HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

A szabály az szabály

2011.04.14. 06:00 Blackhawk

Blackhawk: szabályok1

9 komment

Címkék: képregény kutya szabály tilos

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr452809980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

~Melcsy 2011.04.14. 13:05:45

Nincs szerencséje :D

SilentArtemis 2011.04.14. 14:27:51

jó kép, bár mintha vmikor már láttam volna, csak nem tom, hogy hol

VidraMD 2011.04.14. 16:18:59

Huh, ez de vén kutya már XD

Nema 2011.04.16. 18:46:13

Azért ez már szánalmas, hogy erre az évek óta a neten megtalálható képre is kirakjátok a roflnet vízjelet, mintha ti csináltátok volna.

Tényleg csökken a színvonal sajnos.

Blackhawk · http://roflnet.blog.hu/ 2011.04.16. 20:28:52

@Nema: akkor megkérnélek arra, hogy minden poénblogra menj fel és írd le ezt nekik :) egyébként valentino a múltkor leírta, hogy miért tesszük rá a vízjelet

Nema 2011.04.21. 21:45:29

@Blackhawk: Itt legalább nem előzetes moderálás után jelenik meg, illetve legalább megjelenik a kommentem, nem úgy mint a szemét azparán, ahol ha valami a szerkesztőnek nem tetszőt írsz, meg se jelenítik.
Ez mindenképp pozitívum :)
Egyébként miért terjedt el ez a vízjelesdi? Az még érthető lenne, hogy aki kitalálja a képet, az rátesz egy vízjelet, na de, hogy ugyanaz a kép fent legyen minden második humorblogon más-más vízjellel, az abszurdum.

Blackhawk · http://roflnet.blog.hu/ 2011.04.21. 22:54:34

@Nema: Köszönöm a megjegyzést :) Egyébként szerintem ott sem volt eleinte moderálás, de gondolom sok volt a beszólogatás a lopkodások miatt :) Van igazság abban amit írtál, de sokan vagyunk akik ezidáig nem látták ezt a képet. Az hogy minden második humorblogon fent van más-más vízjellel az engem nem zavar, addig amíg a kép nem tőlünk van. Én igazából azt nem értem, hogy miért minket cseszegetnek a kommentelők. A múltkor az egyik képen ott volt egy oldal címe, igaz én nem arról az oldalról szedtem, sőt, soha nem jártam rajta, de abba kötöttek bele, hogy az mégis mit keres ott? Az egyik fele azért szól be, mert rajta hagyom a "forrást", a másik fele pedig azért, mert nincs rajta a forrás és ezért ráteszem a saját vízjelemet... Bajom nincs vele, minden vélemény érdekel, csak nem értem...
A másik dolog, hogy miért teszi azt néhány blog, hogy nem lehet jobb klikkelni az oldalon, ha nekem annyira kellene az a kép akkor nyomok egy print screent vagy 10 mp alatt kikeresem az oldal forráskódjából a kép közvetlen linkjét :D
süti beállítások módosítása