HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Star Wars-elemzés

2011.07.31. 18:00 westhammer

Egy csaj, aki csak részleteket látott a filmekből, elmondja a sztorit. Többé kevésbé. Inkább csak hülyeségeket beszél.

6 komment

Címkék: film animáció poén star wars

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr823113901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VidraMD 2011.07.31. 19:52:13

Lol.
Semmi gond csajszi, a háromévesek se tudják sokkal jobban: youtu.be/EBM854BTGL0

Lehel=) 2011.07.31. 20:28:27

Luke és Han csókolóznak a film végén xD

KolyDay 2011.08.01. 01:56:54

köhömm. xDD én nem rendelkezem nagy angol tudással deh levágtam hogy a csaj mit beszél én nem vagyok öreg deh nekem a csillagok háborúja az etalon k*rv* jó film és kész kár hogy mára már a kicsik csak az ilyen hülyeségeket nézik ettől olyan debilek...

VidraMD 2011.08.01. 15:13:19

@KolyDay: Annak idején bizonyára pontosan ezt mondták, csak mondjuk a "A nap, mikor megállt a Föld"-el kapcsolatban és a hülyeség alatt a Star Wars-ot értették :) Valljuk be, hogy attól függetlenül, hogy klasszikusnak számít a sci-fi területén, azért nem a legkomolyabb témájú film.
Másrészt, hogy mit nézz a gyerek az szülőktől függ elsősorban, nem csak a gyerekektől.

Navajonki 2011.08.02. 20:05:26

"Hans? Solo. Hans? LOOL" :D

Tomey 2011.08.04. 23:40:10

Én Chewbacca nevében mélységesen fel vagyok háborodva az Ewok párhuzamból kifolyólag...XDDD
süti beállítások módosítása