HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Techno Jeep

2010.09.29. 06:00 Blackhawk

Kegyetlen jó!

30 komment

Címkék: kreatív zene kocsi techno auto jeep zseniális

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr402321929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mesterlovesz 2010.09.29. 06:38:59

én 1:00 nál kezdtem el csápolni :D xD

Kazim 2010.09.29. 12:50:06

Uhh, ez kárpótol a tnapi miatt^^

Lámasál 2010.09.29. 13:08:46

Nah igen az ilyenekből látszik milyen egy igénytelen zene a Techo amit bárki bármiből össze tud dobni minimális felkészüléssel vagy egy programmal pár perc alatt.(erre mondjuk azért gyakorolhattak egy keveset)
Ettől függetlenül ez egy marha jó ötlet és klassz a videó :D

Lámadmirális 2010.09.29. 13:40:48

@Lámasál: Habár egyetértek kommenteddel, kábé 1-2 órán belül vagy 10 hozzászólást fogsz kapni hogy "Köcsög rocker"

FolX 2010.09.29. 13:47:07

LOL
Totál egyetértek veletek Lámák ^-^

Blackhawk · http://roflnet.blog.hu/ 2010.09.29. 13:49:23

Engem sem köt le ez a műfaj, itt csupán a kreativitást csodálom :)

Max17 2010.09.29. 15:06:02

@Lámasál: teljesen egyetértek, a techno-t szerintem nem lehet zenének nevezni. A videótól teljesen elvonatkoztatva persze.

HyperKiller 2010.09.29. 15:33:05

@Lámadmirális: Kifutottam az időből :D
Régebben én is foglalkoztam TEKNÓ készítéséven de nekem nem jött be annyira a TEKNÓ. Valahogy nem az én világom a TEKNÓ. Attól függetlenül bárki szerethet a TEKNÓT.
Hajrá metál :D.(mintha valamit többször írtam volna le... na mindegy)

ksstms 2010.09.29. 15:41:07

Tavaly a Renault napokon játszották a F1-es kocsi motorján a hinuszt meg a happy birthdayt :D
Valahogy így:

www.youtube.com/watch?v=BpOaFZyN0K8

Csebby 2010.09.29. 15:41:39

@Lámasál: Mindenkinek más az ízlése csak azért nem kell szidni, mert neked nem jön be, és azt sem hinném h "bárki össze tudná dobni minimális felkészültséggel"
Amúgy meg: köcsög rocker :)

PixelWar 2010.09.29. 15:57:35

@Csebby: Hlod leszedsz egy virtual dj-t és már van ingyen 'zenéd' ha ezt annak lehet nevezni.

nrataw 2010.09.29. 16:51:19

Csak nekem ugrott be Mysteryguitarmen? :D

Rákember/edimark 2010.09.29. 19:44:30

@GrTaMaster: nekem is :)

@Lámadmirális: Valaki szeretheti mindkét műfajt is egyszerre. Én csak rockot és elektronikus zenét hallgatok. Bár nem éppen technot. Inkább Trance vagyis GOA.

Csak Reppet ne mert attól én megbolondulok. Az se valami túl igényes zene. 1 dobra ráhadarnak egy világfájdalomról vagy menőzésről szóló prózát.De egyáltalán milyen gondolatokat kelt az emberekben ez a zeneműfaj? Nekem olyan semmilyen.
De nem akarok senkit megsérteni aki éppenséggel reppet hallgat.

Az elektronikus zenében csak az adrenalin a lényeg. A Gátlások eltörlése. A sok alapzenétől erősen eltérve.

synth 2010.09.30. 10:48:36

@Lámasál:
Nálam különösen kicsapja a biztosítékot ez a hozzászólás, mivel én elektronikus zenét készítek. Ezt a kis produkciót, ha nagyon akarod besorolhatod a techno kategóriába, de ezzel az erővel ha rájátszik valaki gitárt, akkor én meg rock kategóriába sorolom.
Egyébként nincs bajom egyik zenei stílussal sem (kivéve niggerzene), de a nemhozzáértésből fakadó értelmetlen hozzászólás már zavar (amit viszont rockerek szeretnek elsütni). Zenét készíteni elektronikusan nem könnyű, még a szar house meg többi zenét sem ami rádióból bömböl. Saját hangokat kikeverni a szintetizátoron, a effekteket belőni, felépíteni az egészet.. külön művészet.
Nem mellesleg a videóban hallható zene biztosan utólag meg van effektezve, EQ-zva, kompresszálva stb., úgyhogy több munka van benne, mint sima ajtócsapkodás.

UI: A virtual dj-nek nem tudom mi köze van az egészhez, az egy keverő program, amivel ha csinálsz egy hosszú órás mixet pl 20 zenéből, akkor egyik zenét átvezeted a másikba, anélkül, hogy bármelyik zenét megállítanád. Azzal zenét csinálni nem lehet.

Dizzy_P 2010.09.30. 12:00:07

@synth:
Ott a pont. Így legalább nekem nem kell magyaráznom, hogy működik ez... :P

Lámadmirális 2010.09.30. 16:37:13

@synth: Nem tudom, haverom leült minden tudás nélkül egy ilyen programocska elé, és olyan zenét rittyentett össze amilyen rádiókba szoktak leadni...
Csak megjegyzem, nem bántásból mondom.
Ezt például senki nem csinálja meg: www.youtube.com/watch?v=EX28W-56d5s :DDD
(vigyázat a hangos hangfalakkal, és igen tudom hogy nem tudok erről leszakadni, de valami istenkirály zene:D)

Dizzy_P 2010.09.30. 16:41:04

@Lámadmirális:
Én tudok így üvölteni...

Lámadmirális 2010.09.30. 17:33:12

@Dizzy_P: Nagyon vicces vagy.
Szerinted miért nincs egy darab Vocar cover sem erről a számról?:D Minden LoG számnak van coverja valakitől, de ettől még nem találtam. (ha valaki tud, linkeljen)
No, nem akarok vitatkozni, de ilyet aki nem profi metal énekes nem tud csinálni.

Vreid 2010.09.30. 20:06:01

A zene az amit hangszerrel játszanak, kész vége.

Dizzy_P 2010.09.30. 21:03:09

@Lámadmirális:
Látod, én nem értek a metal-hoz, és ilyeneket mondok, te meg a technohoz. És sztem maradjunk is ennyiben. Lehet, hogy a haverod nulla tudással olyan számot írt, amire te azt mondod, ilyen megy a rádióban. Mert te nem szereted, és ugyanaz a csattogás mind. Attól még az vszínű szar volt. Szar rock számot meg én is tudok írni. Kell egy alap dallam, amit lekísérünk az akkordtáblázat szerint. Nekem az rock szám, és én írtam, de szar. :)

PanGauge 2010.09.30. 23:35:00

Egy keverőpult is ugyanúgy hangszernek számít. A zene pedig a hangok és a csend közötti tudatosan elrendezett váltakozás, attól függetlenül, hogy benned milyen érzést kelt.

PanGauge 2010.09.30. 23:37:41

bocs, szintetizátor

FolX 2011.01.17. 21:42:13

@Lámasál:
Most így fél évvel a poszt után meg KELL hogy változtassam a véleményem... Köcsög ROKKER
vagy, és a TUC-TUC meg a TeKHNO a király!
Ha nem hiszed, itt egypár link, ami majd téged is megváltoztat zenei téren:
www.youtube.com/watch?v=z63SjRIdcZU&feature=related
www.youtube.com/watch?v=LkjljBNTLs4
www.youtube.com/watch?v=UINhE8L1yXg

Nade hogy még véletlenül se kapjak HÉTER választ, itt van még két természetes zajjal teli szám:
www.youtube.com/watch?v=bXS473f-HLI
www.youtube.com/watch?v=-Du-CWASm20&feature=related

Max17 2011.01.18. 14:19:23

@FolX: Nem egészen értelek. Első körben a (szar!) techno zenét dícsérgeted, aztán hogy még véletlenül se kapj utálkozó kommenteket, beteszel egy betétdalt, és egy klasszikus rock számot. Vagy azt hitted, hogy alábbi kettő "tuc-tuc" szám, vagy kárpótásul raktad be, ami mit sem változtat rajta, hogy azon felül, hogy nem igazi zenét szeretsz (mert a techno nem zene, mondj 1 hangszert ami kell hozzá), azon felül jellegzetes "egyszer ilyen, egyszer olyan" stílusú vagy, vagyis fél évvel ezelőtt vérbeli rocker voltál, most pedig úgy véded a tuc-tuc zenét (nem, az nem zene!), mintha világ életedben azt szeretted volna. Ne értsetek félre, nem baj ha változik valakinek a zenei ízlése, de a mértékből tisztán látszik, hogy nem igazából a zenét szereti, inkább alkalmazkodik a korhoz, környezetéhet. Én a rock-ot szeretem, és akkor is azt fogom szeretni, ha már egyedül leszek! Ámen.

FolX 2011.01.18. 14:24:37

@Max17:
Alkalmazkodom a korhoz? PONT ÉN?
LOL, látszik, hogy nem ismersz, ami mondjuk nem a te hibád, de akkor ne kezdj el okoskodni...

Max17 2011.01.18. 17:28:43

@FolX: Ha már a zenei ízlés helyett személyes dolgokra tereljük a témát, hadd jegyezzem meg, hogy én, veled ellentétben, egy rossz szót nem mondtam az általam nem kedvelt zenei irányzat képviselőire. Csupán magára a zenére. Ellentben te a következőt mondtad, ráadásul helytelen írásmóddal: "Köcsög ROKKER".
süti beállítások módosítása