HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Üdvözlet!

2011.06.17. 15:00 Noname?!

Üdvözletem!

Én is olyan újonc féleség vagyok és már jó régóta figyelem ezt a blogot.Amit tudni kell róalm:

  • 1.Szeretem az állatokat. (főleg a nyuszikat és főleg a levesbe =)
  • 2.Az előzőnek csak a felét kell komolyan venni.

 

Na tehát el is kezdem:vicces,bizar tehát ROFL! (talán túl bizar)

18 komment

Címkék: videó lol vicces túl epic bizar rofl fail fail megapack

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr152992371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Limrasson 2011.06.17. 17:49:09

Akkor nemszereted az állatokat?

VidraMD 2011.06.17. 17:53:15

Amikor szerkesztőt kerestek azt hittem, csak egy-két emberről van szó. Nem pont "Noname" posztja miatt írom ide, de ez a sok szerkesztő kicsit nem... SOK?

FCBM31 2011.06.17. 19:28:07

@VidraMD: Hát szerintem pont jó, végre nem csak egy post van naponta, a mai képeken,videókon,viccen, nagyon jókat nevettem.Eddig maximum csak egyszer néztem fel ide, de most már többször is nézegetem, hátha van valami új.

Amúgy a videó nagyon jó, volt pár kép amiket már ismertem, de nagy részét nem. :D

Twix · http://fogalmam.blog.hu/ 2011.06.17. 19:55:37

Már figyelem egy ideje a blogot - kb. két és féléve -, volt egy kb 3/4 éves kihagyás pontosan amiatt, ami miatt újra megvonom magamtól a blogot. Az ok egészen egyszerű: túlerőltetitek. Túl sok ez az új "szerkesztő" és a poénok sem ütnek akkorát, arról nem is beszélve, hogy sok a szakállas poén. Értem én a poénokat, de nem tudok ezeken röhögni, egyszerűen mindent ideerőltettek, ahelyett, hogy szisztematikusan beleszokjatok és beleszokjunk mi, olvasók, ebbe az új közegbe és az új szerkesztők stílusába.
Jelentős színvonalbeli visszaesés tapasztalható minden egyes szerkesztőfelvételnél a blog szempontjából. Kár, már egészen kezdtem megszeretni.

IAreWinner 2011.06.17. 19:56:31

@VidraMD: nekem is tök ugyanez jutott az eszembe. én se noname re gondolok de sztem az a napi 1 poszt is elég már ha az jó volt.

IAreWinner 2011.06.17. 19:57:55

@Twix: részben egyetértek. kíváncsi leszek ezután milyen lesz az oldal

Janonimus 2011.06.17. 20:03:14

Nekem is sok ez az új szerkesztő és valamiért hozzá szoktam h napi 1 et raktok ki de azok ált ütősek.De már csak a sum41 miatt is megérte ide feljönni :P

SilentArtemis 2011.06.17. 20:16:32

túl sok egy kicsit, ami MOST nem baj, de hamarosan ,
már nehezebb lesz találni jó dolgokat....twix, ha tudnám, hány éves vagy (nem kell megmondanod), akkor könnyebben tudnék 1etérteni :P

Coedie 2011.06.17. 20:23:12

@SilentArtemis: Nem fikázásól, de pl. westhammer eddig kb. 2-t írt, LazyBoy aktívabb, és Lipicso se írt valami sokat. Ha esetleg én lennék a gond, hogy esetleg sok postot írtam, akkor elnézést kérek mindenkitől, csak kicsit belehúztam.
Tényleg mégegyszer ne vegye senki magára, nincs azzal semmi gond, hogyha valaki kevesebbet postol.

Üdv: Coedie

Coedie 2011.06.17. 20:27:14

És még annyit, hogy ha megnézel egy blogot ma (nem akarok neveket mondani) akkor szerintetek "versenyképesek" vagyunk a postjaikkal? (számokban) Amíg itt volt napi 1-2 post, addig azok a startolástól számítva vagy napi 4-5 postot csináltak. (Mellesleg minimum kellett volna 1 szerkesztő azért mert Bütyök inaktív volt az utóbbi időben, így vizsgaidőszakban meg nem biztos hogy lett volna post, a jövőre nézve meg saját véleményem szerint nem tett rosszat az oldalnak pár plusz szerkesztő.
Coedie

LazyBoy 2011.06.17. 20:38:32

Annyit szeretnék még hozzátenni a dologhoz, hogy ez nem csak nektek új, hanem nekünk is, idővel jobban ráérzünk mire van igény, mi az ami sok, mi ami nem, és akkor sokkal jobb lesz minden. Kezdésnek mindenki szeretne többet megmutatni magából, szerintem ez normális:) hna jók legyetek, holnap jelentkezem

SilentArtemis 2011.06.17. 20:53:33

@Coedie: nalátod, itt a gond, én nem nézek más oldalakat ;)
amúgy meg, nem úgy gondolkodtam, mint te...a jövővel kapcsolatban, nekem még nem kell :D

Coedie 2011.06.17. 21:26:46

@SilentArtemis: Jó lehet hogy kicsit erős volt a fogalmazás, de ahogy LazyBoy is mondja, bele kell rázódnunk hogy "mi kell a népnek".

Coedie

SilentArtemis 2011.06.17. 21:35:15

@Coedie: igen, ez nehéz lesz, lévén ízlések és pofonok, de menni fog :)

Sanosuke 2011.06.17. 22:27:01

az utóbbi néhány hónapból nézve azt hittem meghgal a blog. aza napi 1-2 poszt az semmi.
de szerencsére jött néhány lelkes újjonc, és újra beindul az élet.

megmondom őszintén és még több posztot kérek naponta.
tizet, huszat ,százat :D

Coedie 2011.06.18. 08:31:38

@Sanosuke: Én rendelkezésetekre állok, csak ha kipostolok egy nap 10-et akkor meg a többi szerkesztőnek nem jut hely. :D Meg hagyok a többi napra is.

joker37 2011.06.19. 01:51:23

Amugy van aki végig nézte ezt a videot.. most komolyan... nem akarok senkit bántani, de szerintem a Noname!? se nézt végig csak ki rakta de, nem akarok semmit feltételezni... csak hogy ezeket ki nézi végig ?!

Noname?! 2011.06.21. 21:58:33

@joker37: Én végignéztem 2x is hogy biztos jó legyen.Ha néhány képet nem is ismerek belőle akkor az új,volt benne ismerős is de főleg ismeretlenek.
süti beállítások módosítása