adagját!

Ennyi erővel YouTube-ról szedni videókat is copy...

nrataw 2010.06.27. 11:27:25

Szerintem a probléma (tisztelet minden kivételnek) azokkal a kis kölykökkel van, akiknek tényleg nincs jobb dolguk mint 24 órában a neten lógni és mindenbe belekötni. Ez azért van, mert nem értenek hozzá, csak trollkodni tudnak. Általában az elkényeztetettségen alapul, de a net is kialakíthat ilyen személyiséget.
Nehéz nem foglalkozni velük, de amíg "etetik a trollt", nem fogják abbahagyni.

kocsolas 2010.06.27. 11:52:38

@GrTaMaster: nemtudom mennyire trollkodás az, h Cpt. Bütyök (akármennyire jó név:D) 6 eddigi már posztjából 2 failblogos volt. az azért annyira nem jó arány. plusz mér rajta kívül is volt failblog. nem arról van szó h soha egy képet nem lehetne lecopyzni, de ilyen töményen azért túlzás:)

Limrasson 2010.06.27. 12:21:24

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem van pár bejáratott oldal (Failblog, ROFLnet, RosszPcjatekok, IDDQD, FS! meg mostmár az MMOpium) ahová eljárogatok megnézem van-e valami újdonság, de nem nézem az összes átokverte oldalt az interneten, a blog.hu-n stb, szóval oké nyilván FAilblogról talán túlzás copyzni, de ha valam iegyszerüen nagoyn jó, akkor megéri itt is megosztani, mert lehet más meg a Failblogot nem szokta nézni, vagy ahogy én a többi hasonló Blog.hu-s portált.
Amúgy meg nem tudom miért kelett ilyen drámát csinálni az egészből.

GBONATOR 2010.06.27. 12:36:17

*taps - taps - taps*
Általában az ír ennyi, akinek lelkiismeret-furdalása van. Csak az egód miatt nem tudtál bocsánatot kérni Bütyöktől a csúnya kifejezésedért?
Az alpári viselkedés csak egy bizonyos határon belül vicces...

Blackhawk · http://roflnet.blog.hu/ 2010.06.27. 13:09:21

@Mutek: nem azért írtam megint olyan szót mert én ezeket szeretem használni, hanem mert úgy gondolom ennyi, egy ilyen bejegyzés elegendő ahhoz hogy a kommentelők megértsék miről is van itt szó egészen pontosan, így feltételezem nem kell többször írnom hasonló szavakat, de valószínűleg nem is fogok, egyszerűen ehhez a bejegyzéshez irányítom :)

@GBONATOR: Rátapintottál a lényegre, ÁLTALÁBAN ;) hát ez most nem nyert :) nekem nem lelkiismeret-furdalásom van, hanem a továbbiakban szeretném elkerülni a hozzád hasonló emberektől származó kommenteket. Engem nem kell szeretni, a blogot kell szeretni. Az hogy ez neked mennyire sikerül...csupán rajtad áll. :) Amúgy nem érdekes? az eddigi kommentek azt súgják mindenki érti mire céloztam, mi miért van... neked valahogy ez mégsem sikerült, ehhez kellene a taps. Bütyöktől nem kell bocsánatot kérnem, ha nem tudod miért, tekintsd meg ismét a bejegyzése kommentjeit. Sajnálom, hogy számodra még mindig egy gúnyos, egoista kifejezésnek tűnik. Ha az lenne, én már rég nem lennék ezen a blogon.
Minden jót

Cpt.Bütyök 2010.06.27. 13:12:24

@kava sr: igen, igazad van. már vagy fél órája nézem a youtube-ot valami vicces cuccért, de eddig semmi. persze találtam pár dolgot amin ÉN nevettem de ti nem biztos hogy nevetnétek.
és a pórázon tartás szerintem se csúnya kifejezés Blackhawk csak iróniából mondta ezt. de ezt tényleg nem értik meg néhanyan. de szerintem zárjuk le a témát :)

Cpt.Bütyök 2010.06.27. 13:14:29

@GBONATOR: Blackhawk-nak nem kell bocsánatot kérnie. miért is kéne? nem sértett meg. csak iróniából mondta

GBONATOR 2010.06.27. 15:15:48

Csak olvassátok el mégegyszer a bejegyzés teljes tartalmát. Teljesen egyértelmű hogy blekkhóknak megalomániás skizofréniája van, meg persze önimádó és a állatira élvezi a hatalommámorát. Többek között emberfelettinek, szinte egy felsőbbrendűbb lénynek képzeli magát és súlyos pretorikai-komplexusai vannak. ;> ja és hogy kava sr is humorosnak találja (tartom a pórázt, tartom a pórázt, tartom a pórázt.. stb.)

Blackhawk · http://roflnet.blog.hu/ 2010.06.27. 15:33:47

@GBONATOR: pontosan tudom, hogy mit akarsz elérni :) azt hiszed játszadozol az idegeimmel és azt szeretnéd ha dühös lennék. Azt akarod, hogy ezáltal tiltsalak ki, mert az hú de jó lesz nekem és mindenki boldog. Azt akarod, hogy ezzel szegjem meg amit írtam. Nem tartom magam übermensch-nek :) Élvezed, hogy nekem ez biztos mennyire rosszul esik, hát tévedsz, hidegen hagy a sértegetésed :) De próbálkozz csak nyugodtan. Engem nem érdekel, de valamelyik szerkesztő úgyis megunja és cselekedni fog. Ez nem fenyegetés, bizonyára azt hiszed, én nem fogok megkérni senkit erre. Ez nem a világháború, nem vagyok sem hitler, sem sztálin, nincs hatalmam, ez túl erős kifejezés. freddyD ugyanúgy megtette ezeket a dolgokat régen, annyi különbséggel, hogy ő egyedül volt. A továbbiakban nem nagyon kívánok hozzászólni a témához.

Guarder xXx 2010.06.27. 15:54:37

ennyi vérbeli Puruttyát egy rakáson...:D most komolyan, azért ennyire nem kell felszívni magunkat az előző poszton, teljesen igaz, h van máshol is az a szöveg, de nincs olyan oldal, ami valahonnan ne szedne... Puruttya, Napiszar, az össz. Puruttya mellékblog, Vicclap, meg minden szar (bocsi a kifejezésért) valahonnan máshonnan szedi, ritkák a saját találmányok. Eddig részben azért néztem a ROFL-Netet, mert nem jutott ide a kommentek közé a Puruttya-féle trollkodásból...KÉRLEK TITEKET, NE LEGYETEK TROLLOK, MARADJON MEG EZ AZ OLDAL NORMÁLISNAK!!!

Jigsawwasright 2010.06.27. 16:08:59

@Guarder xXx:
Teljesen igazad van.
@GBONATOR:
Szerintem eléggé túlzásba viszed a dolgot. Teljesen félre értetted Blackhawk-ot. Különben is fasznak kell a feszkó?

Jigsawwasright 2010.06.27. 16:12:48

Egyébként sztem bütyök kapitány teljesen korrekt postokat rakott ki. csakígy tovább :D

GBONATOR 2010.06.27. 16:23:07

@Blackhawk: Óóó... pedig én csak irónikus voltam. Úgy látszik nem mindenki érti az iróniát...
Mi lenne akkor, ha nem hagyna hidegen? 3 oldalas válasz?

(és nem hozzád intéztem a kommentet ;>)

Rax21 2010.06.27. 17:01:48

Nemértem a sok kisokosnak mi a baja minden bejegyzéssel...
Ha nekem valami nem tetszik, nem nézem meg.
Cpt.Bütyök postjaival meg semmi probléma nincs!

phara000 2010.06.27. 21:29:56

@GBONATOR:

Nem érzed egy icipicit magad szánalmasnak? Szítod itt a feszültséget, nem kellessz ide.... Te vagy itt a nagyképű, nem Blackhawk. Azt hiszed milyen arc leszel, ha " kiosztod " hamis vádakkal... Szánalom..

Zomb!eboy 2010.06.27. 22:27:23

@GBONATOR: Gyerek, ökölbe szorul tőled a kezem...meg szerintem sok másik embernek is, vedd már észre magad, ha én lennék az admin már bannoltalak volna a francba, tisztelem a türelmedet Blackhawk.

KishanczuR 2010.06.27. 22:37:31

Tényleg hagyjátok abba..nem akarok megint, a szokásos kitiltással fenyegetni...@GBONATOR: nem tetszik, járj a napiszarra, egyszer hátha Te is kikerülsz ;)

hhhhhhh 2010.06.27. 22:59:33

Nekem ehez csak annyi hozzáfűznivalóm lenne, hogy mivel már @Cpt.Bütyök: is szerkesztő, ezért az ő e-mail címének is kinn lenne a helye a ROFL-net ládikában. : )

Crash 2010.06.28. 02:27:58

@KishanczuR: most jól látom, hogy zsinórban ez a 3. hozzászólásod, amiben kitiltottál/fenyegettél valakit? ezt ne "beszólásnak" vedd, de ha már ott van egy admin a saját bejegyzésben, miért mindig te akarsz megjelenni "rendet rakni"? :P - itt vannak 3-an a volánnál, nyugi.

A másik, hogy nem értem, hogy Cpt.Bütyök-ön miért kell pattogni egy bejegyzés miatt, mert amit bepostolt, máshol is fenn van? Na és?
(őszinte voltam, lehet anyázni)

Max17 2010.06.28. 11:53:40

@kocsolas: Basszus, hagyjátok már abba, én nem is ismertem a failblogot. Ha te azt is nézed, ugord át az itt is megtalálható posztokat, vagy ha nem bírod ki akkor ott a kis piros x jobboldalt fölül, vagy adott esetben a ROFL-netet a kedvencek közül is ki lehet törölni. Legyél el a failblogoddal, és gőgösködj magadban.

deemer 2010.06.30. 18:38:28

Azt én még hozzá fűzném, hogy egy poén-blognak nem az az értékmérője, hogy mennyire eredeti - persze, fontos szempont, hogy ne postról-postra csak a kliséket meg az 1 millió feletti youtube-videókat hozza, de ettől azért messze van a ROFLnet.

Az a fontos, hogy hogyan válogatja össze a blog egy csokorba ezeket, hogy vicces tartalmak legyenek, de ne ízléstelenek, stb.

Cpt. Bütyököt meg amúgy is hagyjátók békén, mivel ilyen menő Heavy-s avatarja van :D

Trollokkal meg nem kell foglalkozni, az az előnye ennek a web2.0-ás dolognak, hogy a társaság kilökje magából az ilyeneket. Komolyan mondom, a WoW-ban a legjobb funkció a /ignore. Remélem hamarosan itt is lesz ilyen.
süti beállítások módosítása