HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Aranyköpések: Telefonos ügyintézések (Banki hitel)

2010.08.13. 06:00 Blackhawk

Banki hitelügyintézők által feljegyzett gyöngyszemek.

- A munkaviszonyom folyamatos, de megszakításokkal.
- Engem a személyi hitel érdeklődne....?
- A rádióba' nyomatják mostan ezt a hitelt.
- Lehetne úgy visszafizetni, hogy két nyár alatt és akkor, amikor én mondom?
- Kezes, meg ilyen hülyeségek kellenek?
- Csak azért zavarkodnék, hogy milyen hitelt lehet maguknál igénybe vennem?
- Most szűnt meg a munkanélküli viszonyunk.
- Van telefonos vezeték
- Kaphat hitelt, akinek mínuszos a számlája?
- Én az öcsém nővére vagyok.
- Három idő alatt szeretném visszafizetni.
- És ez a hitelkérelem mennyi idő alatt folyósul meg?
- Hogyan lehetne hozzájutni ehőn a hitelhőn?
- Hogy is megyen ez a hitelösszeg?
- Szeretnék közelebbről megismerkedni a hitelekkel, hogy valósíthatnám meg az álmaimat?
- Az Internetről letölthető munkáltatói igazolásnak mi az e-mail címe?
- És a hitelhez nem elég, ha valaki csak úgy fel akarja venni?
- Inkább átadom a telefont a férjemnek, mert most húzták ki az egyik fogamat.....
- Akkor holnap majd megadom a faxszámlaszámot.
- És ha van egy házam fedezéknek?
- Szóval jövedelem mindenképpen kell hozzá?
- Én minimálra vagyok bejelentve, de a számlámra érkeznek a nagy lóvék.
- Vezetékes mobiltelefont nem fogadnak el?
- Jelenleg nincs munkaviszonyom, de ha lenne, kb. hatvan nettót keresnék.
- Ez a nettó hatvan..... ez nettó hatvanezer, vagy bruttó?
- Azt szeretném megkérdezni, hogy van-e olyan hitelük, ami engem érdekel.
- Öt év, az sok lenne. Inkább tíz legyen!
- Érdeklődnék, hogyan működik ez a személyi kö'csön, vagy mifene!
- Az újságból izéltem ki ezeket a hitellehetőségeket......
- A vezetékes telefont mobil formájában elfogadják?
- Ha a szomszéd telefonszámát adom meg, az nem jó?
- És akinek zsebtelefonja van, az mi'csinájjon?
- Hát erru' nem vó't ám szó a reklámba', hogy munkaviszonynak is kell lennie! Bazze......
- Nem tudom, jogosult lennék-e erre a hitelre, mert hát elég messze lakom.
- Akkor ehhőz munkaviszony is kell? Mióta kö' köcsönhöz munkaviszony?
- A hitellel szeretnék kapcsolatban érdeklődni.
- Engem a gyorssegély érdekelne, amit reklámoznak.
- Nincs munkám, nincs fedezetem, milyen hitelt tudna ajánlani?

4 komment

Címkék: aranyköpés

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr372210397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kdvamp 2010.08.13. 16:26:12

"Ez a nettó hatvan..... ez nettó hatvanezer, vagy bruttó?"
basszus :DD

Limrasson 2010.08.13. 17:25:29

Egyébként meg ezek a hitel-raklámok elég félrevezetőek és ebből kifolyólag elég szánalmasak..nen ez nem a legjobb szó, a legjobb szó talán a "gecik", mivel minden reklámban kb így mennek a dolgok:
Nincs pénzem, de nem baj, hiszen a bank ingyen a pofámba nyom egy köteg 20.000-rest, és vigyorgok, hogy hű de jó nekem ingyen pénz. Mindenki mosolyog, meg vidám meg örül, meg veszi a TV-t, meg új lakásba költözik, meg mit tudom én.
Banki hiteleket szerintem nem is lenne szabad igazán reklámozni.

NE0 2010.08.13. 18:25:34

@Limrasson: Teljesen igazad van, de manapság törvényes és elfogadott dolog, mások rossz anyagi helyzetéből gazdagodni, és azt még rosszabbá tenni. Sőt még reklámozzuk is, milyen jó lesz ez neked...

HyperKiller 2010.08.13. 18:39:36

Vannak nagyon jók:
"- Én minimálra vagyok bejelentve, de a számlámra érkeznek a nagy lóvék." :D Kösz az infót xD

"- És ha van egy házam fedezéknek?" Miért bombáznak? :D

"- Jelenleg nincs munkaviszonyom, de ha lenne, kb. hatvan nettót keresnék." Én meg legalább a dupláját :D

"- Nem tudom, jogosult lennék-e erre a hitelre, mert hát elég messze lakom." Hát igen, sajnos így nincs. xD
süti beállítások módosítása