HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Fejléc

2010.07.16. 19:20 Blackhawk

Kedves volt valaki hozzánk és a blog kapott egy új fejlécet.

A kép alkotója a következőt írta:

Ezúton szeretnék köszönetet mondani a nap-mint-nap mosolyra derítő munkásságotokért! Már FreddyD első posztjai óta szinte napi rendszerességgel követem a blogot. Igaz, hogy még csak most szántam magam rá, de úgy döntöttem, hogy tiszteletem jeléül küldenék nektek egy aprócska banner képet. Remélem tetszik! :)

Tetszik! :)

Úgyhogy köszönetet érdemel:

Savanya László aka. Latka X-treme

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr42156085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AR5T7 2010.07.16. 19:43:53

Nekem védülis teljesen mindegy hogy milyen csilli-villi cuccok vannak a blogon,én speciel a tartalmat részesitem elönybe. Bár azért szép és jó, meg minden. a készitö honlapján pedig nagyon sok minöségi alkotás van, ugyhogy hajrá! (:

AR5T7 2010.07.16. 19:44:29

védülis...mostmár mindegy, legközelebb elolvasom mit irok....és..előnyben*...

Latka X-treme 2010.07.16. 23:17:06

Köszi, hogy kiraktátok! :)

sheela567 2010.07.17. 22:29:30

De jó, nekem is tetszik :)

freddyD 2010.07.18. 16:26:37

Nagyon szép lett! Köszönjük. Egyszerű, de nagyszerű
süti beállítások módosítása