HTML

ROFL-net

Vicces vagy bizarr dolgok a világból

Elérhetőség

ROFL-net rofl.net.1(@)gmail.com
Valentino valentino.(@)freemail.hu
Blackhawk blackhawk043(@)gmail.com
Cpt.Bütyök bullshit(@)totalmail.hu
LazyBoy lazyboy90210(@)gmail.com
westhammer nottinghamforester(@)gmail.hu
Lipicso lipicso(@)gmail.com

 

Természetesen zárójelek nélkül!



Friss topikok

Kérdés hozzátok

2011.08.06. 12:00 lajhár úr

Réges-régen bemutattam nektek kedvenc humoristámat, Stephen Lynch-et. Ő az az ember, aki gitárt fog, kiül a közönség elé, és énekli elég morbid dalocskáit.

(elnézést hogy nem feliratoztam, majd legközelebb, most úgyse ő a lényeg)
 

Na most Comedy Central egyik (véleményem (!!) szerint legrosszabb) műsorában található egy magyar ''humor csapat'', név szerint a 3 kismalac, akik ha jól sejtem próbálnak Stephen Lynch magyar megfelelői lenni. Amikor először láttam őket egy reklámban, már ökölbe szorult a kezem, hogy hogy lehet ennyire unalmas és irritáló embereket tv-ben szerepeltetni, és erre csak rátett egy lapáttal amikor az egész dalokat hallottam. 

Jó, persze, szintén régen azt is írtam hogy gyűlölöm a magyar humoristákat.. de ezek az emberek nálam a gyűlöletnél is mélyebb szinten vannak. 

A kérdés tehát az, hogy ezzel csak én vagyok így, vagy ti is kegyetlen rossznak tartjátok-e malackáékat? (youtube kommentek adják a véleményemet, de én most konkrétan rátok vagyok kíváncsi)

 

22 komment

Címkék: stephen kérdés lynch

A bejegyzés trackback címe:

https://roflnet.blog.hu/api/trackback/id/tr773128917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TANDRY 2011.08.06. 12:12:28

ez a 4 kismalac rémszar ..... -.-"

LazyBoy 2011.08.06. 12:21:22

a kismalacoknál szarabbat még nem hallottam, és az a legirritálóbb hogy bevágják alájuk a röhögést meg a kuncogó közönség snittjeit

pdpd 2011.08.06. 12:49:34

Szerintem is az a legrosszabb műsor ^.^
Úgy utálom ezeket mint a *****. LazyBoy-al meg tökéletesen egyetértek hogy az a legidegesítőbb :)
Nem hiszem el hogy nem találnak jobbat...

Rákember/edimark 2011.08.06. 13:29:05

Nekem semmi bajom a magyar humoristákkal. Jól elszórakozom néhányon, de ezt a bagázst én is rühellem.

FCBM31 2011.08.06. 13:47:47

@Rákember/edimark: Hát ez nekem sem jött be. De például Kovács András Péter, vagy Hadházi László, de több olyan humoristát is tudok mondani akik nagyon jók a szakmában.

LazyBoy 2011.08.06. 14:14:02

mondjuk igen magyar humoristák közül én is sokat kedvelek pl Hofi Géza vagy Bödőcs Tibor, hogy mait is említsek

Viktor95 2011.08.06. 14:31:15

Sok jó magyar humorista van, de nekem a 3kismalac is tetszik.Kicsit fájdalmas poénjaival:D

SilentArtemis 2011.08.06. 15:11:07

ez fos, és tényleg látszik, hogy utánozni akarják...szánalmas :P

Usshgw 2011.08.06. 15:11:41

Na az ilyenért kéne az ortt-nek betiltani valamit!

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2011.08.06. 17:49:05

Akkor örülök hogy nagyjából egyetértünk.. :D

prédikátor 2011.08.06. 18:32:41

Vannak a jó magyar humoristák (Bödőcs, Hadházi, Beliczai, Kőhalmi stb) és van a "Comedy Central bemutatja" csapat, ami éppen a másik véglet. Az egész bagázsból egyedül Mogács tűnik ki, aki az egyik legtehetségesebb a szakmában, de a többi említésre sem méltó :D Malacéknak pedig végképp nincs keresnivalója a képernyőn.

Ic3 2011.08.06. 20:03:20

Ezeket én is leírhatatlanul gyűlölöm. :D
Viszont a Comedy Central bemutatjából Badár Sándort és Rekop Györgyöt nagyon bírom. :D

westhammer · http://whufc.blog.nepsport.hu/ 2011.08.07. 07:25:58

Vannak nagyon jó humoristák, CC bemutatját nem nézem, mert nincs, de a Showder Klub is egyre szarabb. Pedig van igény a jó magyar humorra, csak kevés a jó humorista.

YouFail 2011.08.07. 09:25:43

Én úgy vagyok vele konkrétan a ez a müsor megy a comedy centralon (mer am mindig azt nézem) elkapcsolom mert az összes "humorista" szar.....

YouFail 2011.08.07. 09:28:49

a másik irritáló amit már megemlitettek hogy mutatják a közönséget mindenki unja magát és közbe megy a yútyubtól alávágott nevetés..szánalmas..

Dizzy_P 2011.08.10. 11:56:05

Azért vannak a CC-on is nagyon jó humoristák: Rekop György, Litkai Gergely, Badár Sándor, Hajdú Balázs, Mogács Dániel, Szomszéd Néni... És nekem a malacok is tetszenek a fanyar humorukkal, és pont leszarom, hogy kit akarnak utánozni, mert ha ebből indulnék ki, akkor egy mai humoristát se lehetne eredetinek mondani. Hidd el Stephen Lynch előtt is volt olyan aki ezt csinálta, rá lehetne fogni, hogy na őt koppintotta Stephen.

HyperKiller 2011.08.10. 12:47:43

Én se szeretem a magyar humoristákat, ez meg pláne szar.

before you close your mind 2011.08.10. 13:41:14

-.-" mikor elsőre is hallottam is szar volt, most még inkább. Ez az erőltetett béna poénosdi nekem se jön be. Az ilyen emberek menjenek valami kisegítőbe énekelni... ott talán elmegy ez a gyökér szöveg.

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2011.08.10. 20:09:33

@Dizzy_P: hidd el, én is leszarom hogy ki kit akar utánozni. Stephen-t nem ezért raktam bele.

italofan95 2011.08.25. 21:05:54

A MAGYAR HUMORISTÁK SZAROK?
KIKÉREM MAGAMNAK!
KÉRETIK NEM ÁLTALÁNOSÍTANI.
lehet hogy a többség tényleg szar, de itt hívnám fel a figyelmet HOFI GÉZÁRA! Hofi Géza szerintem a világ legjobb humoristája. és még a hangja is jó!
gondolom ezzel nem vitatkoztok.

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2011.08.25. 21:27:31

@italofan95:
''Hofi Géza szerintem a világ legjobb humoristája VOLT.''

fix'd
süti beállítások módosítása