HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Magánvélemény

2011.03.23. 21:21 lajhár úr

Azt hiszem nem egyedül vettem észre, hogy a blogos posztok száma facebookon lepraként terjedt el az utóbbi időben. Semmi probléma nem lenne ezzel, ha nem hinném azt minden ROFL-netes képre, hogy ROFL-netes. Ugyanis nem azok. Már elég sokadszorra fordul elő hogy egy aránylag friss kép, ami egészen addig sehol máshol nem volt, csak nálunk, hirtelen körbejárja az összes létező poénblogot. (persze, lehetséges hogy egy külföldi oldalon találnak rájuk, de azért ENNYI véletlen nem lehet) 

Íme egy remek példa, amit 5 perce vettem észre egy Azparaszt nevezetű blogon. Milyen érdekes, hogy ez a kép pont ma volt nálunk, és pont egy Kishunczuthanczur nevezetű szerkesztőhulladék posztolta ki, aki teljesen véletlenül itt is szerkesztő volt.

Valentino: Plágium

 

Nem rég történt egyébként az is, hogy a zseniális http://exszakasz.blog.hu/ blogról loptak sorra képeket. Exszakaszról tudni kell, hogy a képregényeik 100%-ig eredetiek, ergo nem szerezhették őket külföldi oldalról. Szépen lephotoshoppolták a rohadtnagy Exszakasz vízjelet, és már ment is paráékhoz. De ezzel most nem csak parasztékat akarom lecseszni, ugyanis 1-2 kivétellel minden facebook-trendi blog egymástol lopja a posztolni valót.

Úgyhogy jegyezzétek meg: azért teszek minden képre egy böszme ROFL-net feliratot, hogy megakadályozzam, hogy tőlünk szerezzenek meg egy képet. (ha annyira kell nekik, küzdjenek meg érte)

44 komment

Címkék: internet hely az szomorú egy

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr922766318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Victor 2011.03.23. 21:27:14

azért megjegyezném, hogy én is említettem egy hasonló tartalmú szöveget, amire Hancz Úr regagált is:

azpara.blog.hu/2011/03/15/negy_laba_van_asztal_de_nem_szek_1

itt kissé naív voltam, nem gondoltam volna, hogy ez ennyire sorozatos.. :S

csicskapeti 2011.03.23. 21:28:02

A megoldás egyszerű, a nagy híroldalak is gyakran használják, a képet átlósan takaró baszottnagy vízjel, ami sima fehér és alig látszik, de van olyan nagy, hogy ne tudják leszedni, kivéve ha a kép felét kisatírozzák :)

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2011.03.23. 21:33:44

@csicskapeti: ha már a vízjelezett képeket is meglátom máshol, akkor az következik

Max17 2011.03.23. 21:50:45

@Valentino: Sőt, itt
azpara.blog.hu/2011/03/02/ha_a_facebook_korabbi_talalmany_lenne
a saját fordításod lopták el. Felháborító, írtam is kommentet. Nem mintha érdekelte volna őket.

Max17 2011.03.23. 21:57:06

Itt akkoriban lecsesztétek a fordításért, hogy milyen szar, de annyira volt jó, hogy Azpara ellopja. Na ez para.

Blackhawk · http://roflnet.blog.hu/ 2011.03.23. 22:18:03

Én is észrevettem már ezeket, főleg hogy facebookon keresztül nap mint nap látok arról az oldalról bejegyzéseket, képeket, amelyek még viccesek is. De kaptam már ismerősöktől is visszajelzést, hogy az itt lévő dolgok sokszor megjelennek azon a blogon, ahogy ez Victor kommentjében is látszik(ezt is mutatták nekem). Én puruttyán is láttam már jópár dolgot ami tök véletlenül azután jelent meg ott miután én vagy bármelyikünk kirakta. Igazából ezzel nincs mit tenni, az ilyen oldalak máshonnan "lopkodják" a különböző tartalmakat, hogy valami legyen náluk is. Mi sem itthon szüljük amiket kiteszünk. Ez csupán tisztelet kérdése... Úgy érzem KishanczuR így próbál bosszút állni, vagy csak egyszerűen nincs elég esze ahhoz, hogy amiket kiszeretne rakni azt sokkal, de sokkal később jelenítse meg. Nem érdekel különösebben ha ő most ezt olvassa, mert úgyis fogja olvasni ;) Főleg miután a blogját, aminek nem tudom mi volt már a címe úgy kezdte, hogy az első bejegyzésében én szerepeltem mint főgonosz, aki kitette őt a roflnetről. Igen, én kattintottam a jogok elvételére, de nem egyedül döntöttem így, szóval vessen magára.
Én hiszek a véletlenekben, de mennyi a valószínűsége, hogy ilyen sok véletlen követi egymást? :) Ami a vízjeles képeket illeti, nem feltétlenül gond az, ha olyan blogot látunk, ahol egy roflnet logoval ellátott kép szerepel, hiszen ha úgy vesszük, ez nekünk reklám. Na meg persze a már említett tisztelet. Én is raktam már ki a demotiváló blogról képeket, de a weboldal címét nem töröltem le a képről, mert megtisztelem azzal a szerzőt, hogy a "neve" ottmarad.

phara000 2011.03.23. 22:28:59

És az a legszomorúbb, hogy itt van 10-20 like-ja ( tehát többen nézik azt a szart, mint ezt) ott meg több ezer... pf...
Ez az oldal eredeti, nem alpári, és törődés van vele!
Grat srácok.

Wohme 2011.03.23. 22:41:27

@phara000: Így van!
@Blackhawk: Teljesen igazad van, Kishanczur gyerekes viselkedése már elég zavaró. De a ROFL-net legalább eredeti nem mint az azparaszt.

Wohme 2011.03.23. 22:45:21

amúgy a facebookos posztnál Hunczut azt írta hogy, amikor ez kikerült még tervben sem voltam. erre a válasz: Laza. A Facebook 2004-ben alakult meg és kb. 1 év kellett, hogy közismert legyen, plusz még hogy tervbe vesznek onnantól durván 1 év, tehát akkor te max 5 éves lehetsz. De ha te mondod..... ezen behaltam

Nazgrel (törölt) 2011.03.23. 22:52:17

Ne vegyétek sértésnek, de szerintem ez a post szintén jellemzi a FreddyD utáni "vezetést".
Személy szerint "don't feed the troll" jeligén egyáltalán nem szólok olyanokhoz, akik - itt vagy bárhol - a kép nem-eredetisége miatt siránkoznak, illetve kicsiny lelkivilágukat egy szikével karcolgatja a tudat, hogy az ilyen-olyan képeket már máshol is láthatták. FeltételezTem, hogy Ti is hasonlóképp vélekedtetek efelől, ahogy - legjobb tudomásom szerint - FreddyD is igen lazán vette ezeket a vádat. Persze miután átadta a blog vezetését, maximum mint egy távoli személyként említhető.

Nem részletezném a közhelyeket: nyilván a bármiféle lopás bűn. Ugyanakkor egy gyűjtő(!)oldalon szerény véleményem szerint hasonló hozzáállással kéne kezelni az ilyen eseteket, mint ahogy egy-egy video/kép-felvétel készítője kezeli termékének - akár általatok, akár más által - publikálását plecsnivel, url-el, miegymással. A exszakaszos eset valóban bicskanyitogató, de úgy gondolom, ha egyensúlyra törekedtetek volna, akkor kevésbé offenzív hangvételű lenne a poszt domináns része.
Ez pedig az saját nézőpontomból inkább tűnik egy interblog szájkarate kezdetekén/folytatásaként, mint egy lehetőleg objektív tisztázásnak.

Nazgrel (törölt) 2011.03.23. 23:04:51

@Nazgrel: Cím kimaradt ("Magánvélemény"). Ez esetben csupán Valentinonak szól a komment.

Zwitter · http://combine.hu/ 2011.03.24. 06:38:15

Azért nézi mindenki az azparasztot, mert mindenhonnan lopnak, és ha már van esze valakinek, akkor fogja magát, és nem megy fel máshová, mert tudja, hogy egy helyre úgy is mindent kitesznek, ami máshol már volt...

Cpt.Bütyök 2011.03.24. 07:17:23

Már engem is egy kicsit idegesít hogy mondjuk 2 naponta felmegyek azparára mert tényleg van pár vicces poszt de aztán felmegyek egy másik oldalra (általában nemkutya.com) és látom hogy azok is fent vannak azparán... Nemkutyát és gyakran frissítik, és egyszer volt hogy láttam h pár másodperce raktik ki a posztot, másnap fel mentem azparára és mit látok? Hát persze hogy ugyanazt a posztot... Habár már egy jó ideje van nemkutyánál is vízjel de a legtöbb esetben akár paintel is ki lehet szedni mert olyan helyre rakják ahol nincs semmi csak egy fehér háttér tehát ezt gond nélkül ki lehet paintelni...

sheela567 2011.03.24. 14:23:46

@csicskapeti: Azokat a legegyszerűbb, a színes cuccok már nehézkesebbek...

csicskapeti 2011.03.24. 14:34:11

@sheela567:
Most hirtelen ezt találtam: www.novelasymas.com/tmz-topless-britney.jpg

Ilyenre gondoltam, azért nem hiszem, hogy olyan könnyű lenne ezt levarázsolni...

SilentArtemis 2011.03.24. 14:36:26

ez elég gáz, de ezenkívül az a "böszme ROFL-net feliratot" nekem tetszik:D

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2011.03.24. 15:18:07

@Nazgrel: ne is a többi admint minősítsétek..:D Ez engem nem azért idegesít, mert hajaj, náluk többen fogják látni mint nálunk.. egyszerűen csak nem értem, miért csinál mindenki olyan blogot, ahova a google első 20 találatát azonnal kiposztolják..

rAzOr 2011.03.24. 18:37:05

@phara000: egyetértek, hogy jó az oldal, de ki nem fossa le, hogy hány lájkot kap itt vagy ott, ez a lájkolás is csak egy baromság mit a faszbook úgy általában...

sheela567 2011.03.24. 18:48:05

@csicskapeti: hirtelen mi? :D
Nekem elhiheted, sportfotóknál sokszor alkalmaztam, de sosem használtam fel.

adam0909 2011.03.24. 19:06:59

Már nem azért, hogy kötözködjek de én ezt a képet körülbelül 1-2 hónapja már láttam valahol máshol. Egyébként semmi bajom a bloggal, kedvelem.

phara000 2011.03.24. 20:04:40

@rAzOr:
Nézd, igazad van, bár a Like ok száma mutatja, hogy kb hányan nézik :/

kartonos_ur 2011.03.25. 01:42:09

@Valentino: Köszönjük a dicsérő szavakat. Mi is gondolkoztunk ilyen otromba nagy vízjelen, de aztán elvetettük, mert a képregények élvezhetősége nagy mértékben csökkent. Pár szép levél, egy-két lejárató poszt, ezt tudjuk csinálni. Nem fogunk összevissza pattogni mindenért. Öröm olvasni elmés gondolatokat amúgy a mai bl@Valentino: ogsöpredék világában.

kartonos
exszakasz

kartonos_ur 2011.03.25. 01:45:17

Öröm lenne nem elbaszni a kommentem. :D

Tovii 2011.03.25. 14:07:57

Ti,meg a többi hulladék blog meg a puruttyát kopizza :D
Szal nem tudom mit vagytok felháborodva:D

Max17 2011.03.25. 14:19:13

@Tovii: Miben kopizza a Rofl-net a puruttyát? Én még egy azonos postot sem láttam, a stílus is más, mivel az lassan szennyoldal lesz. Te most komolyan azért jöttél ide hogy szidd a szerkesztőket? Menj vissza puruttyára, ott lehet mindent.

Limrasson 2011.03.25. 16:45:53

Egyébként valaki magyarázza már el nekem, hogy most mi a gond? Nem értem miért kell hatalmas óriási "ROFLNET" felirat, nem értem minek kell vízjel, stb.
Amikor én csinálok egy képet, aztán azt felrakom, akkor még hagyjám, de egyébként meg nem értem.

Max17 2011.03.25. 17:11:30

@Limrasson: Abba gondolj bele, hogy ennyiből semmi új dolog nem lenne az interneten, az neked nem lenne jó. A szerkesztők szempontjából nézve meg az üzemeltetné a legpopulárisabb blogot, aki a legtöbb helyről tud instant postot lopni. Tartstuk meg egymást, és egymás olvasóit tiszteletben. Aki mondjuk mindkét blogot olvassa, az szívja meg, mert gyakorlatilag ugyanazt a postot nézi mindenhol. Jó, hogy nem tartunk még ott, hogy a kedves olvasó bekapcsolja a gépét, és azon gondolkozik, "na most hol nézzem meg a mai postot, azparán, vagy rofl-neten?".

Max17 2011.03.25. 17:12:46

@Max17: Ahogy kartonos_ur mondaná, "öröm lenne nem elbaszni a kommentem". *tartsuk

Limrasson 2011.03.25. 17:59:33

@Max17:
Hmmm...és ez nekem miért is lenne gond?
Egyébként meg nem a ROFLNET, meg ne ma PURUTTYA meg a fene tudja mi van még csinálja ezeket a képeket.

Nem gondoljátok, hogy kicsit álszent dolog rányomni a nevemet más valaki munkájára? Erről van szó nem?
Valaki gondol egyet, x munka belefektetésével elkészít egy képet, de nem nyomja rá a nevét, mert valamiért nem tartja szükségesnek ezt, kiposztolja egy fórumra, vagy a saját oldalára, vagy fene tudja hová. Arra jár egy szerkesztő a Móricka blogból, meglátja, rányomja, hogy MÓRICKA és kiposztolja a saját blogjára.
Erről van szó nem?

Igazából arról van szó, hogy valaki elkészít egy terméket, x munkából, majd szabadforrásjként közzéteszi, amit aztán a blogok posztolgatnak.
Az eredeti készítő hozza a terméket (kép, videó, szöveg, akármi), a blogok pedig terjesztik. De ha nem volt rajta eredetileg a neve az illetőnek, akkor ő igazából sokat nem keres vele, ha meg rajtavolt, akkor ott is kell hagyni, mert pofátlanság rányomni hogy "MÓRICKA" és kishoppolni, hogy "by Béla".

És úgy gondolom hogy bár joga van egy megosztóportálnak (pl ennek a blognak is) zárttá tenni a forrását, hiszen az a blog munkája, hogy van Z nagyságú olvasóbázisa, amit meg akar védeni más blogoktól, de ahhoz egyrészt nincs joga, hogy azzal lerontsa más munkáját, hogy rárakja mocskos nagy csiricsáré betűkkel, hogy "MÓRICKA", másrészt a saját olvasóival szemben is bűnözik, mivel kezdve ott, hogy zavaró lehet a felirat, még akár lényegi hibát is okozhat (pl nem látszik a poén, vagy egy nem annyira lényegtelen részlet)

ÉS engem igazán ez zavar, miért nem lehet valami alsó, külön odaszerkesztett sávval, ami nem része a képnek, közölni hogy márpedig ez a móricka blogon megjelent kép, ne lopjál már innen, keresd meg a forrást te is.

Ez meg a másik. Lényegében csak annyival nehezítitek más dolgát, hogy rá kell keressen az eredeti, szabadforrásra.
Védjük az érdekeinket, de ne fájjon az, ha más is nyer a mi munkánkkal. (amíg nem minket vág meg persze)

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2011.03.25. 18:41:12

@Limrasson: nézd, csak azért teszek a képekre feliratot, hogy legalább megpróbáljam a blog tartalmát egyedivé tenni. Tény hogy nem én csináltam a képeket, de ha a többi 650 blog vígan kirakja, miután látta itt, akkor a ROFL-net is csak egy blog lesz a sok közül, elvégre ugyan az a tartalom. Tehetem én a feliratot egy külső sávba, semmi értelme, mert úgyis levágják. Így marad az, hogy megpróbálom a kép egy olyan részére rakni, ahol annyira nem zavaró, mégse lehet olyan könnyen levágni. Próbálunk olyan tartalmat találni, ami lehetőleg még nem járta körbe 8x az internetet, és ezt próbáljuk is ROFL-net anyagnak megtartani.

Limrasson 2011.03.25. 23:19:40

@Valentino:
Én már igen jóideje figyelem ezt a blogot, de nem nem nézek puruttyát, meg napiszart meg a fene tudja még mit.
A blogot meghatározzák a tartalom, a felület, a szerkesztők, és az olvasók.
Az, hogy akármelyik blog lenyúlja innen a tartalmat -végülis internetes forrás amúgy is nem?- egyetlen egy tényezőt befolyásol közvetlenül.

Esetleg, ha lehetne egy olyan kérésem, hogy legyen valamivel ksiebb a vízjel, tudom hogy minél kisebb annál könyebb kivenni onnan, de legalább könyebb volna elhelyezni, és kevésbé zavarná az eredeti képet.

Ez egyébként egy elég érdekes probléma, hiszen órákig lehetne vitatkozni, hogy mi jogos, mi nem, mi pozitív, mi negatív...

TiElite 2011.03.26. 20:44:43

Személy szerint én utálom, ha vízjelezik a képeket, főleg amikor puruttya rábasz egy hatalmas puruttya logót egy közismert blog képére. Ennél már csak az az undorítóbb, mikor leszedik a vízjelet. Az lenne a legjobb, ha mindenkiben lenne annyi tisztesség, hogy kirakná a kép forrását. egy olyan blogot, ami jó képeket gyüjt össze úgyis népszerű marad... és így mindenki jól jár.

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2011.03.26. 21:44:30

Najó, akkor ezlesz: egy kicsi vízjel a képen, és bízunk ennek lopáselrettentő hatásában..

Hunleányzó 2011.03.27. 00:18:26

Nem tudom láttátok-e már a vitriol blog felhívását, az is hasonló :D

vitriol. puruttya. hu/bypost/2011/03/18/Trollkodos_jatek_Az_para

Hunleányzó 2011.03.27. 00:19:08

a címet csak szóközzel tudtam sajna bemásolni :/

Limrasson 2011.03.27. 03:23:48

@Valentino:
Köszönjük, ha nem működik, úgy is kiderül előbb vagy utóbb!

Funi 2011.03.27. 23:59:34

Sracok, ez a poszt eddig a legjobb poenotok, ugyanis: 2011.03.23. 21:21-kor jott ki ez a poszt. A lenyeg benne: egészen addig sehol máshol nem volt,(...) 5 perce vettem észre egy Azparaszt nevezetű blogon. Milyen érdekes, hogy ez a kép pont ma volt nálunk
Milyen erdekes, hogy faviccek.hu mar 2010. 11. 15-en el tudta lopni a kepeteket... ( faviccek.hu/erdekes-veletlen.html )
Csak gratulalni tudok...

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2011.03.28. 14:57:39

@Funi: milyen érdekes, hogy 4 óra és 4 hónap között van egy kis különbség

Funi 2011.03.28. 22:31:00

@Valentino: Bocs, nem tudtam, hogy itt is van elevules...

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2011.03.28. 22:53:36

@Funi: figyelj.. az hogy nálunk egy kép megjelenik 4 hónap késéssel egy másik oldalról, egy dolog.. de az, hogy napról napra ugyanazok a posztok kerülnek ki pár óra eltéréssel, már egészen más. És ez itt a lényeg. Ha 1 kép megjelenik ott, és itt is volt, akkor semmi probléma, mert hát lehet véletlen is, vagy csak úgy gondolta egy szerkesztő, hogy ez annyira jó, hogy ő is megosztja. De az, hogy sokadik napja sokadik kép jelenik meg sokadik blogon, olyan nyomokkal, amik ránk utalnak (pl. fordítások), az ár azért túlzás..

Funi 2011.03.29. 01:27:18

@Valentino: Ertelek, bar nem ertek egyet teljesen, abban a szerencses helyzetben vagyok, hogy nem vagyok erdekelt a dologban es abszolut vidaman tudom latogatni a megszokott blogokat:)

Zwitter · http://combine.hu/ 2011.03.30. 18:29:57

Nos, szerintem lessétek meg az enyémet. Én tényleg nem lopok sehonnan. Ha mégis, akkor pontos forrást jelölök.

MP33PORTAL · http://downlinkz.com 2011.04.16. 17:16:25

Figyelj én ki rakom a képet, akármekkora ROLF jellel a közepén, ha teszik, ezzel reklámozlak benneteket is, meg az én olvasóim is jót röhögnek, aztán hozzám is lehet jönni lopkodni csak nyugodtan.
süti beállítások módosítása