HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Vicc

2010.07.11. 12:00 Cpt.Bütyök

És ahogy ígértem megjöttek a viccek nők számára :)

Mi az amit a férfiak állva, a nők ülve, a kutyák pedig három lábon végeznek?
- Kézfogás.

Miből tudhatod meg, hogy a férjed el van hízva?
- Amikor reggel munkába megy, a fenekére csapsz, és még rezeg, mikor hazaér.

Hány méhecske fér el egy férfi gatyájában?
- Három. Két here és egy dolgozó.

A mennyország kapuja elott száz asszony várakozik bebocsátásra. Egyszerre kilép a kapun Szent Péter, és így szól:
- Azok akik megcsalták életükben a férjüket nem jöhetnek be! Távozzanak!
Kilencvenkilenc asszony megfordul és elmegy. Csak egy marad a kapu elott. Szent Péter utánuk kiált:
- Hé! Vigyétek magatokkal ezt a süketet is!

Miért nem tudnak a férfiak jeget készíteni?
- Mert elvesztették a receptjét

14 komment

Címkék: vicc poén női

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr562142587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AR5T7 2010.07.11. 12:44:58

hát igen, az utolsó nem a legerösebb...+ az uolsó elötti inkább vicc férfiaknak (:

Rákember/edimark 2010.07.11. 13:24:29

@Cpt.Bütyök: OFF: Beléptem!

Az utolsó előtti viccen kívül nem nagyon tetszettek. A férfi viccek sokkal jobbak voltak. Lehet csak azért mert én is férfi vagyok.

kocsolas 2010.07.11. 13:46:05

jajj a sok kis sértődött:D:D
jók a viccek:) bár az utolsó előtti nem biztos hogy a nőknek szól, de azisjó:D

Cpt.Bütyök 2010.07.11. 13:47:39

@Rákember/edimark: hát igen. néhányat én is sértőnek találok xD

Bigmate 2010.07.11. 14:25:35

Pont a Steam-es kép van kirakva nekem MSN képnek

Mesterlovesz 2010.07.11. 16:51:02

én azt hívom viccnek, amin röhögni is szoktam...ha fárasztást akartok nézzetek familyguyt

ŁuckeY · http://wazzup.blog.hu/ 2010.07.11. 19:42:25

Miért nem rakjátok ki amit küldtem? De semmit vissza se írtok, csak egy automatikus üzenet...
a roflnet -es mailra küldtem, wazzup.luckey@.....com címmel.

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2010.07.11. 20:08:18

@ŁuckeY: ha az iwiwesre gondolsz, azért, mert csak egy apróság, valaki balf*sz volt és nem látta az n betűt. Ha már fail, legyen nagy ;D

Limrasson 2010.07.11. 21:00:49

EGyébként ebből van ami inkább férfiaknak vicc, van ami nőből átírva férfire, az utolsó meg mondjuk jó, de az meg lehet szőke nős volt eredetielg.

little.susie 2010.07.11. 21:17:16

Hogy osztályozzák a férfiak a ruháikat?
- Nagyon koszos, koszos és koszos, de még hordható

:D
süti beállítások módosítása