HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

McDonalds reklám

2011.01.19. 06:00 Blackhawk

6 komment

Címkék: reklám mcdonalds

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr792567462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Clois 2011.01.19. 15:24:52

20 koronáért kaphatsz szívrohamot..

Limrasson 2011.01.19. 18:18:11

Hmm, a megszokottnál ötletesebb reklám.

Nekem a legutóbbi látogatásom a MCDonaldsba érdekes volt.
Rendeltünk 1-1 menüt az új szendvicsekből (bár lehet nekem majdnem mindegyik új lenne)
És vicces volt, hogy én nem bírtam megenni a menüt (kóla egy része maradt, sültkrumplit már elvittem mert nagyon sok maradt belőle, a szendvicsből maradt a legkevesebb)

ÉS tök érdekes volt nézni, ahogy gyerkőcnek meg se kottyan az a menü amit én nem bírok megenni, és még hozzávarrnak egy-egy fagyit vagy valamit.

Bár mondjuk itt velem van a baj...vagy mégsem?

Rortan007 2011.01.19. 21:01:12

@Limrasson: szerintem veled van a baj :P azért egy szendót illene már megenni (bár ha mc-is...akkor lehet olyan szar hogy be nem akar menni de ki annál inkább)

Limrasson 2011.01.19. 23:11:23

@Rortan007:
Na ja, 20 évesen 193-195 centivel lehet illene...

Mellesleg arra céloztam, hogy sokan lehet abba a hibába esnek, hogy a szendvicset amit a MCDonaldsban kapnak kevésnek tartják, mivel méretben nem valami óriási, és az emberi szervezet ez alapján is, már ha jól tudom, figyeli, hogy eleget ettünk-e már.
Csakhogy attól még, hogy kicsi a szendvics jól meg van tunkolva zsírral/olajjal, fene tudja mivel, emiatt finom is sokak számára. Ergó akinek nem beteg a gyomra mint nekem, az beleeshet egy olyan csapdába, hogy sokat meg tud enni a szendvicsből, így rengeteg felesleges energiához jut.

(Ennek az elelnkezője az ilyen rizsfelfújtak vagy mik, amelyek kevés tápértékkel, de nagy téfogattal jönnek)
süti beállítások módosítása